Re: Welke serie volg je momenteel?

1486
(Un)well uitgekeken. Was een documentaire(?) over een aantal zaken in de wellness sector. Ging oa over ruiken aan olies, laten steken door bijen omwille van de genezende werking, vasten...
Had er eigenlijk toch wel meer van verwacht en vind het zelfs gevaarlijk hoe Netflix dit gepresenteerd heeft. Elke aflevering bestond uit anekdotes van mensen hoe goed het wel niet is om die producten te gebruiken. Meermaals zelfs gehoord hierin dat mensen hun kanker hebben kunnen overwinnen door bv enkel te ruiken aan olie of door moedermelk te drinken. Beetje bizar als je het mij vraagt. Elke aflevering komt er ook nog een dokter langs die zegt dat die producten eigenlijk niet wetenschappelijk bewezen zijn. Dus eigenlijk volg je heel de "documentaire" een aantal kwakzalvers die hun producten proberen te verkopen :p
Ik heb ook hardop moeten lachen toen een bodybuilder moedermelk ging kopen bij een vrouw. Moet het meest ongemakkelijke zijn wat ik in lange tijd gezien heb!
Heb het zelf op imdb maar een 4/10 gegeven!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1488
FGras wrote: 15 Aug 2023 13:15 Invincible - seizoen 1
Vermakelijke superhelden cartoon met het geweld dat we kennen van “the boys”.

Tot nu toe een dikke topper die je aandacht er continu bij houdt, maar het heeft verder nog niet verrast. 8/10
Kijk ook zeker de alleenstaande aflevering van atom eve. Dat geeft meer achtergrond voordat seizoen 2 begint. Je merkt ook bij deze aflevering dat er meer budget was.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1490
gamerke1992 wrote: 15 Aug 2023 20:29
FGras wrote: 15 Aug 2023 13:15 Invincible - seizoen 1
Vermakelijke superhelden cartoon met het geweld dat we kennen van “the boys”.

Tot nu toe een dikke topper die je aandacht er continu bij houdt, maar het heeft verder nog niet verrast. 8/10
Kijk ook zeker de alleenstaande aflevering van atom eve. Dat geeft meer achtergrond voordat seizoen 2 begint. Je merkt ook bij deze aflevering dat er meer budget was.
Ik heb seizoen 1 gister afgekeken, ook de standalone aflevering van atom eve.
Dit was wel heel gaaf en bruut, en ook een beetje emotioneel op het einde.
Voor seizoen 2 kunnen ze nog wel 1000 kanten op gaan met de wereld die ze hebben neergezet.

8,5/10

Re: Welke serie volg je momenteel?

1494
Loki S2 --> Samen met Wandavision toch wel de beste MCU serie :p Vond zelf seizoen 2 beter dan het eerste denk ik.
The Walking Dead --> Na zoveel jaren eindelijk uitgekeken. Was ooit helemaal verkocht aan de serie dankzij een dvd met de eerste aflevering op die we kregen bij een editie van OPM. En ik heb van elk seizoen absoluut genoten :p
The Boys --> Momenteel begonnen aan seizoen 1 en ik ben al absoluut verkocht! Wat een fantastische serie!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1497
What If seizoen 2 uitgekeken van Marvel en vond er niks aan. Erg saai seizoen met een tegenvallend einde. De focus lag veel te hard op Agent Carter wat zeker niet het meest interessante personage was. Er was ook teveel rode draad doorheen de reeks. Had het liever gezien dat het gewoon op zichzelf staande verhalen waren (met misschien een cooler einde waarbij 2 afleveringen gecombineerd werden).
Met andere woorden: de middelmatigheid van Marvel gaat door. Vanaf morgen komt ook Echo uit, maar het hypeniveau is heel erg laag.
Dan kijken we ondertussen maar verder naar The Boys seizoen 3 wat ook weer sterk begonnen is :p
Image
cron