Re: Vragentopic

226
Ligeiro wrote:hm, een collega van mijn vriendin zou er vrijdagochtend proberen omkomen. 'k heb gezegd dat er geen garantie is dat het beest hier dan ook gaat zitten, aangezien ze niet in huis mag van mijn vriendin
Mhm vrijdag is nu niet zo lang meer...
Image

Re: Vragentopic

227
even iets anders, OPM ligt nu intussen bijna een half jaar met de 4 poten omhoog en ik begin wel behoefte te hebben aan een nieuw magazine, in het begin wilde ik enkel een Playstation only blad, nu sta ik open voor multi-platform..... iemand van jullie kornuiten die een goed alternatief kent ? :smug:

Re: Vragentopic

228
Iemand oude opm magazines kopen? Wie hecht er emotionele waarde aan? Heb nrs. 96 tem 153. De rest heb ik weggegooid. 10 euro per bijvoorbeeld dan wordt ik er nog rijk van :-)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Vragentopic

229
Gamefreak wrote:even iets anders, OPM ligt nu intussen bijna een half jaar met de 4 poten omhoog en ik begin wel behoefte te hebben aan een nieuw magazine, in het begin wilde ik enkel een Playstation only blad, nu sta ik open voor multi-platform..... iemand van jullie kornuiten die een goed alternatief kent ? :smug:
Ge kunt altijd Invader proberen, da's een digitaal magazine van enkele oude bekenden bij OPM ;)

Re: Vragentopic

230
Gamefreak wrote:even iets anders, OPM ligt nu intussen bijna een half jaar met de 4 poten omhoog en ik begin wel behoefte te hebben aan een nieuw magazine, in het begin wilde ik enkel een Playstation only blad, nu sta ik open voor multi-platform..... iemand van jullie kornuiten die een goed alternatief kent ? :smug:
Ik ben nu geabonneerd op gameplay magazine. Is multi platform maar wel vlaams. Heb nog maar 2 nummers, die van juli-augustus en de zomerspecial. Van het eigenlijke magazine zelf heb ik maar 1 nummer dus kan ik nog niet een oordeel vellen over wat ik nu van gameplay vind, best nog een paar nummers lezen. Maar ik kan wel zeggen dat ik zeer blij was om weer een game magazine te kunnen lezen, wat ik wel gemist had zonder het te weten :P
De zomerspecial is wel zeer goed, alleen maar over grote games die verschenen op de e3 waarvan ze ook demo's hebben kunnen spelen. Zo goed als elke game die hierin staat vond ik de moeite om over te lezen. Wat meer info op hun site:
http://www.pcgameplay.com/
Image

Re: Vragentopic

232
Elexus wrote:Gameplay lees ik zelf af en toe en ik vind dat echt wel een goed blad. :) Ook multiplatform en dat spreekt me wel aan.
Dat het multi platform is vind ik niet erg, ik speel evenveel op mijn pc als op mijn ps4. Maar als je alleen voor de ps4 games gaat zullen er toch wel veel dingen instaan die hem minder gaan interesseren. Maar ik had dat ook met opm, waar veel japanse zever in stond :P
Image

Re: Vragentopic

233
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:even iets anders, OPM ligt nu intussen bijna een half jaar met de 4 poten omhoog en ik begin wel behoefte te hebben aan een nieuw magazine, in het begin wilde ik enkel een Playstation only blad, nu sta ik open voor multi-platform..... iemand van jullie kornuiten die een goed alternatief kent ? :smug:
Ge kunt altijd Invader proberen, da's een digitaal magazine van enkele oude bekenden bij OPM ;)
Ik kan invader alleen maar aanraden! En niet onbelangrijk: het is gratis op een tablet te lezen.
Image

Re: Vragentopic

234
Wie van jullie heeft telenet? Hebben jullie tips waar ik op moet letten bij aankoop van een volledig abonnement? (tv, internet, telefoon)

Ik heb door zelf alles uit te zoeken gemerkt dat er veel addertjes zijn en ik heb hierdoor 140 euro!!! kunnen besparen. Ze gaan het zelf niet aangeven... Dus vroeg ik mij af of er nog handige dingen zijn om te weten.
Image

Re: Vragentopic

235
gamerke1992 wrote:Wie van jullie heeft telenet? Hebben jullie tips waar ik op moet letten bij aankoop van een volledig abonnement? (tv, internet, telefoon)

Ik heb door zelf alles uit te zoeken gemerkt dat er veel addertjes zijn en ik heb hierdoor 140 euro!!! kunnen besparen. Ze gaan het zelf niet aangeven... Dus vroeg ik mij af of er nog handige dingen zijn om te weten.
Nu ben ik wel benieuwd waar ge 140 euro mee uitgespaard hebt.

