Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2328
--- Weer lang niets laten horen, maar ik spring nog eens binnen. Hoi hoi! (:
+++ Ik verhuis over een tweetal weekjes naar een appartement in Kessel-Lo, met Finalfreak.
--- Dingetjes inpakken (en rommel weggooien) op mijn studiootje doet toch wel pijn na 6 mooie jaren!
+++ In ruil ga ik dus wel een PS4 en een gigantische Final Fantasy-collectie "krijgen" (die van Finalfreak dus). XD
+++ Appartement is wel al prachtig, we hebben heel hard gewerkt aan de decoratie en de kleinste details! Ik kijk er echt naar uit. :D
+++ Inmiddels 8 maanden ver in mijn doctoraat, superleuke tijd beleefd al, maar 't is wel heel hard werken. Heb inmiddels 4 academische publicaties. Het bewijs dat ik dus al hard gewerkt heb. :nerd:
+++ Mijn eerste Pukkelpop was heel plezant!
+++ Tegenwoordig veel tekenopdrachten ook van "hogerop" (koffiebars, evenementen, geboortekaartjes, illustraties voor trouwfeesten,...). Mijn vrije tijd is dus helemaal gevuld! Wie mijn illustraties graag nog een beetje volgt, kan terecht op mijn blog: http://fabledfox.blogspot.com/
+++ Een hele hoop leuke sociale activiteiten in het vooruitzicht. En nog zoveel dingen die ik wil doen!
+++ Ik ben een blij mens eigenlijk. Nog steeds.
??? Hopelijk gaat alles ook nog altijd goed met jullie allemaal!

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2329
Leen wrote:--- Weer lang niets laten horen, maar ik spring nog eens binnen. Hoi hoi! (:
+++ Ik verhuis over een tweetal weekjes naar een appartement in Kessel-Lo, met Finalfreak.
--- Dingetjes inpakken (en rommel weggooien) op mijn studiootje doet toch wel pijn na 6 mooie jaren!
+++ In ruil ga ik dus wel een PS4 en een gigantische Final Fantasy-collectie "krijgen" (die van Finalfreak dus). XD
+++ Appartement is wel al prachtig, we hebben heel hard gewerkt aan de decoratie en de kleinste details! Ik kijk er echt naar uit. :D
+++ Inmiddels 8 maanden ver in mijn doctoraat, superleuke tijd beleefd al, maar 't is wel heel hard werken. Heb inmiddels 4 academische publicaties. Het bewijs dat ik dus al hard gewerkt heb. :nerd:
+++ Mijn eerste Pukkelpop was heel plezant!
+++ Tegenwoordig veel tekenopdrachten ook van "hogerop" (koffiebars, evenementen, geboortekaartjes, illustraties voor trouwfeesten,...). Mijn vrije tijd is dus helemaal gevuld! Wie mijn illustraties graag nog een beetje volgt, kan terecht op mijn blog: http://fabledfox.blogspot.com/
+++ Een hele hoop leuke sociale activiteiten in het vooruitzicht. En nog zoveel dingen die ik wil doen!
+++ Ik ben een blij mens eigenlijk. Nog steeds.
??? Hopelijk gaat alles ook nog altijd goed met jullie allemaal!
met mij alles in orde :)
wel wa down momenten ma da doet er nie toe want tis veel meer posi dan negatief :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2331
+++ Heel tof om oude bekenden te zien passeren op het forum :)
+- werken is leuk, maar het is zooooooooo druk
+++ vrijdag eindelijk verhuizen met mijn vriendin, ik kijk er zo naar uit
+++ nieuwe laptopbatterij waardoor de batterijduur van 1 uur naar 6 uur is gestegen
--- oh zo moe
--- zin hebben om te gamen, maar geen tijd hebben
+++ wel kort voor het slapen op mijn Vita castlestorm spelen voor 20 minuutjes ofzo
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2334
Leen wrote:??? Hopelijk gaat alles ook nog altijd goed met jullie allemaal!
KHEW!
Zijn jouw dagen langer dan de mijne, Leen, zoveel dat jij kan doen in korte tijd :cool: :O
Hoe gaat het met mij? Laat ik zeggen dat ik blij ben dat je hier --- minnetjes mag zetten :P
W.O.L.F. wrote:--- Ik ben die oefeningen van statistiek zooooo beu!
--- Morgen examen, ik ben zoooo bang, ik wil dit vak niet nog een jaar meenemen
Moet ik een kaarsje voor je branden? :)
Hoeveel keren mag je eigenlijk zo'n vak meenemen? Ik weet van 1 keer, en uitzonderlijk 2 keer geloof ik, toch op mijn school waar ik statistiek had.


--- Verdomme, toch. Slecht geslapen en koppijn, en ik weet niet door wat...
--- Gisteren erbarmelijke ochtend gehad...
+++ Daarna 5u Dead Space 2'n
+/- De regen, die niet continu is, stomme warm weer...
--- Ik moet nog DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 3 dagen voor de release van Onechanbara
+/- Nog 9 dagen voor de release van Mad Max - game met niet zo goede pre-orders
+++ Nog 43 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 70 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2335
Mr.Wolf wrote:
minermb wrote:--- Vannacht maar 2 uurtjes geslapen :yawn:
+/- Ik moet weer in het ritme zien te komen, maar dat gaat toch wel wat moeilijker dan ik dacht
+++ Nog maar 2 dagen tot Until Dawn uitkomt
-- Wie weet hoe lang het nog duurt voordat episode 5 van Life is Strange uitkomt? Ik wil hem nu spelen :silly:
Dat duurt wss nog wel een paar weken ;)
Zo lang kan ik niet meer wachten :traag:

+++ Vannacht goed geslapen
++++ Morgen komt Until Dawn uit! ^^
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2337
W.O.L.F. wrote:--- Ik ben die oefeningen van statistiek zooooo beu!
--- Morgen examen, ik ben zoooo bang, ik wil dit vak niet nog een jaar meenemen :(
Probeer rustig te blijven W.O.L.F., als je zenuwachtig bent gaat juist minder goed. Dat is toch mijn ervaring. Sterkte alvast. :cool:
met0t0 wrote:+++ Gisteren mondeling herexamen gehad en hij zei dat ik geslaagd was. Toch al een beetje goed herexamennieuws dus
+++ Goed uitgeslapen
+++ Gefeliciteerd! Een zorg minder. ;)

+++ Eveneens goed geslapen. :yawn:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron