Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3061
++ ale vandaag ps4 stuur kunnen inwisselen voor xbox stuur en eerste ritje op forza 5 is aawwweeeesssssooommmeeee
++ nog iemand kunnen blij maken (stuur lag in kortrijk en klant na mij had ook iets nodig van kortrijk dus heb ik zijn item ook meegebracht naar waregem :) )
++ gears of war
++ xbox support al op hun kap gezeten haha :p
++ how i met your mother voor 2x uitgekeken
++ penny s1 eindelijk uitgekeken en het einde was beter dan al de rest voor mij :p s2 heb ik van goede bron vernomen dat het beter zou zijn :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3062
NTGSruler wrote:
fsterchele23 wrote:++ ale khin ook nog es zot gedaan en mij een xbox gekocht :p kwestie van die exclsive ook te kunnen spelen en voor 265 kon ik em nie laten liggen me 3 gears of war spellen
-- was een beetje een noobfest gistern om da spellement te ontrafelen waardoor ik dus niks heb gegamed gisteren :p
+ nu begonnen met gears of war en kvind et wel leuk om spelen :)
++ chancke da zot doen geen zeer doet...

ps wees nie bang mijn hoofdconsole blijft den ps4 + ps3 :p

en van star wars. een zeer goeie film ma tblijft men favoriet zeker nie
Proficiat met je Xbox!!

succes ermee Cois !

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3065
ShAmPi wrote:------------ PS3 start niet meer op :( (rood lichtje pinkt) En ik kan hdd niet vervangen want ik krijg geen beweging in de vijsjes om oude hdd uit brace te halen :(
------------ Net toen ik aan Yakuza 5 begonnen was :(
Bummer! Heb je nog een oude FAT versie? Die heb ik destijds via methodes van het internet af nog een paar maand extra levensduur kunnen geven, vooral om de data die er op stond te back-uppen. Niet veel later is ie alsnog overleden... :TT_TT:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3067
paveman wrote:
ShAmPi wrote:------------ PS3 start niet meer op :( (rood lichtje pinkt) En ik kan hdd niet vervangen want ik krijg geen beweging in de vijsjes om oude hdd uit brace te halen :(
------------ Net toen ik aan Yakuza 5 begonnen was :(
Bummer! Heb je nog een oude FAT versie? Die heb ik destijds via methodes van het internet af nog een paar maand extra levensduur kunnen geven, vooral om de data die er op stond te back-uppen. Niet veel later is ie alsnog overleden... :TT_TT:
jups
nog eentje van releasedate
Oh well heb vijzjes losgekregen eens zien of ik met nieuwe schijf em terug in gang krijg.
Don't care bout backup
Speelde bijna niet meer op ps3. En de Yakuza saves zijn via ps+

OT:

+++++++++++ nog 10min en gedaan met werken voor vandaag
----- morgen ook nog werken :(
Image