Re: Welke serie volg je momenteel?

1021
Colossus wrote:Ik ben begonnen aan Bloodline maar kom er maar moeilijk in na 4 afleveringen, zal ik doorzetten of laat ik em vallen? Ik weet het zelf nog niet :)

Hierna wil ik aan Riverdale beginnen, heb de trailer gezien en spreekt me best aan! Iemand deze gezien?
Ik heb Riverdale gezien. Het is een best vermakelijke serie ;)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1024
gamerke1992 wrote:Ik ben net klaar met de 2 seizoenen van daredevil. Een echte topserie. Ik ben een enorme arrow, the flash en co fan, maar daredevil was nog iets volwassener en kon ik NOG meer waarderen. Ik heb gehoord dat iron fist en Jessica jones niet even goed zijn, maar ik ga ze zeker een kans geven.
Jessica Jones vond ik maar zozo. Iron Fist vind ik beter maar nog altijd niet à la Daredevil. Ware het niet dat ik 'the Defenders' nog wil zien en dus wil kunnen volgen, zou ik niet verder kijken naar Iron Fist :D
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1025
gamerke1992 wrote:Ik ben net klaar met de 2 seizoenen van daredevil. Een echte topserie. Ik ben een enorme arrow, the flash en co fan, maar daredevil was nog iets volwassener en kon ik NOG meer waarderen. Ik heb gehoord dat iron fist en Jessica jones niet even goed zijn, maar ik ga ze zeker een kans geven.
Zelf vond ik Jessica Jones zalig. Heeft de beste slechterik van de 4 shows. In daredevil seizoen 2 miste ik precies een bad guy. Iron Fist vond ik zelf nog goed meevallen en Luke Cage was goed tot in de helft. Hetgeen wat de shows voor mij minder maakte, was The Hand. Vond ik precies niet zo heel cool en bleef altijd een beetje vaag. Daarom vond ik The Defenders ook wat minder
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1026
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ben net klaar met de 2 seizoenen van daredevil. Een echte topserie. Ik ben een enorme arrow, the flash en co fan, maar daredevil was nog iets volwassener en kon ik NOG meer waarderen. Ik heb gehoord dat iron fist en Jessica jones niet even goed zijn, maar ik ga ze zeker een kans geven.
Jessica Jones vond ik maar zozo. Iron Fist vind ik beter maar nog altijd niet à la Daredevil. Ware het niet dat ik 'the Defenders' nog wil zien en dus wil kunnen volgen, zou ik niet verder kijken naar Iron Fist :D
Dat is de voornaamste reden dat ik ook alles wil zien. En hoort the punisher hier ook niet bij? Of was dat een film?
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1027
gamerke1992 wrote:
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ben net klaar met de 2 seizoenen van daredevil. Een echte topserie. Ik ben een enorme arrow, the flash en co fan, maar daredevil was nog iets volwassener en kon ik NOG meer waarderen. Ik heb gehoord dat iron fist en Jessica jones niet even goed zijn, maar ik ga ze zeker een kans geven.
Jessica Jones vond ik maar zozo. Iron Fist vind ik beter maar nog altijd niet à la Daredevil. Ware het niet dat ik 'the Defenders' nog wil zien en dus wil kunnen volgen, zou ik niet verder kijken naar Iron Fist :D
Dat is de voornaamste reden dat ik ook alles wil zien. En hoort the punisher hier ook niet bij? Of was dat een film?
Punisher komt ergens deze maand uit als serie ;) Gaat nog altijd over dezelfde dude van Daredevil, maar komt niet voor in de defenders
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1028
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ben net klaar met de 2 seizoenen van daredevil. Een echte topserie. Ik ben een enorme arrow, the flash en co fan, maar daredevil was nog iets volwassener en kon ik NOG meer waarderen. Ik heb gehoord dat iron fist en Jessica jones niet even goed zijn, maar ik ga ze zeker een kans geven.
Jessica Jones vond ik maar zozo. Iron Fist vind ik beter maar nog altijd niet à la Daredevil. Ware het niet dat ik 'the Defenders' nog wil zien en dus wil kunnen volgen, zou ik niet verder kijken naar Iron Fist :D
Dat is de voornaamste reden dat ik ook alles wil zien. En hoort the punisher hier ook niet bij? Of was dat een film?
Punisher komt ergens deze maand uit als serie ;) Gaat nog altijd over dezelfde dude van Daredevil, maar komt niet voor in de defenders
Oh thanks, die wil ik ook zeker zien. Ik vond dat wel een tof personage.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1029
Van degene die Ik gezien heb vond ik Daredevil de beste, maar S2 was minder dan S1. Jessica Jones was ook goed, maar iets trager en iets minder sympathieke personages. Luke Cage heb ik opgegeven na 2 episodes, niks voor mij. In Jessica Jones was die acteur wel vrij goed in zijn rol. Iron Fist heb ik eigenlijk geen kans gegeven na de tegenvaller die Luke Cage was, en omdat ik van overal hoorde dat die acteur geen serie kon dragen en alles nogal "generic" was.

Re: Welke serie volg je momenteel?

1033
Supergirl uitgekeken. Nu snap ik ook direct waarom ze bij arrow en flash er nog niet van gehoord hebben: is blijkbaar een parallel universum :p Ben benieuwd hoe ze dan toch meer in contact gaat komen met de andere series.
Vond het toch de minste van de 4 dc shows. Ben ook nooit echt zo'n fan geweest van Superman (nu al iets meer, maar toch). De alien slechteriken vond ik niet zo wauw. Wel zaten er heel wat andere spectaculaire personages in zoals de vrouw van Harrison Ford (werd btw een zalig mopje over gemaakt in de serie :p ). Viel uiteindelijk toch nog beter mee als verwacht en zal de volgende seizoenen ook met plezier kijken.

Ook bezig met Stranger Things seizoen 2. Kweet niet waarom, maar vind dit seizoen beter als het eerste. Zit ook nog maar pas in de helft, dus kan nog veranderen :p
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1035
Stranger Things seizoen 2 is uit. WOW JUST WOW
Moet wel 1 van de beste series zijn die ik ooit heb gezien. Komt misschien wel samen met Breaking Bad op nummer 1 te staan. Waar ik er bij seizoen 1 niet goed in kon geraken, was ik vanaf de eerste minuut hier verkocht. Het verhaal speelt zich 1 jaar af na de gebeurtenissen van het vorige seizoen. Will had eerst maar een heel klein rolletje, maar steelt hier toch wel vaak de rol met zijn acteerkunsten. Ook zijn er weer een paar nieuwkomers die bijna allemaal super zijn in hun rol.
Elke aflevering is weer spannender als zijn voorganger (behalve aflevering 7, nobody talks about episode 7). Waar het in het begin vooral grappig was, werd het altijd enger en enger.
Naar het einde toe heb ik misschien wel een paar traantjes gelaten :p Was zo'n kweetniehoe triest, cool, epic einde. Heb er geen woorden voor
Image
cron