Re: Welke serie volg je momenteel?

31
Ik kijk nu op netflix the returned. Het gaat erover dat 4 mensen of 3 mensen, weet het niet zo zeker over het kleine jongetje, opstaan uit de dood en dan zijn ze vergeten wat er op de laatste momenten van hun leven gebeurde. Het is ook een netflix original, dus er komt elke week een aflevering bij. Ik zou eigenlijk liever alles in een keer zien :saint:

Ik ben ook begonnen aan continuum. Heb pas een kwartier gekeken, maar het lijkt me nu al een erg leuke serie :cool:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

32
minermb wrote:Ik kijk nu op netflix the returned. Het gaat erover dat 4 mensen of 3 mensen, weet het niet zo zeker over het kleine jongetje, opstaan uit de dood en dan zijn ze vergeten wat er op de laatste momenten van hun leven gebeurde. Het is ook een netflix original, dus er komt elke week een aflevering bij. Ik zou eigenlijk liever alles in een keer zien :saint:

Ik ben ook begonnen aan continuum. Heb pas een kwartier gekeken, maar het lijkt me nu al een erg leuke serie :cool:
Bekijk anders het volledige seizoen van de originele Franse serie. Kheb enkel die gezien, maar iets zegt mij dat ze beter zal zijn dan de remake.

Re: Welke serie volg je momenteel?

33
Tjeefkeuh wrote:
minermb wrote:Ik kijk nu op netflix the returned. Het gaat erover dat 4 mensen of 3 mensen, weet het niet zo zeker over het kleine jongetje, opstaan uit de dood en dan zijn ze vergeten wat er op de laatste momenten van hun leven gebeurde. Het is ook een netflix original, dus er komt elke week een aflevering bij. Ik zou eigenlijk liever alles in een keer zien :saint:

Ik ben ook begonnen aan continuum. Heb pas een kwartier gekeken, maar het lijkt me nu al een erg leuke serie :cool:
Bekijk anders het volledige seizoen van de originele Franse serie. Kheb enkel die gezien, maar iets zegt mij dat ze beter zal zijn dan de remake.
Les revenants. Goeie serie inderdaad. Ik ga ook wel eens kijken naar deze remake. De vraag zal zijn of ik zal blijven kijken :)
Wist trouwens niet dat deze al begonnen was op Netflix. Dit is toch volgens het "better call Saul" principe van eentje per week, niet?
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

34
Sanity penguin wrote:
Les revenants. Goeie serie inderdaad. Ik ga ook wel eens kijken naar deze remake. De vraag zal zijn of ik zal blijven kijken :)
Wist trouwens niet dat deze al begonnen was op Netflix. Dit is toch volgens het "better call Saul" principe van eentje per week, niet?
Het is inderdaad volgens dat principe ;) Ik zal eens kijken naar les revenants, ik ben toch op zoek naar nieuwe series.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

35
Tegenwoordig kijk ik iedere week naar een nieuwe aflevering van The Walking Dead (maar de kwaliteit van die serie gaat zwaar achteruit vind ik), en Black Sails (basically Game of Thrones met piraten, awesome dus).

Daarnaast kijk ik nu ook naar Star Wars Rebels. Naar mijn mening wel wat beter dan clone wars. Terug naar de stijl van de originele trilogie, wat een wijze beslissing blijkt te zijn.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

36
Elexus wrote:@ Captn: Idd, was op 2BE maar ik bekijk het op Netflix en ik heb de DVD-boxen ervan ook liggen. :)
Als ze het nooit meer uitzenden zal ik ook ofwel via Netflix ofwel via de dvd's moeten kijken.
Irritant wel dat je soms zo series mist. Hetzelfde met Hawaii 5 O. Een serie die vroeger op VT4 was, maar nu met die verandering zeker niet meer zal te zien zijn daar. Ze zitten al aan seizoen 5 en ik heb 1.5 seizoenen gezien. ;(
Tis tijd dat ik werk heb dan kan ik dat betalen ;)
Maxidomino wrote:Tegenwoordig kijk ik iedere week naar een nieuwe aflevering van The Walking Dead (maar de kwaliteit van die serie gaat zwaar achteruit vind ik), en Black Sails (basically Game of Thrones met piraten, awesome dus).
Black Sails is awesome. Kan niet wachten op S2. Game of Thrones, daar val ik bij in slaap :lol:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke serie volg je momenteel?

