Re: Welke serie volg je momenteel?

6
ShAmPi wrote:Nu ik Supernatural in 1080p heb ben ik Supernatural beginnen herbekijken :D
Blijft na seizoen 10 ook nog altijd op het wekelijkse programma staan hier :D
Alsook The flash, arrow en sinds kort Constantine.

Die laatste vind ik alleszins geslaagder en trouwer aan de strips dan de film met Keanu.
Ook Marvel agents of S.H.I.E.L.D. staat al een tijdje klaar, maar geen tijd :nerd:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

9
Toon8 wrote:Zojuist gekeken naar the walking dead s05e12, vind ik de interessantste aflevering tot nu toe. (sinds de 2e seizoenshelft begonnen is)
Anders ben ik ook aan het kijken naar het 4e seizoen van american horror story.
Ik vond het een van de interessantere episodes sinds S1

Re: Welke serie volg je momenteel?

10
Tjeefkeuh wrote:
Toon8 wrote:Zojuist gekeken naar the walking dead s05e12, vind ik de interessantste aflevering tot nu toe. (sinds de 2e seizoenshelft begonnen is)
Anders ben ik ook aan het kijken naar het 4e seizoen van american horror story.
Ik vond het een van de interessantere episodes sinds S1
Het kan zeker ook een volledig nieuw begin van de serie betekenen, genoeg materiaal om weer veel scenario's en wendingen aan het verhaal te geven.
En het was ook wel leuk om Rick nog eens zonder baard te zien :smug:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

11
Het was Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
Ik vond daar de pacing zeer goed. Niet ellenlange discussies of afleveringen wachten tot er iets spannends gebeurde.

Nu is het een nieuw seizoen van Dual Survival. Ik bekijk ook Years of Living Dangerously. Beiden zijn shows op Discovery Channel.

Een echte serie is The Strain. Doet me denken aan Prototype maar dan met een soort rare vampierensoort. Veel beter dan Twilight, True Blood & Vampire Diaries neem ik aan, want die interesseren me voor geen bal.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2