Re: Welke serie volg je momenteel?

1411
Sanity penguin wrote: 27 Jun 2022 00:32 Umbrella academy S03. Leuk totnogtoe (afl. 3).
Daarnaast ook S3 van The Boys. Wat een fantastische serie. Elke aflevering beter dan de vorige dit season. En die acteur die Homelander speelt; klasbak!
Ik kijk er enorm naar uit om the boys seizoen 3 te zien! Maar mijn vriendin vond dat ook een goeie serie, dus moet ik wachten tot ze tijd heeft :lol:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1412
gamerke1992 wrote: 27 Jun 2022 01:54
Sanity penguin wrote: 27 Jun 2022 00:32 Umbrella academy S03. Leuk totnogtoe (afl. 3).
Daarnaast ook S3 van The Boys. Wat een fantastische serie. Elke aflevering beter dan de vorige dit season. En die acteur die Homelander speelt; klasbak!
Ik kijk er enorm naar uit om the boys seizoen 3 te zien! Maar mijn vriendin vond dat ook een goeie serie, dus moet ik wachten tot ze tijd heeft :lol:
Echt zalig goed. Ik ben normaal niet zo voor dat elke week kijken en kan mij meestal wel inhouden om dan op het einde alles te bingen. Maar deze wordt toch steevast op vrijdag bekeken :lol:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1413
Wekelijks de aflevering van Ms Marvel aan het kijken! Enorm fijn om te zien dat onze Adil en Bilal 2 afleveringen hebben mogen regisseren. Kamala is eindelijk nog eens een heel likeable character in de MCU en ik ben momenteel ook heel benieuwd hoe ze het gaat doen in The Marvels binnenkort!

En dan ook bezig met Brooklyn 9-9 seizoen 2. Geweldige serie!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1414
Stranger Things s4 uitgekeken! Fenomenaal! Behoort tot een van de best seizoenen die ik al bekeken heb. Zat er bij elke aflevering ongeloofelijk hard in. Elke nieuw personage was top! Enkel het einde vond ik iets minder. Mochten het een beetje harder gespeeld hebben. Ik wil seizoen 5 nu :p
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1415
Mr.Wolf wrote: 26 Jul 2022 17:08 Stranger Things s4 uitgekeken! Fenomenaal! Behoort tot een van de best seizoenen die ik al bekeken heb. Zat er bij elke aflevering ongeloofelijk hard in. Elke nieuw personage was top! Enkel het einde vond ik iets minder. Mochten het een beetje harder gespeeld hebben. Ik wil seizoen 5 nu :p
Oh nice, ik zal de laatste 2 episodes binnenkort ook eens bekijken.

Ik zit nu wel middenin Mythic Quest. Een soort van “the office” maar dan speelt het zich af in een game bedrijf.

Re: Welke serie volg je momenteel?

1416
Mr.Wolf wrote: 26 Jul 2022 17:08 Stranger Things s4 uitgekeken! Fenomenaal! Behoort tot een van de best seizoenen die ik al bekeken heb. Zat er bij elke aflevering ongeloofelijk hard in. Elke nieuw personage was top! Enkel het einde vond ik iets minder. Mochten het een beetje harder gespeeld hebben. Ik wil seizoen 5 nu :p
Ik vond de eerste 5 afleveringen inderdaad al top :D
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1419
FGras wrote: 28 Jul 2022 17:43 Ik dacht dat dit het laatste seizoen was vanwege de lange laatste 2 afleveringen. Maar het heeft nogal wat losse eindjes dus ze zullen er nog wel even mee door gaan.
Oorspronkelijk was het de bedoeling dat ze het verhaal zouden afronden in 4 seizoenen, maar het 5e zal nu het laatste zijn met ook terug kortere afleveringen omdat ze geen nieuwe personages meer moeten introduceren!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1422
Kolm wrote: 22 Aug 2022 18:52 Ik heb hem klein beetje aangepast zodat hij als twitter post verscheen. Aan het einde van de link stonden nog wat rare parameters die hij niet fijn vond blijkbaar.
Check! Dank u wel. Ik wou het via het Twitter icoontje hier plaatsen, maar ik deed het laatste stuk van de link dus weg. Ik zie dat jij het omgekeerde deed :D
Image