Re: Stel jezelf voor!

94
Jimmy wrote:Hallo,

Ben dus Jimmy 27 jaar, te woonachtig in Oilsjt!

Beroep: kabel monteur

games die ik speel: vanalles ;)
Van harte welkom op ons bescheiden forum met de gezelligste community van het westelijk halfrond en omstreken. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Stel jezelf voor!

99
gamerke1992 wrote:
paveman wrote:Welkom Jimmy! (Schaamt zich dat ie zichzelf nooit keurig heeft voorgesteld... :D)
Beter laat dan nooit? ;)
Haha! Vooruit dan maar:
Ik ben Stephan aka paveman. Ik woon in Gorredijk, dorp met zo'n 7.500 inwoners in Friesland, nabij Heerenveen. Ik word morgen 33 ( :party: ) jaartjes jong en ben inmiddels alweer 7 jaar getrouwd. We hebben samen 2 koters: Kristian van 2 1/2 en Lynn Elise van 10 maanden oud.

In het dagelijks leven ben ik (mede)directeur/eigenaar van een accountantskantoor, waar we met 20 man/vrouw werken (is lang zo saai niet als je misschien zou denken).

De eerste games die ik speelde waren nog op de Commodore, maar mijn ouders hadden niet veel centjes en dus was de eerste console die we thuis hadden pas een Sega Master System van mijn broertje... We hebben Alex Kidd en Sonic helemaal plat gespeeld. Of 'we'... eigenlijk ik: hij vond het prachtig om mee te kijken. :)

Sinds ik Final Fantasy VII bij een vriend gespeeld heb ben ik helemaal verknocht aan PS (ik zou en moest een PSX hebben, welke ook snel kwam). Inmiddels heb ik in ieder geval elk PS platform (gehad) en probeer ik tussen het opvoeden, werken en bijslapen door zo veel mogelijk nog te gamen. Zo lang ik een spel écht leuk vind blijf ik dit ook spelen tot ik op 100% zit (altijd al zo geweest, zeker met Final Fantasy's). Tegenwoordig betekent dat meestal: ik stop pas tot ik de platinum trophy heb. Tenzij er multiplayer bij zit: daar heb ik 9 van de 10 keer niets mee.

Zoiets Gamerke? :P
Image

Re: Stel jezelf voor!

104
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:
paveman wrote:Welkom Jimmy! (Schaamt zich dat ie zichzelf nooit keurig heeft voorgesteld... :D)
Beter laat dan nooit? ;)
Haha! Vooruit dan maar:
Ik ben Stephan aka paveman. Ik woon in Gorredijk, dorp met zo'n 7.500 inwoners in Friesland, nabij Heerenveen. Ik word morgen 33 (
Image
arty: ) jaartjes jong en ben inmiddels alweer 7 jaar getrouwd. We hebben samen 2 koters: Kristian van 2 1/2 en Lynn Elise van 10 maanden oud.

In het dagelijks leven ben ik (mede)directeur/eigenaar van een accountantskantoor, waar we met 20 man/vrouw werken (is lang zo saai niet als je misschien zou denken).

De eerste games die ik speelde waren nog op de Commodore, maar mijn ouders hadden niet veel centjes en dus was de eerste console die we thuis hadden pas een Sega Master System van mijn broertje... We hebben Alex Kidd en Sonic helemaal plat gespeeld. Of 'we'... eigenlijk ik: hij vond het prachtig om mee te kijken. :)

Sinds ik Final Fantasy VII bij een vriend gespeeld heb ben ik helemaal verknocht aan PS (ik zou en moest een PSX hebben, welke ook snel kwam). Inmiddels heb ik in ieder geval elk PS platform (gehad) en probeer ik tussen het opvoeden, werken en bijslapen door zo veel mogelijk nog te gamen. Zo lang ik een spel écht leuk vind blijf ik dit ook spelen tot ik op 100% zit (altijd al zo geweest, zeker met Final Fantasy's). Tegenwoordig betekent dat meestal: ik stop pas tot ik de platinum trophy heb. Tenzij er multiplayer bij zit: daar heb ik 9 van de 10 keer niets mee.

Zoiets Gamerke?
Image
Goedgekeurd ;) welkom :D
Image
cron