Re: Welke serie volg je momenteel?

1441
paveman wrote: 08 Nov 2022 15:20 Zou het niet weten Sanity. In NL is HBO wel verkrijgbaar in ieder geval
Even nagekeken en blijkbaar nog niet in België beschikbaar. Eén van de internetproviders hier (Telenet) heeft wel een deal met hen zodat het dus via hun dienst (Streamz) gedeeltelijk beschikbaar is. Dus zolang de schoonouders Streamz houden, zitten we goed :lol:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1442
HBO is in België nog niet beschikbaar. In Nederland is het beschikbaar sinds april 2022 geloof ik.
De enige streaming diensten die we hebben zijn HBO en ViaPlay.

HBO omdat er heel veel leuke dingen op staan om te kijken, vooral van films (veel Warner Bros bv). Dat gevoel heb ik bij Netflix helemaal niet als ik daar door de catalogus ga. Daarnaast kon je de eerste maand dat hij beschikbaar was in Nederland, het abo afsluiten en dan krijg je 50% korting voor de rest van je leven, zolang je lid blijft uiteraard. Dus dat is iets van 4 euro/maand voor 4K versie nu.

ViaPlay is voor formule 1 en zodra het seizoen voorbij is gaat die weer weg tot het volgende seizoen (tenzij er een betere manier komt voor F1).
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1443
Mr.Wolf wrote: 07 Nov 2022 20:03
FGras wrote: 06 Nov 2022 20:56 Guillermo del Toro's cabinet of curiosities.

Ik vind t heel gaaf. Het concept alleen al. Guillermo krijgt een bak geld van Netflix en verdeelt dit onder 8 regisseurs waar hij een hoge pet van op heeft om een vette op zichzelf staande 1 uur durende griezel/horror/mysterie film van te maken die elk ongeveer 1 uur duurt. Allemaal van hoge kwaliteit. Een dikke aanrader.

En de art style van Episode 7 "The Viewing". Wow. Die is echt heel knap gedaan.
Hoe zit het net met de horror? Ik had precies eens op voorhand gehoord dat hij het zelf geen horror wou noemen, maar iets helemaal nieuws ofzo. Ik hou zelf enorm hard van de horrorstijl zoals The Haunting of Hill House of The Conjuring 1 en 2.
Meestal is het een verhaal dat naar horror toe leidt. Dus 45 minuten opbouw en dan komt de aap uit de mauw in de laatste 15 minuten. Maar elke aflevering is anders en origineel.

Re: Welke serie volg je momenteel?

1445
FGras wrote: 08 Nov 2022 22:33
Mr.Wolf wrote: 07 Nov 2022 20:03
FGras wrote: 06 Nov 2022 20:56 Guillermo del Toro's cabinet of curiosities.

Ik vind t heel gaaf. Het concept alleen al. Guillermo krijgt een bak geld van Netflix en verdeelt dit onder 8 regisseurs waar hij een hoge pet van op heeft om een vette op zichzelf staande 1 uur durende griezel/horror/mysterie film van te maken die elk ongeveer 1 uur duurt. Allemaal van hoge kwaliteit. Een dikke aanrader.

En de art style van Episode 7 "The Viewing". Wow. Die is echt heel knap gedaan.
Hoe zit het net met de horror? Ik had precies eens op voorhand gehoord dat hij het zelf geen horror wou noemen, maar iets helemaal nieuws ofzo. Ik hou zelf enorm hard van de horrorstijl zoals The Haunting of Hill House of The Conjuring 1 en 2.
Meestal is het een verhaal dat naar horror toe leidt. Dus 45 minuten opbouw en dan komt de aap uit de mauw in de laatste 15 minuten. Maar elke aflevering is anders en origineel.
Wie weet kijk ik die volgend jaar met Halloween wel eens een keertje ;)

Zelf nog steeds bezig met Brooklyn 9-9. Captain Holt blijft mijn meest favoriete personage ooit van een serie :p Alles wat er uit die man zijn mond komt is pure komedie
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1447
Kolm wrote: 08 Nov 2022 19:00 HBO is in België nog niet beschikbaar. In Nederland is het beschikbaar sinds april 2022 geloof ik.
De enige streaming diensten die we hebben zijn HBO en ViaPlay.

HBO omdat er heel veel leuke dingen op staan om te kijken, vooral van films (veel Warner Bros bv). Dat gevoel heb ik bij Netflix helemaal niet als ik daar door de catalogus ga. Daarnaast kon je de eerste maand dat hij beschikbaar was in Nederland, het abo afsluiten en dan krijg je 50% korting voor de rest van je leven, zolang je lid blijft uiteraard. Dus dat is iets van 4 euro/maand voor 4K versie nu.

ViaPlay is voor formule 1 en zodra het seizoen voorbij is gaat die weer weg tot het volgende seizoen (tenzij er een betere manier komt voor F1).
Das wel een mooie deal toch! :hi5:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1448
Vorige week de Dahmer reeks gezien op Netflix. Sterke serie die zo absurd is dat je soms vergeet dat ze echt gebeurd is. Elke acteur zet een ijzersterke presentatie neer. Nu eens kijken naar de "Conversations with a killer" docu.

Ook After Life seizoen 2 bekeken. Wederom prachtige reeks van Ricky Gervais. De ene moment tranen in m'n ogen van het lachen, de andere moment tranen in m'n ogen van de emoties.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1450
FGras wrote: 02 Dec 2022 02:40 Wednesday net afgekeken 9/10
Een lekkere crime solving serie met nostalgie van vroegah.
Er valt eigenlijk niks op aan te merken.
Wij zitten aan aflevering 7. Ik vind het ook heel leuk. De aflevering die Tim Burton zelf geregisseerd heeft springen er nog wel extra bovenuit.
Toch altijd een speciaal type sfeer dat die man kan maken. Vooral Thing vind ikook geweldig :lol:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1455
Wil ook dringend eens kijken naar Wednesday, staat op het lijstje.

Momenteel nog bezig met The Office en American Horror Story, intussen toegekomen aan S4, Freak Show. De eerste die me iets minder aangspreekt...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image