Re: Welke serie volg je momenteel?

1114
Redelijk wat (seizoenen van) series bekeken aheum:

The Flash seizoen 4
Het slechtste seizoen tot nu toe! Zeer jammer, want voor het eerst was de slechterik is geen speedster. Het begon eigenlijk allemaal goed, vooral door de acteerprestaties van de bad guy. Uiteindelijk zaten hier zeer weinig memorabele afleveringen in. We kregen wel een nieuwe held in de plaats. Net zoals bij Arrow was dit een seizoen dat net kwam na 1 van de beste in de serie. (Yup, ik vond seizoen 3 het beste van The Flash)

Black Lightning seizoen 1
Black Lightning is ondertussen al het 5e seizoen van de makers van Arrow, The Flash, Supergirl en de Legends. Ze zeggen dat het er niets mee te maken heeft, maar ik zie ze binnenkort wel bij de crossovers komen. Ik vond het heel goed eigenlijk. Vooral omdat het afstapt van de vertrouwde formule. Er ligt een grote focus op de interacties tussen de verschillende personages ipv op de gevechten. Het lijkt eerder op een serie die door Marvel wordt gemaakt. Het waren ook maar 13 afleveringen ipv. de vertrouwde 22 of 23. Zeker en vast een aanrader.

Jessica Jones seizoen 2
Ik zal het al direct zeggen: grote tegenvaller! Seizoen 1 is volgens mij mijn favoriete van de hele Marvel reeks op Netflix. David Tennant stal hier dan ook echt de show, en dat voelde ik wel tijdens seizoen 2. Er was een zeer teleurstellende slechterik, en dat maakt zo'n serie wel vind ik. Het zijverhaal van Jeri, vond ik dan wel goed in beeld gebracht. Was zeer sterk geacteerd door haar! Er werden wel al een goede aanzet gegeven naar seizoen 3, dus ik ben wel zeker en vast benieuwd!

Black Mirror seizoen 3
Wow gewoon! Dit begint zich om te toveren tot 1 van mijn favoriete series! Elke aflevering tovert weer iets helemaal anders op het scherm. De meeste afleveringen scheppen dan ook weer een donker beeld over de toekomst. De meeste afleveringen waren top! De een was natuurlijk dan weer beter als de andere. Seizoen 2 vond ik wel nog dat tikkeltje beter, aangezien hier de 2 beste afleveringen tot nu inzaten. Ben zeer benieuwd naar het vervolg.

Nu beginnen aan seizoen 2 van 13 reasons why
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1115
The Terror uitgekeken, echt een steen goede serie als je van een mix van geschiedenis en mysterie/thriller houdt. Ook gewoonweg zeer goed geacteerd met een fantastische cast.

Nu bezig met manhunt: unabomber, doet me een beetje denken aan mindhunter dus dat is zeker positief.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1117
Toon8 wrote:The Terror uitgekeken, echt een steen goede serie als je van een mix van geschiedenis en mysterie/thriller houdt. Ook gewoonweg zeer goed geacteerd met een fantastische cast.

Nu bezig met manhunt: unabomber, doet me een beetje denken aan mindhunter dus dat is zeker positief.
Ik vond dit een erg sterke serie. Er had wat meer actie in mogen zitten, maar erg sterk verteld dit!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1118
Ik heb de allerlaatste aflevering/film gezien van Sense8. Ben ergens blij dat ze er nog een einde aan geknoopt hebben, en dat het hier ook echt gedaan is! Seizoen 2 was echt zwak vond ik tov seizoen 2. Gelukkig dat ik deze aflevering wel leuk vond. Het eerste uur was redelijk saai, maar vanaf dan werd het echt goed!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1120
paveman wrote:
Toon8 wrote:The Terror uitgekeken, echt een steen goede serie als je van een mix van geschiedenis en mysterie/thriller houdt. Ook gewoonweg zeer goed geacteerd met een fantastische cast.

Nu bezig met manhunt: unabomber, doet me een beetje denken aan mindhunter dus dat is zeker positief.
Ik vond dit een erg sterke serie. Er had wat meer actie in mogen zitten, maar erg sterk verteld dit!
Was inderdaad een heel goede serie, series als deze en mindhunter kan ik wel smaken :cool: Mogen er meer van komen op netflix.

