Re: Welke serie volg je momenteel?

1471
gamerke1992 wrote: 11 Apr 2023 10:26 Net seizoen 2 van one punch man uitgekeken.

Verder kijk ik vooral naar the mandolorian en the office en ook net begonnen met Alice in borderland.
Ohh, seizoen 2 is uit? Is t wat?
Ik heb recent Chainsaw Man seizoen 1 gekeken met een maat. Dat was wel goede humor maar niet echt een goed verhaal, 6/10.

Re: Welke serie volg je momenteel?

1472
FGras wrote: 11 Apr 2023 18:34
gamerke1992 wrote: 11 Apr 2023 10:26 Net seizoen 2 van one punch man uitgekeken.

Verder kijk ik vooral naar the mandolorian en the office en ook net begonnen met Alice in borderland.
Ohh, seizoen 2 is uit? Is t wat?
Ik heb recent Chainsaw Man seizoen 1 gekeken met een maat. Dat was wel goede humor maar niet echt een goed verhaal, 6/10.
Ik vond het zeker zo goed als het eerste seizoen. Alleen komt saitama minder vaak aan bod.

Je kan het streamen via Crunchyroll zolang je een VPN gebruikt met als locatie UK. In België en Nederland is enkel de Franse dub versie beschikbaar. Dat zou iets met rechten te maken hebben.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1473
gamerke1992 wrote: 11 Apr 2023 23:57
FGras wrote: 11 Apr 2023 18:34
gamerke1992 wrote: 11 Apr 2023 10:26 Net seizoen 2 van one punch man uitgekeken.

Verder kijk ik vooral naar the mandolorian en the office en ook net begonnen met Alice in borderland.
Ohh, seizoen 2 is uit? Is t wat?
Ik heb recent Chainsaw Man seizoen 1 gekeken met een maat. Dat was wel goede humor maar niet echt een goed verhaal, 6/10.


Je kan het streamen via Crunchyroll zolang je een VPN gebruikt met als locatie UK. In België en Nederland is enkel de Franse dub versie beschikbaar. Dat zou iets met rechten te maken hebben.
Sinds de streaming markt zo versplinterd is geraakt weet ik mijn streaming websites wel weer te vinden. Al dat gedoe met al die abonnementen. 😅

Re: Welke serie volg je momenteel?

1475
Het is inderdaad een heel gedoe die streaming services. Was zo ook een tijdje geleden aan het kijken naar Harry Potter met mijn zus. Deze stonden op Streamz (want dit bevat een deel van het aanbod van HBO Max) en op Netflix. Plots verdwijnen de films dan van beide services. Maar HBO Max bestaat helemaal niet in België. Dus dan vraag ik me ook nog af hoe je deze zelfs nog legaal kunt streamen :think:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1476
Mr.Wolf wrote: 12 Apr 2023 10:39 Het is inderdaad een heel gedoe die streaming services. Was zo ook een tijdje geleden aan het kijken naar Harry Potter met mijn zus. Deze stonden op Streamz (want dit bevat een deel van het aanbod van HBO Max) en op Netflix. Plots verdwijnen de films dan van beide services. Maar HBO Max bestaat helemaal niet in België. Dus dan vraag ik me ook nog af hoe je deze zelfs nog legaal kunt streamen :think:
Van de Harry Potter films was een hele tijd geleden aangekondigd dat ze zouden verdwijnen van HBO Max. Toen ik het las was de aankondiging voor een paar weken erna en dat is ondertussen al maanden geleden. Gek genoeg kan ik de films wel nog steeds vinden op HBO Max maar misschien dat dat er voor iets tussen zit dat ze op Streamz niet meer te vinden zijn?

Maar ja... heel die versnippering in streaming services is een drama. Niet alleen het versnipperen van series/films over alle services maar ook binnen 1 service is het heel verschillend wat in elke land beschikbaar is, als de service al beschikbaar is in dat land...
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1478
Kolm wrote: 12 Apr 2023 16:18
Mr.Wolf wrote: 12 Apr 2023 10:39 Het is inderdaad een heel gedoe die streaming services. Was zo ook een tijdje geleden aan het kijken naar Harry Potter met mijn zus. Deze stonden op Streamz (want dit bevat een deel van het aanbod van HBO Max) en op Netflix. Plots verdwijnen de films dan van beide services. Maar HBO Max bestaat helemaal niet in België. Dus dan vraag ik me ook nog af hoe je deze zelfs nog legaal kunt streamen :think:
Van de Harry Potter films was een hele tijd geleden aangekondigd dat ze zouden verdwijnen van HBO Max. Toen ik het las was de aankondiging voor een paar weken erna en dat is ondertussen al maanden geleden. Gek genoeg kan ik de films wel nog steeds vinden op HBO Max maar misschien dat dat er voor iets tussen zit dat ze op Streamz niet meer te vinden zijn?

