Re: Welke serie volg je momenteel?

1126
Ik heb de afgelopen weken adventure time zitten kijken en het is echt een fantastische serie. Het zijn 278 afleveringen van 10/11 minuten en ik heb ze allemaal gekeken. In het begin zijn het heel erg random afleveringen met soms een abrupt einde, maar later begint het steeds meer met elkaar te maken te hebben en begin je echt om de personages te geven. Soms had ik een heel erg hekel aan een karakter, maar een paar afleveringen later was het mijn favoriet. De serie zit vol met humor en met betekenis achter verhalen. De hoofdpersonen, Finn en Jake, zijn goed uitgewerkt en hebben door de serie heen character development. De zijpersonen hebben vaak ook interessante verhalen: van de kleine robot BMO met een grote verbeelding tot de krankzinnige prinses-stelende Ice King. In veel afleveringen zitten ook nog liederen. Sommige zijn hilarisch, maar anderen zijn emotioneel. Zie maar de volgende twee songs:
[+] songs
Het hilarische lied:

Een emotioneel lied (vanaf 55s ongeveer):
Al bij al is het een geweldige serie en ik ben dan ook erg benieuwd naar de finale van de serie die over paar weken komt.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1127
minermb wrote:Ik heb de afgelopen weken adventure time zitten kijken en het is echt een fantastische serie. Het zijn 278 afleveringen van 10/11 minuten en ik heb ze allemaal gekeken. In het begin zijn het heel erg random afleveringen met soms een abrupt einde, maar later begint het steeds meer met elkaar te maken te hebben en begin je echt om de personages te geven. Soms had ik een heel erg hekel aan een karakter, maar een paar afleveringen later was het mijn favoriet. De serie zit vol met humor en met betekenis achter verhalen. De hoofdpersonen, Finn en Jake, zijn goed uitgewerkt en hebben door de serie heen character development. De zijpersonen hebben vaak ook interessante verhalen: van de kleine robot BMO met een grote verbeelding tot de krankzinnige prinses-stelende Ice King. In veel afleveringen zitten ook nog liederen. Sommige zijn hilarisch, maar anderen zijn emotioneel. Zie maar de volgende twee songs:
[+] songs
Het hilarische lied:

Een emotioneel lied (vanaf 55s ongeveer):
Al bij al is het een geweldige serie en ik ben dan ook erg benieuwd naar de finale van de serie die over paar weken komt.
Als je de serie leuk vind moet je zeker de games eens spelen
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1129
Luke Cage seizoen 2 viel nog beter mee als verwacht eigenlijk. Bushmaster was in vergelijking met Diamondback veel cooler. Mariah Stokes was ik na seizoen 1 al beu, maar hier doet ze gewoon weer vrolijk verder, al wordt het beter na de eerste helft. Het verhaal van Mariah en Shades is in het begin gewoon allemaal een beetje te vaag. Na Jessica Jones seizoen 2, vond ik deze wel beter! Het einde was wel een beetje raar :p

Nu Orange Is The New Black seizoen 6
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1130
Orange Is The New Black seizoen 6 est fini! Na het zeer speciale seizoen 5 heb ik er echt van genoten! Ik vond het misschien (samen met seizoen 2) het beste van de reeks! De slechterikken van dienst vond ik geweldig. Elk seizoen heb ik ook mijn favoriete personages en mijn haatpersonages. Vind het sterk dat ze dit elk seizoen kunnen doen veranderen. Ben benieuwd naar wat seizoen 7 gaat brengen, want er ligt nog veel materiaal klaar.

Nu beginnen aan Iron Fist seizoen 2!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1133
Sanity penguin wrote:Eindelijk Brooklyn nine-nine seizoen 4 & 5 via netflix, zalige serie.
Ook Big mouth 2 is weer lachen.

Op tv (of toch terugkijk tv) volgen we ook '13 geboden'.
Pfffrt!
Daar rijden ze in 1richtingsstraten, Rijden ze in straten waar geen auto's inmogen.
De rosse buurt is een straatje waar geen rosse buurt is.
De 'Bovenal bemin één god' grafitti van aflevering 1 staat nog altijd knalrood onder die brug!

