Re: Welke serie volg je momenteel?

82
Ligeiro wrote:nee, na seizoen 2 is da gestopt op Vier..
Oei, dat zegt inderdaad wel wat. Hmm, ik heb het nog overwogen om ermee te beginnen, maar als ik het toch ga onderbreken uit verveling, dan begin ik er niet mee :P
The Wastelander wrote:Blue Mountain State nog wel een toffe serie maar wel eerder voor jongeren / jongvolwassen bedoeld denk ik. ;)

Ik heb er is een aflevering van gezien, ik vond het er toch wel lichtjes over eigenlijk xD

Re: Welke serie volg je momenteel?

83
UseYourIllusion wrote:
The Wastelander wrote:Blue Mountain State nog wel een toffe serie maar wel eerder voor jongeren / jongvolwassen bedoeld denk ik. ;)

Ik heb er is een aflevering van gezien, ik vond het er toch wel lichtjes over eigenlijk xD
Ja meer dan lichtjes meestal wel. Maar een realistische kijk op het leven van college football zou ook maar saai zijn denk ik. :p
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

84
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Heroes is goed, maar om de een of andere reden heb ik de laatste seizoenen gemist...
Ik dacht dat ze die laatste seizoenen niet meer bij ons op tv uitgezonden hebben.
Ligeiro wrote:nee, na seizoen 2 is da gestopt op Vier..
Ja, dat zal dus de reden geweest zijn...dacht ook al zoiets want ik kon me niet meer de latere seizoenen herinneren.
UseYourIllusion wrote:
Ligeiro wrote:nee, na seizoen 2 is da gestopt op Vier..
Oei, dat zegt inderdaad wel wat. Hmm, ik heb het nog overwogen om ermee te beginnen, maar als ik het toch ga onderbreken uit verveling, dan begin ik er niet mee
Oei, nooit luisteren naar wat de zender doet met series, nooit, maar dan ook nooit. Je moet zelf uitmaken of het een goede serie is. Twee van mijn favoriete series, Human Target en Hawaii 5 O werden geplaatst op verschrikkelijke uren en de laatste heeft in Amerika al 5 seizoenen en ik heb 1.5 seizoenen gezien. Dus het heeft weinig te maken met populariteit maar alles met de zender zijn eigen (domme) beslissingen.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron