Re: Welke serie volg je momenteel?

981
Ik ben klaar met het eerste seizoen van legends of tomorrow. Ik vind het zo zalig hoe alles in deze wereld past. Daardoor vond ik dit zelfs nog leuker dan the flash, arrow,... Spijtig dat het 2de seizoen nog niet op Netflix staat.

Nu ben ik gestart met daredevil. Ik kon de eerste aflevering wel smaken :)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

986
Mr.Wolf wrote:Blijkbaar komt Arrow seizoen 6 en The Flash seizoen 4 deze week op Netflix =D Da's dus elke week een nieuwe aflevering daarvan zien
Heb gezien dat er daarnet ene van Supergirl online stond :cool:
Dat zal echter pas voor morgenvroeg zijn voor mezelf
Ik hoop dat ze alles tegelijk releasen met de US, ook nog Legends.
Komt Flash ook? Dacht dat er nog maar 2 SE op Nflix stonden daarvan :cry:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Welke serie volg je momenteel?

987
Stany7 wrote:
Mr.Wolf wrote:Blijkbaar komt Arrow seizoen 6 en The Flash seizoen 4 deze week op Netflix =D Da's dus elke week een nieuwe aflevering daarvan zien
Heb gezien dat er daarnet ene van Supergirl online stond :cool:
Dat zal echter pas voor morgenvroeg zijn voor mezelf
Ik hoop dat ze alles tegelijk releasen met de US, ook nog Legends.
Komt Flash ook? Dacht dat er nog maar 2 SE op Nflix stonden daarvan :cry:
Yup, alle 4 de series zijn deze week weer gestart. Bij de Legends en Supergirl moet nog steeds seizoen 2 erop gezet worden en daar is nog niet veel over bekend. The Flash komt ook elke week op Netflix en daar staan alle seizoenen al een tijdje van op ;)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

988
Mr.Wolf wrote:
Stany7 wrote:
Mr.Wolf wrote:Blijkbaar komt Arrow seizoen 6 en The Flash seizoen 4 deze week op Netflix =D Da's dus elke week een nieuwe aflevering daarvan zien
Heb gezien dat er daarnet ene van Supergirl online stond :cool:
Dat zal echter pas voor morgenvroeg zijn voor mezelf
Ik hoop dat ze alles tegelijk releasen met de US, ook nog Legends.
Komt Flash ook? Dacht dat er nog maar 2 SE op Nflix stonden daarvan :cry:
Yup, alle 4 de series zijn deze week weer gestart. Bij de Legends en Supergirl moet nog steeds seizoen 2 erop gezet worden en daar is nog niet veel over bekend. The Flash komt ook elke week op Netflix en daar staan alle seizoenen al een tijdje van op ;)

ZALIG :D

Dat maakt mijn abonnement op Netflix het dubbel en dik waard :) Nu seizoen 2 van DC legends en ik ben tevreden.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

989
Ook net seizoen 1 gezien van de Legends Of Tomorrow. In het begin had ik wel wat schrik, aangezien ze zo wat alle randpersonages van Arrow en Flash bijeen hadden gesprokkeld en hun eigen show hebben gegeven. Uiteindelijk houdt de serie wel stand tussen de Arrow en Flash. Bijna alle personages zijn wel cool (buiten Kendra en Carter die ik echt ma niks vind). Zalig dat ze er ook voor gekozen hebben om Captain Cold en Heatwave (de broertjes van Prison Break) er hebben bij betrokken. Ook Rip Hunter en de interacties tussen het team waren top.
Nu hopen dat Supergirl op iets gaat trekken
Image
cron