37
Captain Witwicky wrote:
Maxidomino wrote:Tegenwoordig kijk ik iedere week naar een nieuwe aflevering van The Walking Dead (maar de kwaliteit van die serie gaat zwaar achteruit vind ik), en Black Sails (basically Game of Thrones met piraten, awesome dus).
Black Sails is awesome. Kan niet wachten op S2. Game of Thrones, daar val ik bij in slaap :lol:
Black Sails is eerder Spartacus met piraten.
Ksnap wel niet waarom ge bij Game of Thrones in slaap valt. Kben net begonnen aan Black Sails en zo veel meer actie is er niet. Wel een goeie serie ook alleszins.

Re: Welke serie volg je momenteel?

38
Maxidomino wrote:Tegenwoordig kijk ik iedere week naar een nieuwe aflevering van The Walking Dead (maar de kwaliteit van die serie gaat zwaar achteruit vind ik), en Black Sails (basically Game of Thrones met piraten, awesome dus).

Daarnaast kijk ik nu ook naar Star Wars Rebels. Naar mijn mening wel wat beter dan clone wars. Terug naar de stijl van de originele trilogie, wat een wijze beslissing blijkt te zijn.
Seizoen 1 was echt goed van the walking dead, seizoen 2 was slecht en seizoen 3 was dan weer beter. Ik weet niet wat ik zou moeten verwachten van het vierde seizoen.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

39
Mr.Wolf wrote:
Maxidomino wrote:Tegenwoordig kijk ik iedere week naar een nieuwe aflevering van The Walking Dead (maar de kwaliteit van die serie gaat zwaar achteruit vind ik), en Black Sails (basically Game of Thrones met piraten, awesome dus).

Daarnaast kijk ik nu ook naar Star Wars Rebels. Naar mijn mening wel wat beter dan clone wars. Terug naar de stijl van de originele trilogie, wat een wijze beslissing blijkt te zijn.
Seizoen 1 was echt goed van the walking dead, seizoen 2 was slecht en seizoen 3 was dan weer beter. Ik weet niet wat ik zou moeten verwachten van het vierde seizoen.
S4 was weer slecht maar werd beter naar het einde toe. S5 is weer op niveau van S3

Re: Welke serie volg je momenteel?

40
Tjeefkeuh wrote:
Mr.Wolf wrote:
Maxidomino wrote:Tegenwoordig kijk ik iedere week naar een nieuwe aflevering van The Walking Dead (maar de kwaliteit van die serie gaat zwaar achteruit vind ik), en Black Sails (basically Game of Thrones met piraten, awesome dus).

Daarnaast kijk ik nu ook naar Star Wars Rebels. Naar mijn mening wel wat beter dan clone wars. Terug naar de stijl van de originele trilogie, wat een wijze beslissing blijkt te zijn.
Seizoen 1 was echt goed van the walking dead, seizoen 2 was slecht en seizoen 3 was dan weer beter. Ik weet niet wat ik zou moeten verwachten van het vierde seizoen.
S4 was weer slecht maar werd beter naar het einde toe. S5 is weer op niveau van S3
Ik vond seizoen 4 wel meevallen. De eerste helft allesinds. De midseason finale was ook zeer goed, maar de tweede helft vond ik persoonlijk minder goed, alles ging wat traag vooruit.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

42
Ligeiro wrote:mijn vriendin wou persé da we begonnen kijken naar The Returned op netflix.
goedkope Amerikaanse knockoff van Les Revenants, ik vind de pilot op niks trekken..
Ik dacht het wel.
Alleen vervelend dat het nog zo lang wachten is op S2 van Les Revenants. Het zou ergens eind dit jaar pas beginnen...

Re: Welke serie volg je momenteel?

44
gamerke1992 wrote:Ik ben nu echt al weken aan het wachten op nieuwe afleveringen van arrow en the flash. Volgende week is het eindelijk weer zover :)

Misschien dat ik nu eens een aflevering van black sails ga kijken, als het echt zo op game of thrones lijkt qua stijl.
Ik weet niet of ge Spartacus gezien hebt (ook op Starz), maar daar lijkt het veel meer op dan Game of Thrones vind ik

Re: Welke serie volg je momenteel?

45
Nu wordt het in the walking dead toch elke week weer interessanter en vind ik het toch wel weer de moeite om te kijken. Ik heb na de eerste afleveringen van seizoen 3 gestopt met kijken omdat ik andere series wou bekijken maar heb dan nu voor het begin van seizoen 5 toch weer verder gekeken en ik vond het 2e deel van seizoen 4 toch wel leuk maar ik versta dat mensen de actie misten en het daardoor eerder saai vonden.
[+] seizoen4
Die aflevering met carol en tyreese alleen met de 2 meisjes vond ik een super goede aflevering waarbij de oude carol volledig werd afgeschud door lizzie te doden
Image
cron