Re: Welke serie volg je momenteel?

1081
Elexus wrote:
oxiraantje wrote:
Elexus wrote:
oxiraantje wrote:Gotham seizoen 2 momenteel aan het zien. Heel knappe serie.
Valt Temptation island ook onder series? :think:
Hoe, is dat al begonnen?
Ik zal dit volgen beter gezegd :)
Vanaf morgen om 20.35 op vijf tv :D
Ahja ik dacht al dat ik het gemist had.
Image


Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
Geen zorgen . Gisteren waren nog maar de eerste 2 afleveringen.

Re: Welke serie volg je momenteel?

1083
Mr.Wolf wrote:
Toon8 wrote:Begonnen met better call saul, de eerste 2 afleveringen waren al zeer goed ;)
Net zoals bij Breaking Bad wordt het enkel maar beter en beter. Voor mij kreeg het echt een wauw effect vanaf het 2e deel van seizoen 2
Echt? Ben gekapt met de serie in seizoen 2 omdat het echt retesaai werd. Misschien de serie een keer weer oppakken.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1084
billie91 wrote:
Mr.Wolf wrote:
Toon8 wrote:Begonnen met better call saul, de eerste 2 afleveringen waren al zeer goed ;)
Net zoals bij Breaking Bad wordt het enkel maar beter en beter. Voor mij kreeg het echt een wauw effect vanaf het 2e deel van seizoen 2
Echt? Ben gekapt met de serie in seizoen 2 omdat het echt retesaai werd. Misschien de serie een keer weer oppakken.
Ik vond het nog altijd even saai na S2, en ben dan ook gestopt.

Re: Welke serie volg je momenteel?

1085
Ik zit nu aan aflevering 4 van S2 en de 1e afleveringen van dit seizoen gaan vooral over dat hij de goede advocaat speelt maar toch af en toe iets raar doet. Ik versta wel dat sommigen dit saai vinden maar ik vind het nog meevallen of heb er allesins nog niet zo'n last van .
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1086
Heb gisteren de laatste aflevering van Star Trek: Discovery gezien. Opzich een leuke serie die de moeite wel waard is, maar wel erg afwijkt van wat we van Star Trek gewend. Dat is zowel goed als slecht. De echte Star Trek zaken zitten goed in de serie, maar deze is wel erg actiegericht.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1087
Arrow en The Flash zit ik helemaal up to date mee. Nu is er een pauze van 3 weken ofzo. Op zich begin ik Arrow terug goed te vinden. Zo goed als vorig seizoen kan het volgens mij niet meer worden, maar het is zo'n speciaal seizoen. Heel veel vernieuwing vind ik.
The Flash blijft zoals altijd wel leuk om te kijken. Ik ben benieuwd waar het verhaal nog heen gaat, maar ik denk dat ik al zo'n voorgevoel heb.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1088
Mr.Wolf wrote:Arrow en The Flash zit ik helemaal up to date mee. Nu is er een pauze van 3 weken ofzo. Op zich begin ik Arrow terug goed te vinden. Zo goed als vorig seizoen kan het volgens mij niet meer worden, maar het is zo'n speciaal seizoen. Heel veel vernieuwing vind ik.
The Flash blijft zoals altijd wel leuk om te kijken. Ik ben benieuwd waar het verhaal nog heen gaat, maar ik denk dat ik al zo'n voorgevoel heb.
Ik moet mij echt door elke aflevering van Arrow slepen. Schril contrast met The Flash en Supergirl.
Net Iron Fist uitgekeken en nu begonnen aan the Defenders. Zou ook wel aan BLack Lightning willen beginnen, maar we kijken al zoveel verschillen zaken dat het moeilijk wordt een overzicht te bewaren of überhaupt tijd te vinden om te kijken :p
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1089
Sanity penguin wrote:
Mr.Wolf wrote:Arrow en The Flash zit ik helemaal up to date mee. Nu is er een pauze van 3 weken ofzo. Op zich begin ik Arrow terug goed te vinden. Zo goed als vorig seizoen kan het volgens mij niet meer worden, maar het is zo'n speciaal seizoen. Heel veel vernieuwing vind ik.
The Flash blijft zoals altijd wel leuk om te kijken. Ik ben benieuwd waar het verhaal nog heen gaat, maar ik denk dat ik al zo'n voorgevoel heb.
Ik moet mij echt door elke aflevering van Arrow slepen. Schril contrast met The Flash en Supergirl.
Net Iron Fist uitgekeken en nu begonnen aan the Defenders. Zou ook wel aan BLack Lightning willen beginnen, maar we kijken al zoveel verschillen zaken dat het moeilijk wordt een overzicht te bewaren of überhaupt tijd te vinden om te kijken :p
Black lightning is echt een top serie. Ik raad hem zeker aan :cool:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1090
Sanity penguin wrote:
Mr.Wolf wrote:Arrow en The Flash zit ik helemaal up to date mee. Nu is er een pauze van 3 weken ofzo. Op zich begin ik Arrow terug goed te vinden. Zo goed als vorig seizoen kan het volgens mij niet meer worden, maar het is zo'n speciaal seizoen. Heel veel vernieuwing vind ik.
The Flash blijft zoals altijd wel leuk om te kijken. Ik ben benieuwd waar het verhaal nog heen gaat, maar ik denk dat ik al zo'n voorgevoel heb.
Ik moet mij echt door elke aflevering van Arrow slepen. Schril contrast met The Flash en Supergirl.
Net Iron Fist uitgekeken en nu begonnen aan the Defenders. Zou ook wel aan BLack Lightning willen beginnen, maar we kijken al zoveel verschillen zaken dat het moeilijk wordt een overzicht te bewaren of überhaupt tijd te vinden om te kijken :p
Ik kan het wel ergens begrijpen. Ik vind het ook 1 van de minste seizoenen die er al zijn geweest. Sommige personages zeggen ook altijd hetzelfde nu (zoals René). Toch blijf ik kijken omdat ik een te grote fan ben van superhelden. Black Lightning is zeer goed vind ik. Het is de 5e show van die mannekes van arrow, supergirl,... maar lijkt qua stijl meer op de marvel series.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1095
billie91 wrote:Ben ook begonnen met Altered Carbon. Best een leuke serie, maar het verhaal is wel lastig om te volgen. Goed blijven opletten bij deze serie.
Heb hem ondertussen uitgekeken, leuke serie. De 1e afleveringen zijn inderdaad wat moeilijker om te volgen om dat er nogal veel aan world building gedaan wordt maar vanaf aflevering 4 merk je het niet meer. Het mooie van de serie is dus vooral de zeer grote en gedetailleerde wereld, zeer benieuwd wat het 2e seizoen zal worden.
Image
cron