Re: Welke serie volg je momenteel?

1068
The End Of The F***ing World is ook afgehandeld. Zeer aangenaam verrast. Gaat dus over 2 kids die nogal speciaal zijn en met elkaar een roadtrip gaan doen. De jongen denkt dat hij een psychopaat is en wil het meisje vermoorden en het meisje zelf zit nogal in een gekke thuissituatie. Met momenten is de serie hilarisch en soms is het dan weer redelijk depressief te noemen. Het zijn 8 afleveringen van elk rond de 20 min., dus na een goei 2 uur en een half is deze wel gedaan. Je kunt het dus als film zien, of als lange serie. Hetgeen wat de serie zo goed maakte is de character development. Je zag een evolutie die mooi werd afgebeeld. Hopelijk gaat er ooit nog een seizoen 2 komen.

Ondertussen terug de eerste aflevering gezien van The Flash en Arrow na de winterbreak. Arrow bereikt zeker en vast de hoogtes niet meer van het vorige seizoen, maar ik weet niet. Het is echt een nieuwe weg die ze inslaan, maar ondertussen is er een slechterik die meer lijkt op een sidekick. The Flash vond ik daarom beter. De slechterik is iets totaal anders dan de vorige 3 seizoenen (en de bad guy maakt dikwijls een seizoen ook wel goed)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1071
Eerste aflevering van Black Lightning. Is een serie die zich ook soort van afspeelt in de Arrowverse, maar dan wel met de afwezigheid van de 4 andere superheldenteams. Is ook helemaal anders als die series. Krijg er meer een Daredevil en Luke Cage gevoel bij. Verhaal zat al vanaf aflevering 1 goed, en ik ben benieuwd wat ze nog op ons gaan afgooien :p
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1080
oxiraantje wrote:
Elexus wrote:
oxiraantje wrote:Gotham seizoen 2 momenteel aan het zien. Heel knappe serie.
Valt Temptation island ook onder series? :think:
Hoe, is dat al begonnen?
Ik zal dit volgen beter gezegd
Image

Vanaf morgen om 20.35 op vijf tv :D
Ahja ik dacht al dat ik het gemist had.
Image


Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
Image
cron