Maar ja... heel die versnippering in streaming services is een drama. Niet alleen het versnipperen van series/films over alle services maar ook binnen 1 service is het heel verschillend wat in elke land beschikbaar is, als de service al beschikbaar is in dat land...
Hmm, geen idee... Ik heb eens snel opgezocht en blijkbaar zou Peacock de rechten ook hebben van harry potter, maar dat is hier ook niet beschikbaar. Was alleen een beetje jammer dat die dingen zo plots verdwijnen altijd. Het zou beter zijn dat er ergens een vakje staat van dingen die gaan verdwijnen :p

@Gamerke
Same hier... Wij hebben er 4, maar Amazon prime is erg goedkoop en disney+ deel ik ook met 3 andere vrienden!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1479
Obi-Wan Kenobi
Episodes 1-3 reeds gezien, nog 3 te gaan. Ik ben heel blij dat ik er bewust niks van spoilers over heb gelezen/gezien, ik wist zelfs niet wat zijn 'missie' zou zijn waardoor hij al die dingen zou meemaken. Heel aangenaam door verrast! Fantastische integratie in het overkoepelende verhaal, toffe verwijzingen naar de games, sterke emotionele band met de personages, ... Ik ben benieuwd naar de laatste 3 afleveringen :)

Re: Welke serie volg je momenteel?

1480
Begonnen aan Beef, een nieuwe Netflix original met voornamelijk Aziatische acteurs. Zeer leuk. 2 personages komen in een road rage accident terecht en in plaats van verder te gaan met hun leven beginnen ze elkaar het leven zuur te maken en escaleert het al snel. Zit halverwege, maar ben erg benieuwd waarheen het nog gaat evolueren :p
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1481
Night Agent (7/10)

Dubbeltje op zijn kant. Het concept (geheim agent) zit wel ok maar de casting en algemene acteerprestaties (vooral wanneer hoofdpersonage zich van zijn 'gevoelige' kant liet zijn) waren soms van bedenkelijk niveau. Maar toch, ik stond zelf versteld dat het mij alsnog kon boeien tot op het einde (10 aflevering van 45 min.)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1482
Net alle 3 seizoenen van Demon Slayer uitgekeken. Ik heb eigenlijk nooit echt anime gekeken voor ik Japans studeerde, dus ik deed dit ook echt eerder uit oefening.

Maar ik moet toegeven dat dit een serie was waar ik helemaal ingezogen werd. Het gebeurd niet vaak dat ik ze zo in op ga.

Ik ben daarnaast ook one piece aan het kijken. Dat vind ik na 60 afleveringen goed als tussendoortje, maar niet om meteen 5 afleveringen na mekaar van te zien. Hopelijk schiet ik met deze opmerking niet in de voet van de one piece fans. Omdat ik vanaf aflevering 1 ben begonnen heb ik soms een klein beetje moeite met de 90’s stijl. Maar desondanks kijk ik wel met plezier elke dag 1tje.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1483
Ondertussen de eerste 2 afleveringen gezien van Secret Invasion, de nieuwe Marvel serie. Serie focust vooral op de politieke kant van de MCU. Het is echt een groot verschil met de laatste films en series qua humor, aangezien er 0 humor inzit :p Erg verfrissend weer en leuk om Nick Fury weer in actie te zien
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1485
Ondertussen Secret Invasion bekeken, de nieuwste Marvel serie. Toch wel best teleurgesteld. Het was op zich niet erg slecht. Of ja, het was niet slechter dan She-Hulk :p Maar het kon zoveel meer zijn. Het bleef allemaal te kleinschalig/oppervlakkig en alles werd gerusht op het einde à la Game Of Thrones. Dit is samen met Love & Thunder de grootste teleurstelling tot nu toe in de MCU. Ik denk dat ze hier beter een grootschalige film van gemaakt hebben zoals zo ooit met Civil War gedaan hadden.
Ik heb ook een prachtige comment op Reddit gelezen die het allemaal perfect verwoord heeft. In elke serie of productie is er een of andere slechterik dat de aarde wil vernietigen, maar aangezien je al weet dat er toekomstige films komen met deze personages in, weet je perfect hoe het zal aflopen. Beter is om soms het conflict kleinschaliger te houden of er meer persoonlijke zaken in te stoppen.
Image