Het enige dat ik als tip zou kunnen geven is dat ge best de evolutie van hun abonnementen volgt. Het is al een aantal keer gebeurd bij mij dat ik naar de klantendienst belde vanwege een of ander probleem en dat ze dan ineens wisten te vertellen dat ze allang mijn abonnement voor dezelfde prijs konden upgraden.

Re: Vragentopic

236
Tjeefkeuh wrote:
gamerke1992 wrote:Wie van jullie heeft telenet? Hebben jullie tips waar ik op moet letten bij aankoop van een volledig abonnement? (tv, internet, telefoon)

Ik heb door zelf alles uit te zoeken gemerkt dat er veel addertjes zijn en ik heb hierdoor 140 euro!!! kunnen besparen. Ze gaan het zelf niet aangeven... Dus vroeg ik mij af of er nog handige dingen zijn om te weten.
Nu ben ik wel benieuwd waar ge 140 euro mee uitgespaard hebt.

Het enige dat ik als tip zou kunnen geven is dat ge best de evolutie van hun abonnementen volgt. Het is al een aantal keer gebeurd bij mij dat ik naar de klantendienst belde vanwege een of ander probleem en dat ze dan ineens wisten te vertellen dat ze allang mijn abonnement voor dezelfde prijs konden upgraden.
Ze wouden 85 euro aanrekenen bij het installeren van de modem en digitale tv, terwijl ik dat zelf op aan uurtje wel in orde kan brengen, waardoor het gratis is. Dan was er nog eens 2 maanden gratis tv kijken bij nieuwe klanten van 20 euro en was ook de installatie op het distributienetwerk gratis voor nieuwe klanten ter waarde van 50 euro. En daarbij komt ook nog eens een korting van 8,5 euro per maand gedurende een jaar. En via telefoon proberen ze dat allemaal mooi te verzwijgen.

Bedankt voor de tip!
Image

Re: Vragentopic

237
Wij hebben Belgacom een all in one pack. Voordeliger zo maar weet de prijzen van Telenet niet nooit opgezocht. Ons ma betaald de rekeningen, maar dat is volgens mij te uur en overstappen weigert ze. Ga dat eens nakijken.

En is Invader ook gratis te lezen op een smartphone? Zou leuk zijn want zoek of kijk soms ook in de dagbladhandel naar magazines maar heb nooit zin ervoor te betalen want is nooit het niveau van opm en best duur en speel enkel PS4 dus de helft is onrelevant. Blader er gwn eens door en lees soms een korte samenvatting.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Vragentopic

238
gamerke1992 wrote:
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:even iets anders, OPM ligt nu intussen bijna een half jaar met de 4 poten omhoog en ik begin wel behoefte te hebben aan een nieuw magazine, in het begin wilde ik enkel een Playstation only blad, nu sta ik open voor multi-platform..... iemand van jullie kornuiten die een goed alternatief kent ? :smug:
Ge kunt altijd Invader proberen, da's een digitaal magazine van enkele oude bekenden bij OPM ;)
Ik kan invader alleen maar aanraden! En niet onbelangrijk: het is gratis op een tablet te lezen.
ik heb het liefst een echt fysiek tijdschrift dus als ik Lexi mag geloven opteer ik het best voor Gameplay, maar ook jouw tip kan nuttig zijn, als extraatje, morgen es zien op men tablet :idea:

Re: Vragentopic

239
RoyVdW wrote:En is Invader ook gratis te lezen op een smartphone? Zou leuk zijn want zoek of kijk soms ook in de dagbladhandel naar magazines maar heb nooit zin ervoor te betalen want is nooit het niveau van opm en best duur en speel enkel PS4 dus de helft is onrelevant. Blader er gwn eens door en lees soms een korte samenvatting.
Ja, het is ook gratis op smartphone ;)

Re: Vragentopic

240
Ik wou een app downloaden, maar die bleek alleen maar te downloaden te zijn in Amerika en toen dacht ik dat als ik naar Amerika zou gaan dat ik die app wel kon downloaden. Maar dat werkt dus niet. Hoe werkt dat regio-locked eigenlijk en hoe kan ik hem misschien toch nog downloaden?
Image
cron