Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

169
Elexus wrote:
RoyVdW wrote:Vind het maar niks, maar het rijd en dat telt ;)
Tja, ik kan nu eenmaal genen ferrari kopen als eerste wagen eh. :p Deze was echt een van de betere voor de prijs die ik voor ogen had. :) Ik ben er tevreden mee! En idd, zolang het rijdt, is't mij al goed. :)
Een werkende mens zal dat nooit kunnen kopen en daarbij mag ja toch maar 120 max en deze auto kan dat ook. Warm en droog zoals elke auto :cool:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

171
Elexus wrote:++ welkom iedereen op het forum!
++ It's done, I've bought my very first car! :D
+++ Van harte gefeliciteerd. Dat je er maar veel veilige kilometers mee mag rijden. :cool:
+++ PXtR is officieel geopend. Mijn dank aan allen die hieraan hebben meegewerkt is bijzonder groot. Een virtuele toost op de community. :drink: en :bier:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

175
Elexus wrote:
dividedx11 wrote:
Elexus wrote:++ welkom iedereen op het forum!
++ It's done, I've bought my very first car! :D


Proficiat, welke is het?
Heb je al een rijbewijs? :lol:
Danku! Ja ik heb al een jaar en een half mijn rijbewijs. :)

Het is een Daewoo Matiz geworden:
Image
Deze maar dan in het zwart!
proficiat met je aanwinst lexi !!!
mooi autootje om mee te beginnen :)
freedom awaits.... :cup:

++ toch redelijk blij dak naar brugge ben geweest
- ma die zever me die zitjes é , kotsbeu
++ nu dying light spelen met collega
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

176
Ligeiro wrote:-/+ 12 effin' pagina's en 't bestaat ier nog maar net, wtf!
+++ jeej, nieuwe community ^^
Wij zitten hier stiekem al wat langer te 'testen'... In dit topic liep het testen wat uit de hand en werd het gewoon in gebruik genomen :p

+++ Eindelijk opening!! *spannend*
+/- Drukke dag in de winkel
--- Rugje en voetjes doen beetje veel pijn :(
+++ Maar de rest van de avond lekker niks doen behalve forum en wie weet nog eens gamen! :cool:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

177
+++ Hallo allemaal
+/- Ik heb een account aangemaakt, met een beetje een andere naam omdat ik bij het andere mail-adres geen bevestigingsmail kreeg :think:
-- Deze site is op de mobiel erg onhandig, maar ach daar is tapatalk voor (die ik vandaag pas gedownload heb) :P
++ ik ben al best ver in saints row 4
?? Ik moet nog wel een beetje aan het uiterlijk wennen, maar het gaat ermee door.
Last edited by Anonymous on 01 Mar 2015 18:38, edited 1 time in total.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

178
m1n3rmb wrote:+++ Hallo allemaal
+/- Ik heb een account aangemaakt, met een beetje een andere naam omdat ik bij het andere mail-adres geen bevestigingsmail kreeg :think:
-- Deze site is op de mobiel erg onhandig, maar ach daar is tapatalk voor (die ik vandaag pas gedownload heb) :P
++ ik ben al best ver in saints row 4
Ik heb de mail voor activatie opnieuw laten versturen. Kijk eens of je die krijgt? En anders dan activeer ik hem wel manueel. Kan me inbeelden dat je liever hebt dat je username overeenkomt met je PSN ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

179
Kolm wrote:
m1n3rmb wrote:+++ Hallo allemaal
+/- Ik heb een account aangemaakt, met een beetje een andere naam omdat ik bij het andere mail-adres geen bevestigingsmail kreeg :think:
-- Deze site is op de mobiel erg onhandig, maar ach daar is tapatalk voor (die ik vandaag pas gedownload heb) :P
++ ik ben al best ver in saints row 4
Ik heb de mail voor activatie opnieuw laten versturen. Kijk eens of je die krijgt? En anders dan activeer ik hem wel manueel. Kan me inbeelden dat je liever hebt dat je username overeenkomt met je PSN ;)
Nee, ik krijg de mail nog steeds niet
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

180
m1n3rmb wrote:
Kolm wrote:
m1n3rmb wrote:+++ Hallo allemaal
+/- Ik heb een account aangemaakt, met een beetje een andere naam omdat ik bij het andere mail-adres geen bevestigingsmail kreeg :think:
-- Deze site is op de mobiel erg onhandig, maar ach daar is tapatalk voor (die ik vandaag pas gedownload heb) :P
++ ik ben al best ver in saints row 4
Ik heb de mail voor activatie opnieuw laten versturen. Kijk eens of je die krijgt? En anders dan activeer ik hem wel manueel. Kan me inbeelden dat je liever hebt dat je username overeenkomt met je PSN ;)
Nee, ik krijg de mail nog steeds niet
Geef hem wel een secondje om toe te komen, heb hem nog amper 1 min geleden verstuurd ofzo :p Heb je mobiel geregistreerd? Zo ja, via gewone browser of tapatalk (als dat kan want app bestaat niet voor mijn telefoon :( )
Image
cron