Beginnen kijken aan z nation, toch wel een stuk minder dan the walking dead qua kwaliteit. Zal nog moeten zien of ik alle seizoenen uitkijk.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1121
Mr.Wolf wrote:
Jessica Jones seizoen 2
Ik zal het al direct zeggen: grote tegenvaller! Seizoen 1 is volgens mij mijn favoriete van de hele Marvel reeks op Netflix. David Tennant stal hier dan ook echt de show, en dat voelde ik wel tijdens seizoen 2. Er was een zeer teleurstellende slechterik, en dat maakt zo'n serie wel vind ik. Het zijverhaal van Jeri, vond ik dan wel goed in beeld gebracht. Was zeer sterk geacteerd door haar! Er werden wel al een goede aanzet gegeven naar seizoen 3, dus ik ben wel zeker en vast benieuwd!
Ik vond het tweede seizoen eigenlijk nog best leuk. Het was heel anders dan het eerste seizoen. Er was in dit seizoen niet echt een slechterik vond ik en het was ook veel slomer. Het is geen seizoen om te gaan binge watchen, want daarvoor gaat het veels te sloom. Het ging meer over de levens van de hoofdpersonen in dit seizoen en dat vond ik wel leuk om te zien.
Toon8 wrote:
Beginnen kijken aan z nation, toch wel een stuk minder dan the walking dead qua kwaliteit. Zal nog moeten zien of ik alle seizoenen uitkijk.
Het leuke aan z nation vind ik toch dat het veel vrijer en raarder is dan the walking dead. Naar mijn mening was the walking dead te serieus en begon daardoor saai te worden. Z nation neemt zichzelf nauwelijks serieus en is dan ook erg leuk om naar te kijken. En in Z nation ben je er minder zeker van dat de hoofdpersonen overleven. :cool:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1122
minermb wrote:
Toon8 wrote:
Beginnen kijken aan z nation, toch wel een stuk minder dan the walking dead qua kwaliteit. Zal nog moeten zien of ik alle seizoenen uitkijk.
Het leuke aan z nation vind ik toch dat het veel vrijer en raarder is dan the walking dead. Naar mijn mening was the walking dead te serieus en begon daardoor saai te worden. Z nation neemt zichzelf nauwelijks serieus en is dan ook erg leuk om naar te kijken. En in Z nation ben je er minder zeker van dat de hoofdpersonen overleven. :cool:
Ik heb nu ook ontdekt dat er op imdb bij genre comedy staat, dus was misschien niet slim van mij om er meer van te verwachten. Ik vind het nog redelijk, wel goed dat iedere aflevering een op zichzelf staand verhaal is.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1123
minermb wrote:
Mr.Wolf wrote:
Jessica Jones seizoen 2
Ik zal het al direct zeggen: grote tegenvaller! Seizoen 1 is volgens mij mijn favoriete van de hele Marvel reeks op Netflix. David Tennant stal hier dan ook echt de show, en dat voelde ik wel tijdens seizoen 2. Er was een zeer teleurstellende slechterik, en dat maakt zo'n serie wel vind ik. Het zijverhaal van Jeri, vond ik dan wel goed in beeld gebracht. Was zeer sterk geacteerd door haar! Er werden wel al een goede aanzet gegeven naar seizoen 3, dus ik ben wel zeker en vast benieuwd!
Ik vond het tweede seizoen eigenlijk nog best leuk. Het was heel anders dan het eerste seizoen. Er was in dit seizoen niet echt een slechterik vond ik en het was ook veel slomer. Het is geen seizoen om te gaan binge watchen, want daarvoor gaat het veels te sloom. Het ging meer over de levens van de hoofdpersonen in dit seizoen en dat vond ik wel leuk om te zien.
Ik vind altijd bij een superheldenserie dat er een goede mix moet zijn tussen een coole vijand en een focus op de hoofdpersonages. Omwille van die reden vond ik het eerste deel van Luke Cage echt sterk en bv. seizoen 2 van Daredevil minder. Maar ja, ieder zijn ding dan zeker? ;)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1124
Legends Of Tomorrow seizoen 2 uit. Vond het echt weer goed, zelfs beter misschien als seizoen 1. Ben wel blij dat ze hawkgirl en man hebben ingeruild voor 2 nieuwe leden, die ik wel kan uitstaan :p Vond het ook leuk om terug 3 bekende superschurken te zien.

Nu terug begonnen aan seizoen 4 van Black Mirror!
Image
cron