Re: Vragentopic

137
gamerke1992 wrote:Van uncharted 3 zal je misschien nog wel matches vinden denk ik. Van uncharted 2 betwijfel ik dat sterk.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Met actief bedoelde ik eigenlijk of ze nog bestonden, heb me verkeerd verwoord, maar nu weet ik ook het antwoord :) bedankt!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

138
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:Van uncharted 3 zal je misschien nog wel matches vinden denk ik. Van uncharted 2 betwijfel ik dat sterk.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Met actief bedoelde ik eigenlijk of ze nog bestonden, heb me verkeerd verwoord, maar nu weet ik ook het antwoord :) bedankt!
Ik heb er nooit iets over opgevangen of ze gesloten zijn, dus ik denk van niet.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image

Re: Vragentopic

140
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:Van uncharted 3 zal je misschien nog wel matches vinden denk ik. Van uncharted 2 betwijfel ik dat sterk.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
ik denk van 2 ook nog zulle :P
Ja die multiplayer was tamelijk populair

Re: Vragentopic

142
Tjeefkeuh wrote:
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:Van uncharted 3 zal je misschien nog wel matches vinden denk ik. Van uncharted 2 betwijfel ik dat sterk.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
ik denk van 2 ook nog zulle
Image
Ja die multiplayer was tamelijk populair
Het zou kunnen, maar dat had ik niet verwacht :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image

Re: Vragentopic

143
minermb wrote:Ik hoor vaak mensen zeggen dat er weinig first party games naar de ps4 komen, maar wat is eigenlijk het verschil tussen first en third party games?
Eigenlijk heb je nog second party ook :D
  • First party: een spel of franchise waarvan de consolefabrikant volledig eigenaar is. Bv. de Uncharted franchise (Sony all the way)
  • Second party: De licentie is eigendom van de consolefabrikant, maar er wordt een derde partij bijgehaald om het spel te maken. Bv. Resistance franchise (Insomniac is een onafhankelijke studio, maar werkt voor de franchise wel exclusief met Sony)
  • Thrid Party: Zowel game/franchise als ontwikkelaar zijn geen eigendom van de consolefabrikant. Bv. GTA
Zo dacht/denk ik toch dat het in elkaar zit :)
Image

Re: Vragentopic

146
gamerke1992 wrote:Weten jullie wat een paviljonaire bouwvorm is? Het gaat over de architectuur van ziekenhuizen,maar via Google wordt ik niet veel wijzer.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Zoek naar paviljoen:
Een paviljoen (van het Franse pavillon) is in de architectuur en stedenbouwkunde een losstaand, autonoom bouwwerk of bijgebouw voor ontspanning en/of vermaak.

Paviljoens kunnen zeer in grootte verschillen zoals het Royal Pavilion in het Engelse Brighton, dat eigenlijk een enorm buitenpaleis is, maar net als de kleine bouwwerken als prieeltjes, theehuisjes of muziektenten voor ontspanning en vermaak gebouwd werd.

Afhankelijk van de grootte worden paviljoens ingezet voor (verenigings)bijeenkomsten, tentoonstellingen, informatieverstrekking, horecavoorzieningen et cetera.
Kort samengevat een losstaand (vaak uit 1 ruimte bestaand) (bij)gebouw voor ontspanning / bijeenkomsten / ...

Re: Vragentopic

148
Sanity penguin wrote:
minermb wrote:Ik hoor vaak mensen zeggen dat er weinig first party games naar de ps4 komen, maar wat is eigenlijk het verschil tussen first en third party games?
Eigenlijk heb je nog second party ook :D
  • First party: een spel of franchise waarvan de consolefabrikant volledig eigenaar is. Bv. de Uncharted franchise (Sony all the way)
  • Second party: De licentie is eigendom van de consolefabrikant, maar er wordt een derde partij bijgehaald om het spel te maken. Bv. Resistance franchise (Insomniac is een onafhankelijke studio, maar werkt voor de franchise wel exclusief met Sony)
  • Thrid Party: Zowel game/franchise als ontwikkelaar zijn geen eigendom van de consolefabrikant. Bv. GTA
Zo dacht/denk ik toch dat het in elkaar zit :)
Bij First Party is dus niet alleen de consolefabrikant volledig eigenaar van de franchise, de game wordt ook gemaakt door studio's die geheel hun eigendom zijn.

Second party kan ook andersom. De licentie ligt bij de derde partij, maar de consolefabrikant komt erbij om de game te financieren en eventueel de ontwikkeling te ondersteunen zoals bij Street Fighter V.

Re: Vragentopic

149
Is er iemand die me kan helpen met Netflix? Wij zouden dit graag is in huis halen. Er zijn mensen die zeggen dat we een speciaal ding moeten laten installeren. Er zijn ook mensen die zeggen dat het ook op dieje digicorder (ofzo) van telenet gaat.
Image

Re: Vragentopic

150
Mr.Wolf wrote:Is er iemand die me kan helpen met Netflix? Wij zouden dit graag is in huis halen. Er zijn mensen die zeggen dat we een speciaal ding moeten laten installeren. Er zijn ook mensen die zeggen dat het ook op dieje digicorder (ofzo) van telenet gaat.
Volgens mij is het enige wat je nodig hebt de app en een abonnement. Die app kan via een smart tv, ps4, laptop (maar dan moet je die elke keer met de tv verbinden) of smartphone via een chromecast.
Image