En NIEMAND
maar dan ook NIEMAND klapt Aalsters in Aalst volgens die serie? :D :D :D

Ergernissen van een Aalstenaar! :D
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1134
Bates Motel seizoen 4 was weer super! Na seizoen 3 wist ik niet of het beter kon, maar toch wel :p Zeer benieuwd naar het laatste seizoen, maar staat nog niet op Netflix!
Better Call Saul seizoen 4 is ook weer afgelopen. Het was weer van hoogstaand niveau, maar toch 1 van de mindere seizoenen. Er werd een grotere focus gelegd op het hele kartel gebeuren en iets minder op Saul. Het einde had wel 1 van de mooiste camera shots die ik ooit gezien heb.

Nu ga ik La Casa De Papel eens proberen. Geen hoge verwachtingen van, maar blijkbaar toch wel heel goed. Laten we de hype eens trotseren!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1136
Vandaag het laatste seizoen van House of Cards gezien. Was het slechtste seizoen van allemaal. Het verhaal was zeer slecht te volgen en het gemis van Kevin Space als Frank Underwood is overduidelijk. Nu moest Robin Wright de serie dragen en ondanks het gegeven dat ze een zeer goede actrice is, is dit seizoen gewoon echt slecht.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1137
billie91 wrote:Vandaag het laatste seizoen van House of Cards gezien. Was het slechtste seizoen van allemaal. Het verhaal was zeer slecht te volgen en het gemis van Kevin Space als Frank Underwood is overduidelijk. Nu moest Robin Wright de serie dragen en ondanks het gegeven dat ze een zeer goede actrice is, is dit seizoen gewoon echt slecht.
Er werd nog gezegd dat het altijd de bedoeling was geweest om te eindigen met Robin Wright, maar dat vind ik zelf precies nogal bullshit... Ik heb ook eens naar de ratings gekeken op imdb voor elke aflevering apart. De hoogste score is 5.1/10... De laatste aflevering krijgt maar een 3.3...
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1138
Mr.Wolf wrote:
billie91 wrote:Vandaag het laatste seizoen van House of Cards gezien. Was het slechtste seizoen van allemaal. Het verhaal was zeer slecht te volgen en het gemis van Kevin Space als Frank Underwood is overduidelijk. Nu moest Robin Wright de serie dragen en ondanks het gegeven dat ze een zeer goede actrice is, is dit seizoen gewoon echt slecht.
Er werd nog gezegd dat het altijd de bedoeling was geweest om te eindigen met Robin Wright, maar dat vind ik zelf precies nogal bullshit... Ik heb ook eens naar de ratings gekeken op imdb voor elke aflevering apart. De hoogste score is 5.1/10... De laatste aflevering krijgt maar een 3.3...
Kevin Spacey maakte de serie. Zonder hem is het echt beduidend minder. Het is overduidelijk dat Kevin eruit moest en dat de schrijvers hier niets mee konden. Ik weet zeker dat het originele script van seizoen 6 stukken beter was.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1139
Door die 3 maanden gratis Netflix via PS+ heb ik ondertussen heel de serie '13 Reasons Why' uitgekeken. Vond het niet slecht, maar ook niet wauw. Snap de commotie niet goed het is maar een tienerserie in feite enkel de gevoelige thema's oké, maar het is maar een serie hé en het is niet dat ik er een bepaald gevoel bij had waardoor ik me depri zou voelen dus bij elke aflevering verwijzen naar een hulplijn is wat overdreven. Zo werk je het net in de hand bij jongeren die nog niet goed weten hoe en wat. Dat was eigenlijk de reden wrm ik die wou zien want had er al wat commotie over gelezen.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1140
RoyVdW wrote:Door die 3 maanden gratis Netflix via PS+ heb ik ondertussen heel de serie '13 Reasons Why' uitgekeken. Vond het niet slecht, maar ook niet wauw. Snap de commotie niet goed het is maar een tienerserie in feite enkel de gevoelige thema's oké, maar het is maar een serie hé en het is niet dat ik er een bepaald gevoel bij had waardoor ik me depri zou voelen dus bij elke aflevering verwijzen naar een hulplijn is wat overdreven. Zo werk je het net in de hand bij jongeren die nog niet goed weten hoe en wat. Dat was eigenlijk de reden wrm ik die wou zien want had er al wat commotie over gelezen.
Ik heb seizoen 1 volledig gezien, en dat vond ik super! Maar ik hou zo ook wel van de mysterie die er hing. Seizoen 2 daarentegen vind ik dan weer gewoon slecht! Ik heb 2 afleveringen gezien, maar geraak er niet door. Het effect van seizoen 1 is er voor mij eigenlijk af...
Image
cron