Re: Welke serie volg je momenteel?

16
Captain Witwicky wrote:Nu is het een nieuw seizoen van Dual Survival. Ik bekijk ook Years of Living Dangerously. Beiden zijn shows op Discovery Channel.

Een echte serie is The Strain. Doet me denken aan Prototype maar dan met een soort rare vampierensoort. Veel beter dan Twilight, True Blood & Vampire Diaries neem ik aan, want die interesseren me voor geen bal.
Nog altijd bovenstaande, maar vanaf vandaag ook Person Of Interest.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke serie volg je momenteel?

22
oxiraantje wrote:Heeft er iemand van jullie een goeie site waar je series kan streamen?
Had stream-tv.me maar er staat zo veel reclame op dat ik de series niet meer kan openen.
Netflix of yelo tv (als je telenet hebt), anders torrents eh (als ik dit mag zeggen?)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

28
Mr.Wolf wrote:Eindelijk is begonnen aan Vikings. Ik had deze ooit is helemaal opgenomen op 2be. Verrassend goed.
Vikings is zeer leuk, en samen met Black Sails waren mijn zondagen een tijdje geleden goed gevuld :D
Elexus wrote:Ik ben nu bezig met Continuum Season 2, al is die ver uit
Ze speelden dat op 2BE, niet? Nu, helaas niet meer.
Captain Witwicky wrote:
Captain Witwicky wrote:Nu is het een nieuw seizoen van Dual Survival. Ik bekijk ook Years of Living Dangerously. Beiden zijn shows op Discovery Channel.

Een echte serie is The Strain. Doet me denken aan Prototype maar dan met een soort rare vampierensoort. Veel beter dan Twilight, True Blood & Vampire Diaries neem ik aan, want die interesseren me voor geen bal.
Nog altijd bovenstaande, maar vanaf vandaag ook Person Of Interest.
In april ga ik denk ik ook kunnen kijken naar The Red Road op Sundance.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2