Re: Welke serie volg je momenteel?

1466
Het eerste deel van You S04 uitgekeken, niet even goed als de vorige drie naar mijn mening, maar nog steeds vermakelijk.
Intussen ook het derde seizoen van Outer Banks uitgekeken, mijn guilty pleasure :p

The Office US uitgekeken, en nu bezig met The Office UK op Amazon Prime en Het Eiland op Streamz.

Ook beginnen kijken naar Jack Ryan, had er nog niet veel van gehoord maar valt goed mee, spannende serie en ik zie John Kransiski wel graag bezig.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1468
Nog één aflevering van Arcadia te kijken deze namiddag. De serie neemt wel enorm zijn tijd om de personages te ontwikkelen, valt echt op dat dit nog maar het eerste seizoen is. Het is een interessant concept om een serie rond te maken: mensen krijgen op basis van hun gedrag een score die de hele samenleving organiseert. Maar... dan mag er ook wel eens wat gebeuren ook :lol:
De laatste 2 afleveringen brachten daarin beterschap, vermoedelijk/hopelijk de seizoensfinale ook.

Re: Welke serie volg je momenteel?

1469
met0t0 wrote: 10 Apr 2023 12:29 Nog één aflevering van Arcadia te kijken deze namiddag. De serie neemt wel enorm zijn tijd om de personages te ontwikkelen, valt echt op dat dit nog maar het eerste seizoen is. Het is een interessant concept om een serie rond te maken: mensen krijgen op basis van hun gedrag een score die de hele samenleving organiseert. Maar... dan mag er ook wel eens wat gebeuren ook :lol:
De laatste 2 afleveringen brachten daarin beterschap, vermoedelijk/hopelijk de seizoensfinale ook.
Hmm, lijkt me qua concept een beetje te lijken op Black Mirror... Zat denk ik een soortgelijke aflevering in :p
Image
cron