Re: Vragentopic

166
Captain Witwicky wrote:Heeft er hier iemand een herlaadkaart nodig voor de gsm van BASE, ik heb met mijn stomme kop de verkeerde belwaarde gekocht (haast en spoed zijn zelden goed), 20€ in pakjes van 2x5 en 1x10??
20€ krijgen, 15€ betalen?

Neen? Niemand?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Vragentopic

168
RoyVdW wrote:Zelf een IQ test gedaan op testmijniq.nl. Zou dit kloppen?? :lol:

Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de 120 en 130, nl. een equivalent van 126!
Met recht kan men stellen dat dit een goede score is, temeer omdat u hiermee ver boven het gemiddelde scoort.
Dit betekent dat u uzelf tot een kleine groep van de totale testpopulatie mag rekenen, omdat maar een beperkt deel van de populatie (net als u) in staat is dit testresultaat te bereiken!
Hoewel wij uw exacte score nog moeten vaststellen, tonen de eerste berekeningen al aan dat u minstens in het top 10% segment scoort.
Intelligentie is een redelijk zekere factor, immers feit is dat het IQ (intelligentie quotiënt) in de loop van uw leven nooit onderhevig is aan grote dalingen, maar soms nog licht kan stijgen.
Juist hierdoor blijft het IQ een betrouwbare waarde voor u en uw omgeving.
Ten eerste zijn IQ-tests op zich betekenisloos omdat er vele soorten intelligentie zijn en er maar een klein aantal worden gemeten.
Daarnaast geven die online tests iedereen een score van 110 of meer, zodat de gebruiker trots zou zijn op zijn score en de site zou delen met vrienden en kennissen. 100 is het gemiddelde, dus het zou vrij vreemd zijn dat alleen (zeer) intelligente mensen die tests doen.

Re: Vragentopic

169
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:Zelf een IQ test gedaan op testmijniq.nl. Zou dit kloppen?? :lol:

Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de 120 en 130, nl. een equivalent van 126!
Met recht kan men stellen dat dit een goede score is, temeer omdat u hiermee ver boven het gemiddelde scoort.
Dit betekent dat u uzelf tot een kleine groep van de totale testpopulatie mag rekenen, omdat maar een beperkt deel van de populatie (net als u) in staat is dit testresultaat te bereiken!
Hoewel wij uw exacte score nog moeten vaststellen, tonen de eerste berekeningen al aan dat u minstens in het top 10% segment scoort.
Intelligentie is een redelijk zekere factor, immers feit is dat het IQ (intelligentie quotiënt) in de loop van uw leven nooit onderhevig is aan grote dalingen, maar soms nog licht kan stijgen.
Juist hierdoor blijft het IQ een betrouwbare waarde voor u en uw omgeving.
Ten eerste zijn IQ-tests op zich betekenisloos omdat er vele soorten intelligentie zijn en er maar een klein aantal worden gemeten.
Daarnaast geven die online tests iedereen een score van 110 of meer, zodat de gebruiker trots zou zijn op zijn score en de site zou delen met vrienden en kennissen. 100 is het gemiddelde, dus het zou vrij vreemd zijn dat alleen (zeer) intelligente mensen die tests doen.
Een test via MENSA kan meer accuraat zijn. Op hun site (http://mensa.be/nl/toelatingstesten) kan je gratis een soort pre-test afleggen. The real deal is op bepaalde tijdstippen en op bepaalde plaatsen in het land. Wel €50 euro inschrijfkost :D
Image

Re: Vragentopic

173
PS2 is region locked, PS3 en PS4 niet. In Singstar kan je ook nog PS2 discs importeren, als ik dan een amerikaanse disc heb, zou dat lukken?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

174
dividedx11 wrote:PS2 is region locked, PS3 en PS4 niet. In Singstar kan je ook nog PS2 discs importeren, als ik dan een amerikaanse disc heb, zou dat lukken?
Misschien. Dat zou je moeten opzoeken op een Singstar forum. :p PS1 en PS2(in de vroege PS2 backwardscompatible PS3's) emulatie werkt echter enkel met PAL games hier. Daar zit dus in ieder geval nog wel region lock in. Maar dat hoeft niet perse effect te hebben bij muziek importeren.

Re: Vragentopic

175
Iemand die weet heeft van een website builder voor een verzameling te catalogiseren (ofzoiets ^^)
Ik heb in de verste verte geen zin om photoshop en dreamweaver te gebruiken om zelf een site in elkaar te flansen.

De bedoeling is dus dat ik categorien heb
bvb: glazen, vlaggen, lichtreclame, etc...
en dat ik onder die categorien mijn fotokes kan zetten.

Een dikke plus is als builder mobile aankan.
Als ik dan nog eens op een rommelmarkt zit kan ik mijn verzameling jupiler checken om te zien of ik het al heb :)
Image

Re: Vragentopic

178
ShAmPi wrote:Iemand die weet heeft van een website builder voor een verzameling te catalogiseren (ofzoiets ^^)
Ik heb in de verste verte geen zin om photoshop en dreamweaver te gebruiken om zelf een site in elkaar te flansen.

De bedoeling is dus dat ik categorien heb
bvb: glazen, vlaggen, lichtreclame, etc...
en dat ik onder die categorien mijn fotokes kan zetten.

Een dikke plus is als builder mobile aankan.
Als ik dan nog eens op een rommelmarkt zit kan ik mijn verzameling jupiler checken om te zien of ik het al heb :)
Zet die foto's in mappen op je smartphone, dan heb je geen site nodig. :p

Je kunt toch vrij simpel met notepad o.i.d. een website maken met een pagina per catagorie die alle foto's uit dezelfde map als de pagina tonen. Dan heb je ook geen geavanceerde programma's nodig.

Re: Vragentopic

180
Heeft iemand van jullie ervaring met polaroid camera's? Wat zouden jullie aanraden? Mijn vriendin zou eentje willen die van de foto's afprinten met een kader rond zoals bij het origineel. Dus niet dat de foto in zijn geheel geprint wordt.
Image