Re: Welke serie volg je momenteel?

62
Maxidomino wrote:
Toon8 wrote:Ik had liever iets meer gezien in de seizoensfinale van the walking dead, het was vooral opbouwen naar volgend seizoen. Nu weer een half jaar wachten...
Voor mij was het ook veel minder dan wat ik ervan verwacht had. Weer zo'n open einde. Daar heb ik geen problemen mee, maar het eindigde gewoon zo abrupt.
Twas alleszins al minder teleurstellend dan vorig jaar

Re: Welke serie volg je momenteel?

63
Maxidomino wrote:
Toon8 wrote:Ik had liever iets meer gezien in de seizoensfinale van the walking dead, het was vooral opbouwen naar volgend seizoen. Nu weer een half jaar wachten...
Voor mij was het ook veel minder dan wat ik ervan verwacht had. Weer zo'n open einde. Daar heb ik geen problemen mee, maar het eindigde gewoon zo abrupt.
Het einde was inderdaad zeer abrupt, ik hoopte dan om nog iets te zien maar kreeg alleen maar een trailer voor better call saul :(
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

67
Toon8 wrote:Ben beginnen kijken naar band of brothers, de eerste aflevering vond ik goed en zorgde ervoor dat ik verder wil kijken. Er doen ook nog veel bekende acteurs mee.
Voor mij zijn die acteurs pas bekend geworden na Band of Brothers :p

Band of Brothers is voor mij persoonlijk een van de beste (mini) series die ik ooit gezien heb. Ik denk dat ik het ondertussen al een stuk of 4-5 keer gezien heb.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

68
daviduvel wrote:
Toon8 wrote:Ben beginnen kijken naar band of brothers, de eerste aflevering vond ik goed en zorgde ervoor dat ik verder wil kijken. Er doen ook nog veel bekende acteurs mee.
Voor mij zijn die acteurs pas bekend geworden na Band of Brothers :p

Band of Brothers is voor mij persoonlijk een van de beste (mini) series die ik ooit gezien heb. Ik denk dat ik het ondertussen al een stuk of 4-5 keer gezien heb.
Ja kan ik wel geloven die serie is al 14 jaar oud, het viel me op dat er veel acteurs waren die ik kende van andere series/films.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

70
Maxidomino wrote:Daaaaaaamn, iemand al de finale van Black Sails gezien? Die was zooo goed
Van seizoen 2 bedoel je? Shhh niks spoilen.
Elexus wrote:From Dusk Till Dawn uitgekeken.
From Dusk Till Dawn, tiens, dat is een serie.
Sanity penguin wrote:Ondertussen aan aflevering 19 van het eerste seizoen van Marvel's agents of SHIELD en things just got interesting
Toch wel weer een toppertje van een serie. Een aantal jaar terug beginnen kijken en toen na 2 afleveringen afgehaakt. Maar het komt wel degelijk goed op gang nadien.
Is van 2013. Lijkt zo lang geleden :D

Ondertussen is het 2de seizoen gestart van The Red Road op Sundance. Vanavond nog wat Person of Interest, zondag was het The Strain, donderdagen is het Dual Survival en af en toe Ridiculousness en Snack Off (die laatste 2 zijn niet echt series maar swat).
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron