Re: Welke serie volg je momenteel?

961
Elexus wrote:Ja ik vond het 5de seizoen van Arrow best goed. Beter dan het seizoen ervoor (denk ik ofwel was het s3) want die was erg sloom. :p

@ Stany: ja het is nu het laatste seizoen (5) en alles is te bekijken op Netflix. Het is idd een topactrice. Je moet het maar kunnen, zo de hele show dragen. Ze mag Eva Green vervoegen bij mijn ranglijst van beste actrices. :)
:cry: Ik zal er dan maar eens mee verder gaan nadat ik klaar ben met the 100
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Welke serie volg je momenteel?

967
minermb wrote:The defenders uitgekeken. Ik vond het echt een leuk seizoen, vooral om te zien hoe ze op elkaars pad terecht kwamen. Het had van mij iets langer mogen zijn, maar het was goed zoals het was.
In tegenstelling tot jou, enkel 1 aflevering gezien. Ik voel het toch nog niet echt. Ze mogen nu toch stilaan met elkaar in contact gaan komen
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

969
gamerke1992 wrote:Begonnen met once upon a time. De eerste aflevering was veelbelovend :) Vanaf ik wat meer tijd heb wil ik ook met dc legends starten. Maar voorlopig werk ik te veel door personeelstekort.
Heb Once Upon A Time 2 seizoenen kunnen volhouden. Daarna heb ik het gewoon opgegeven. Het enige interessante personage doorheen de show blijft Repelsteeltje en dat zou niet de enige reden moeten zijn om verder te blijven kijken. Hopelijk bevalt jou de serie beter ;)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

970
Marty wrote:Sons of Anarchy.
Zojuist seizoen 2 afgekeken. Is toch wel een vette serie :cool:
Klopt. Het wordt nog beter :smug:
Toon8 wrote:Breaking bad proberen opnieuw te bekijken. Ben er 4 jaar geleden mee begonnen maar halverwege seizoen 3 ben ik gestopt wegens te saai.
Zeker blijven kijken is haast beste serie ooit!
[+] Mogelijke spoiler einde SOA en Breaking Bad
De laatste minuut van beide series zijn praktisch hetzelfde echt meesterwerken :cool:
Last edited by Elexus on 22 Aug 2017 17:29, edited 3 times in total.
Reason: Spoilertags gezet
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

971
RoyVdW wrote:
Marty wrote:Sons of Anarchy.
Zojuist seizoen 2 afgekeken. Is toch wel een vette serie :cool:
Klopt. Het wordt nog beter :smug:
Toon8 wrote:Breaking bad proberen opnieuw te bekijken. Ben er 4 jaar geleden mee begonnen maar halverwege seizoen 3 ben ik gestopt wegens te saai.
Zeker blijven kijken is haast beste serie ooit!
[+] Mogelijke spoiler einde SOA en Breaking Bad
De laatste minuut van beide series zijn praktisch hetzelfde echt meesterwerken :cool:
Met dat ik SOA wel al bekeken heb, heb je precies wel het einde wat verklapt :)
Last edited by Kolm on 22 Aug 2017 20:19, edited 1 time in total.
Reason: Spoiler tags in quote gezet
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

974
Vorige week The Defenders uitgekeken. Het viel nog goed mee. De interacties tussen de 4 helden was echt goed. Spijtig dat ze steeds tegen The Hand moeten vechten, aangezien dit niet zo'n spectaculaire bad guys zijn. Hopelijk gaan ze in de volgende seizoenen meer de focus leggen op anderen zoals bv. Kingpin in Daredevil of iemand cooler zoals Kilgrave

Nu bezig met The Flash seizoen 2
Image
cron