Re: Welke serie volg je momenteel?

48
Tjeefkeuh wrote:
Captain Witwicky wrote:Black Sails is awesome. Kan niet wachten op S2. Game of Thrones, daar val ik bij in slaap
Black Sails is eerder Spartacus met piraten.
Ksnap wel niet waarom ge bij Game of Thrones in slaap valt. Kben net begonnen aan Black Sails en zo veel meer actie is er niet. Wel een goeie serie ook alleszins.
Hmmm...Spartacus zou ik niet zeggen, die serie trekt de deuren van actie wagenwijd open. Black Sails is best nog redelijk kalm. Tis wat tussen de twee zou ik dan eerder zeggen. Wat actie en wat plannetjes smeden. Vikings trekt dan nog meer op Spartacus.

Waarom ik bij Game of Thrones in slaap val? Wel...das gewoon mijn eigen mening omdat er altijd maar gesproken wordt over wat er zal komen en dat duurt veel te lang naar mijn mening. Ook kunnen de personages niet mijn interesse bijhouden. Ze sterven ook zo goed als allemaal waar ik niet echt voorstander van ben. Ik kan me niet binden met de serie zo. Verschillende keuzes staan me ook niet die gemaakt worden of het tempo is niet in orde. Ik kan nog even doorgaan met wat ik er persoonlijk niet goed aan vind. Niet iedereen kan fan zijn van Game of Thrones. Ik heb hetzelfde probleem met The Walking Dead. Wel niet om dezelfde redenen allemaal natuurlijk, maar ik bedoel dat het terug zo'n serie is waar velen fan van zijn en ik niet.

Black Sails heeft piraten. Meer hoef ik daar niet bij te voegen :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke serie volg je momenteel?

49
Tjeefkeuh wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ben nu echt al weken aan het wachten op nieuwe afleveringen van arrow en the flash. Volgende week is het eindelijk weer zover :)

Misschien dat ik nu eens een aflevering van black sails ga kijken, als het echt zo op game of thrones lijkt qua stijl.
Ik weet niet of ge Spartacus gezien hebt (ook op Starz), maar daar lijkt het veel meer op dan Game of Thrones vind ik
Spartacus heb ik inderdaad al gezien :) Hoe dan ook is een vergelijking met die serie ook goed, want ik vind zowel game of thrones als spartacus top series :)

Ik kijk nu vooral naar stalker met mijn vriendin, echt een leuke serie. Ik weet niet waarom, maar ik vind het beter dan andere Amerikaanse politie-achtige series.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

55
Sanity penguin wrote:Ondertussen aan aflevering 19 van het eerste seizoen van Marvel's agents of SHIELD en things just got interesting :)
Toch wel weer een toppertje van een serie. Een aantal jaar terug beginnen kijken en toen na 2 afleveringen afgehaakt. Maar het komt wel degelijk goed op gang nadien.
Ik had geen enkel idee dat die serie bestond :O Bedankt, nu weet ik weer wat kijken :P
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

56
gamerke1992 wrote:
Sanity penguin wrote:Ondertussen aan aflevering 19 van het eerste seizoen van Marvel's agents of SHIELD en things just got interesting :)
Toch wel weer een toppertje van een serie. Een aantal jaar terug beginnen kijken en toen na 2 afleveringen afgehaakt. Maar het komt wel degelijk goed op gang nadien.
Ik had geen enkel idee dat die serie bestond :O Bedankt, nu weet ik weer wat kijken :P
Trust me, it's good!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

57
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:
Sanity penguin wrote:Ondertussen aan aflevering 19 van het eerste seizoen van Marvel's agents of SHIELD en things just got interesting :)
Toch wel weer een toppertje van een serie. Een aantal jaar terug beginnen kijken en toen na 2 afleveringen afgehaakt. Maar het komt wel degelijk goed op gang nadien.
Ik had geen enkel idee dat die serie bestond :O Bedankt, nu weet ik weer wat kijken :P
Trust me, it's good!
Er zit het woord 'marvel' in en het is gemaakt door die van avengers, dus geloof ik je zeker :D
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

59
Toon8 wrote:Ik had liever iets meer gezien in de seizoensfinale van the walking dead, het was vooral opbouwen naar volgend seizoen. Nu weer een half jaar wachten...
Voor mij was het ook veel minder dan wat ik ervan verwacht had. Weer zo'n open einde. Daar heb ik geen problemen mee, maar het eindigde gewoon zo abrupt.
Image