Re: Welke serie volg je momenteel?

1397
Net Happy! Seizoen 1 en 2 afgekeken op Netflix. Beide seizoenen een dikke 10/10!

Alsof ze een Tarantino film hebben gepakt, er Space Jam aan hebben toegevoegd en een vleugje Crank er door heen. Wauw. Je hebt elke episode geen idee waar het verhaal naar toe gaat en het weet je keer op keer te verbazen. Het gebeurd niet vaak dat ik iets zo snel het uitgekeken. Een dikke aanrader!

Ik heb even terug ook Castlevania Seizoen 1 t/m 4 gekeken. 8/10. Vooral de eerste 2 seizoenen waren goed. Lekker verhaal, mooi getekend.

Re: Welke serie volg je momenteel?

1398
FGras wrote: 11 Jan 2022 00:00 Net Happy! Seizoen 1 en 2 afgekeken op Netflix. Beide seizoenen een dikke 10/10!

Alsof ze een Tarantino film hebben gepakt, er Space Jam aan hebben toegevoegd en een vleugje Crank er door heen. Wauw. Je hebt elke episode geen idee waar het verhaal naar toe gaat en het weet je keer op keer te verbazen. Het gebeurd niet vaak dat ik iets zo snel het uitgekeken. Een dikke aanrader!

Ik heb even terug ook Castlevania Seizoen 1 t/m 4 gekeken. 8/10. Vooral de eerste 2 seizoenen waren goed. Lekker verhaal, mooi getekend.
Daar was ik altijd heel benieuwd naar, maar toch heb ik happy nooit gekeken. Je hebt mij overtuigd!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1404
Sanity penguin wrote: 22 Jun 2022 22:59 Net Obi-Wan uitgekeken. Had er veel van verwacht maar draaide uit op zowat het slechtste dat ik al gezien heb van Star Wars en dan tel ik Rise of the Skywalker mee...
Dat klinkt teleurstellend dan. Ik moet enkel nog de laatste aflevering kijken, maar vond het tot nu toe ook wat zielig.

Ik ben humans aan het kijken op Disney plus. Wat een goeie serie!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1405
Sanity penguin wrote: 22 Jun 2022 22:59 Net Obi-Wan uitgekeken. Had er veel van verwacht maar draaide uit op zowat het slechtste dat ik al gezien heb van Star Wars en dan tel ik Rise of the Skywalker mee...
Ai ai ai... Ik had toch hoge verwachtingen van Kenobi... Ik ben momenteel alles in chronologische volgorde aan het kijken dus ben benieuwd wat ik ervan ga vinden aangezien ik The Last Jedi al desastreus vond
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1406
Mr.Wolf wrote: 23 Jun 2022 08:47
Sanity penguin wrote: 22 Jun 2022 22:59 Net Obi-Wan uitgekeken. Had er veel van verwacht maar draaide uit op zowat het slechtste dat ik al gezien heb van Star Wars en dan tel ik Rise of the Skywalker mee...
Ai ai ai... Ik had toch hoge verwachtingen van Kenobi... Ik ben momenteel alles in chronologische volgorde aan het kijken dus ben benieuwd wat ik ervan ga vinden aangezien ik The Last Jedi al desastreus vond
Ik kan niet te gedetailleerd gaan gezien ik geen spoilers wil weggeven, maar er zit in geen enkele van de 6 aflevering momentum/vaart of hoe je het ook wil noemen. Er ligt een focus op bepaalde karakters die helemaal niet in staat zijn deze serie te dragen en vooral zorgen voor rare momenten (acteergewijs dan). Ter illustratie; in de laatste aflevering is er een 'episch' gevecht (niet veel soeps maar in vergelijking met de rest van de serie was het zeer actievol...) waarna ik echt dacht dat de aflevering gedaan was. Bleek niet zo te zijn en er bleken zelfs nog twintig minuten te gaan. Kortom; een groot gevoel van langdradigheid.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1408
gamerke1992 wrote: 23 Jun 2022 13:57 Ik had tot nu toe gewoon heel de tijd medelijden met het hoofdpersonage. En dat lijkt mij niet echt een goeie zet.
Bwah ja, de periode waarin het verhaal zich afspeelt is ook wel heel zwaar en moeilijk voor Obi-Wan, dus dat kan nog kloppen. Maar ik heb nog geen enkele aflevering gezien, ik wacht om ze allemaal na elkaar te kijken, dus ik zal later met mijn oordeel terugkomen :lol:

Re: Welke serie volg je momenteel?

1409
met0t0 wrote: 26 Jun 2022 13:23
gamerke1992 wrote: 23 Jun 2022 13:57 Ik had tot nu toe gewoon heel de tijd medelijden met het hoofdpersonage. En dat lijkt mij niet echt een goeie zet.
Bwah ja, de periode waarin het verhaal zich afspeelt is ook wel heel zwaar en moeilijk voor Obi-Wan, dus dat kan nog kloppen. Maar ik heb nog geen enkele aflevering gezien, ik wacht om ze allemaal na elkaar te kijken, dus ik zal later met mijn oordeel terugkomen :lol:
Ik was tegen verwachtingen in toch wel blij met de laatste aflevering :) dus voor mij persoonlijk (als niet star wars Kenner) was het uiteindelijk wel geslaagd.
Image
cron