Re: Welke serie volg je momenteel?

1006
Kolm wrote:
Stany7 wrote:In NL krijg je van Arrow, Supergirl en LoT nieuwe eps, waarom dan niet van Flash??
In BE krijgen ze Arrow en Flash.
Ik kijk thuis naar Netflix NL en als ik tijd heb als ik in BE ben dan kijk ik daar via gsm Flash :D
Van 2 walletjes eten hé, ouwe snoeper :p
Natuurlijk da :D

The Expanse op Netflix is trouwens ook zeeeeeeer goed :love:

En Supergirl wordt beter vanaf Seizoen 2, dan pas neemt the CW het over van wie het eerste seizoen gemaakt heeft :)
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Welke serie volg je momenteel?

1009
Sanity penguin wrote:Gisteren eindelijk eens wat series kunnen kijken gezien mijn vrouw eindelijik eens geen hele avond voor school moest werken :lol:
eerste twee van Supernatural en Flash en ook The Walking Dead.

Wat een bizarre aflevering van TWD overigens, heel onsamenhangend vond ik.
Vond ik ook, de helft van de tijd niet echt door wat er nu precies gebeurde en constant het gedacht dat het aan het mislopen was.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1010
Toon8 wrote:
Sanity penguin wrote:Gisteren eindelijk eens wat series kunnen kijken gezien mijn vrouw eindelijik eens geen hele avond voor school moest werken :lol:
eerste twee van Supernatural en Flash en ook The Walking Dead.

Wat een bizarre aflevering van TWD overigens, heel onsamenhangend vond ik.
Vond ik ook, de helft van de tijd niet echt door wat er nu precies gebeurde en constant het gedacht dat het aan het mislopen was.
Ik vond het wel leuk dat we niet echt wisten hoe of wat :cool:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Welke serie volg je momenteel?

1011
Stany7 wrote:
Toon8 wrote:
Sanity penguin wrote:Gisteren eindelijk eens wat series kunnen kijken gezien mijn vrouw eindelijik eens geen hele avond voor school moest werken :lol:
eerste twee van Supernatural en Flash en ook The Walking Dead.

Wat een bizarre aflevering van TWD overigens, heel onsamenhangend vond ik.
Vond ik ook, de helft van de tijd niet echt door wat er nu precies gebeurde en constant het gedacht dat het aan het mislopen was.
Ik vond het wel leuk dat we niet echt wisten hoe of wat :cool:
Het was vooral ook goed dat er actie was en dat het vooruit ging, hopelijk blijft dit ook zo in de volgende afleveringen.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1012
Toon8 wrote:
Stany7 wrote:
Toon8 wrote:
Sanity penguin wrote:Gisteren eindelijk eens wat series kunnen kijken gezien mijn vrouw eindelijik eens geen hele avond voor school moest werken :lol:
eerste twee van Supernatural en Flash en ook The Walking Dead.

Wat een bizarre aflevering van TWD overigens, heel onsamenhangend vond ik.
Vond ik ook, de helft van de tijd niet echt door wat er nu precies gebeurde en constant het gedacht dat het aan het mislopen was.
Ik vond het wel leuk dat we niet echt wisten hoe of wat :cool:
Het was vooral ook goed dat er actie was en dat het vooruit ging, hopelijk blijft dit ook zo in de volgende afleveringen.
Idd, geen saaie afl meer die zich focussen op 1 personage aub :D
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Welke serie volg je momenteel?

1015
Door de vele goede reviews en scores was ik zeer benieuwd naar mindhunter, gisteren de eerste 2 afleveringen gezien in ik vind het direct goed. Ik versta wel dat sommigen vinden dat het wat traag en mss saai is maar ik heb er absoluut geen last van en vind het allemaal zeer interessant. Doet me wat denken aan het eerste seizoen van true detective, dat ook wat traag begon ...
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1016
Toon8 wrote:Door de vele goede reviews en scores was ik zeer benieuwd naar mindhunter, gisteren de eerste 2 afleveringen gezien in ik vind het direct goed. Ik versta wel dat sommigen vinden dat het wat traag en mss saai is maar ik heb er absoluut geen last van en vind het allemaal zeer interessant. Doet me wat denken aan het eerste seizoen van true detective, dat ook wat traag begon ...
Deze heb ik onlangs ook bekeken en is idd steen goed!
Zal mindhunter beginnen na Stranger Things 2 ;)
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Welke serie volg je momenteel?

1017
Stany7 wrote:
Toon8 wrote:Door de vele goede reviews en scores was ik zeer benieuwd naar mindhunter, gisteren de eerste 2 afleveringen gezien in ik vind het direct goed. Ik versta wel dat sommigen vinden dat het wat traag en mss saai is maar ik heb er absoluut geen last van en vind het allemaal zeer interessant. Doet me wat denken aan het eerste seizoen van true detective, dat ook wat traag begon ...
Deze heb ik onlangs ook bekeken en is idd steen goed!
Zal mindhunter beginnen na Stranger Things 2 ;)
Heb hem ondertussen uitgekeken en kan hem alleen maar aanraden, top serie :cool:
Image