Re: Welke serie volg je momenteel?

1426
met0t0 wrote: 04 Sep 2022 12:25
Sanity penguin wrote: 03 Sep 2022 00:11 Lotr series (2 afl): setting wordt goed weergegeven vind ik. Soms wat rare keuzes naar acteurs (jongere versies van de elven uit de films) maar valt nog mee.
Vooral hiernaar ben ik heel benieuwd :)
Hopelijk blijft het niveau behouden, dan kijk ik ze wel eens allemaal achter elkaar in een weekend :lol:
Galadriel lijkt er op zich wel wat op maar qua doen niet helemaal. Elrond vind ik maar een rare acteur.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1428
Ondanks dat de acteurs slechts enigszins lijken op hun evenknie in de (eerdere of latere?) films, vind ik de kwaliteit tot nu toe inderdaad zeker wel goed
Wel jammer dat er nog maar 2 afleveringen online staan... Om niet te snel te gaan heb ik ook nog maar een deel van aflevering 2 gekeken...
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1429
House Of The Dragon! Evenaart momenteel de eerdere seizoenen van Game Of Thrones vind ik. Enorm sterke cast en Matt Smith speelt de rol van Daemon extreem goed.
Ook She Hulk wekelijks aan het bekijken en concureert samen met Falcon and the Winter Soldier voor de slechtste MCU productie. Vind het totaal niet grappig en het woke gedeelte haat ik :p Waarom moet alles in de MCU plots een komedie worden?
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1430
Guillermo del Toro's cabinet of curiosities.

Ik vind t heel gaaf. Het concept alleen al. Guillermo krijgt een bak geld van Netflix en verdeelt dit onder 8 regisseurs waar hij een hoge pet van op heeft om een vette op zichzelf staande 1 uur durende griezel/horror/mysterie film van te maken die elk ongeveer 1 uur duurt. Allemaal van hoge kwaliteit. Een dikke aanrader.

En de art style van Episode 7 "The Viewing". Wow. Die is echt heel knap gedaan.

Re: Welke serie volg je momenteel?

1432
FGras wrote: 06 Nov 2022 20:56 Guillermo del Toro's cabinet of curiosities.

Ik vind t heel gaaf. Het concept alleen al. Guillermo krijgt een bak geld van Netflix en verdeelt dit onder 8 regisseurs waar hij een hoge pet van op heeft om een vette op zichzelf staande 1 uur durende griezel/horror/mysterie film van te maken die elk ongeveer 1 uur duurt. Allemaal van hoge kwaliteit. Een dikke aanrader.

En de art style van Episode 7 "The Viewing". Wow. Die is echt heel knap gedaan.
Hoe zit het net met de horror? Ik had precies eens op voorhand gehoord dat hij het zelf geen horror wou noemen, maar iets helemaal nieuws ofzo. Ik hou zelf enorm hard van de horrorstijl zoals The Haunting of Hill House of The Conjuring 1 en 2.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1438
paveman wrote: 08 Nov 2022 12:21 @Sanity: ik zou eerder zeggen Disney opzeggen en overstappen op HBO... Evt voor tijdelijk. Ik neem Disney als voorbeeld omdat die bij mij als eerste de deur uit is gegaan met hun overdreven woke zaken
I know. Zelf kijken wij er niet zoveel naar, maar dochter gebruikt het wel vaak. Streamz hebben we via een omweg (login van de schoonouders) dus dat was wel handig voor house of the Dragon. Maar is HBO überhaupt wel beschikbaar in België?
Image
cron