Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3528
Ligeiro wrote:
W.O.L.F. wrote:
dividedx11 wrote:-- faalangst
--- het ging de laatste tijd zo goed en vanmorgen dan tijdens wiskunde een gewone toets en helemaal tielt slaan, beven...
-- zit altijd maar niet echt goed in m'n vel, kan nergens meer tot rust komen..
---- Die van fysica die op het einde van de les zegt dat we tegen maandag 14 vraagstukken moeten oplossen, heel m'n planning omzeep en 3 uur erbij... 12 uur leren in het weekend is nu toch niet echt normaal in het middelbaar in een niet-examen periode... Van't weekend dus ook geen rust...
Faalangst mag je zeker niet onderschatten, het kan serieus wat problemen opleveren. Het CLB kan je helpen (als je duidelijk aangeeft dat je niet wil dat de school iets weet moeten zij echt hun mond houden) en ook het JAC kan helpen, je kan zelfs met het chatten. Succes ermee :)

+++ Eindelijk mijn haar laten knippen, met0t0 ook trouwens, wij gaan samen naar de kapper :p
*kuch*SLOEF*kuch*

:lol:
maar neen, dat heeft niets met sloef te maken, wellicht is het devies bij die barbaar euh barbier: 1 hoofd bewerken, het tweede gratis :P

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3529
Mr.Wolf wrote:
itsjustme wrote:
Mr.Wolf wrote:
itsjustme wrote:
Sora_Lizard wrote:++ Japan, China, je wordt nog een echte globetrotter, itsjustme!
+ Is wel de bedoeling ja wil zoveel mogelijk van de wereld zien nu ik klaar ben met school
-Is alleen jammer dat ik geen vrienden heb die er ook zo over denken. Weinig zin om het allemaal alleen te gaan doen.
+Japan planning eindelijk af
-- De verveling... Hoe overleven werklozen hun dagen normaal?!?!
+ Gister bevestigd gekregen dat ik vanaf mei een contract krijg met veel meer werkuurtjes dan nu. En kan waarschijnlijk ook veel overuren maken de komende tijd die ik nodig heb om op vakantie te gaan. Sta flink in de min voor verlofuren door al mijn bivakken.
Ik zou ook graag zoveel mogelijk van de wereld willen zien. Alleen jammer dat ons mama schrik heeft van het vliegtuig. Er zijn nog zoveel plaatsen die ik wil zien...
Je hoeft toch niet met je moeder te gaan? Vroeger dacht ik ook altijd "ik wil wel eens naar Japan, lapland, nieuw zeeland, alleen jammer dat we daar nooit geld voor hebben". Nou heb ik bedacht dat ik het ook gwn zelf kan betalen en dat zal ik ook zeker doen (behalve met China, daar heb ik heel veel mazzel mee :p). Je bent al 18 zie ik dus waarom zou je je laten beperken door je moeder?
Normaal gezien zijn we van plan om met een vriendengroep te gaan, maar het is heel lastig om dingen beginnen te regelen. Dan hebben heeft de ene vakantiewerk, dan de andere herexamens,... En veel geld heb ik ook niet, want ik moet binnenkort ook nog een nieuwe laptop kopen
Je bent natuurlijk nooit verplicht iedereen mee te nemen als het anders nooit mogelijk is. En over het geld.. tja, een vakantie moet je nou eenmaal een tijdje voor sparen afhankelijk van je bestemming. Voor 3 weken Japan heb ik het liefst 3000 euro (incl. alles), maar voor een maand in bijv. Vietnam (wat ik in februari wil gaan doen denk) is 1500 euro al genoeg.
ShAmPi wrote:Ik wil ook wel eens naar Japan
Maar heb geen idee hoe ik eraan moet beginnen ^^
Bedenk hoelang je wilt gaan. Koop een vliegticket. Zoek uit wat je wilt doen met bijv. japan-guide.com. Boek je hotels. Plan wat jij wilt plannen (ik wil Japan bijv. goed gepland hebben om er het meeste uit te halen). klaar. :p

-- Het niet kunnen slapen sinds ik geen school heb is echt vreselijk. Steeds 24 - 36 uur wakker om vervolgens een paar uurtjes te slapen en weer niet te kunnen slapen. Mijn ouders die er ook weer eens over zeiken en me willen leren wat gezonde slaaptijden zijn... Alsof ik dat niet weet en ik hier zelf voor kies.... Heb veel te veel energie gekregen door mijn opleiding :p
-- Tablet die ik op Amazon besteld heb blijft maar van levertijd veranderen. Echt frustrerend aangezien ik m gewoon voor Japan wil hebben maar kan niet echt veel duidelijkheid krijgen... Maar als het goed is word ie de 15e verstuurd dus hopen op het beste.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3534
dividedx11 wrote:-- faalangst
--- het ging de laatste tijd zo goed en vanmorgen dan tijdens wiskunde een gewone toets en helemaal tielt slaan, beven...
-- zit altijd maar niet echt goed in m'n vel, kan nergens meer tot rust komen..
---- Die van fysica die op het einde van de les zegt dat we tegen maandag 14 vraagstukken moeten oplossen, heel m'n planning omzeep en 3 uur erbij... 12 uur leren in het weekend is nu toch niet echt normaal in het middelbaar in een niet-examen periode... Van't weekend dus ook geen rust...
WTF man dat is ook een reden dat ik niet meer naar school wil en gestopt ben. Heb het over dat laatste punt. Er moeten is regels gemaakt worden over studiebelasting die taken en 12u studeerwerk is abnormaal. Het haalt niks uit integendeel werkt averechts. Ben gefrustreerd in uw plek succes man en game af en toe als escapistisch middel dan komt dat goed maar zie dus wel dat die taken af zijn weer stress
Image
En ja reizen wil ik ook maar kost veel en verlof moet nog te regelen zijn ook.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3540
--- sommige mensen hebben echt geen respect voor postbodes..
kom ik bij iemand aan de brievenbus, staat ze mij op te wachten en zegt ze: "ik vind het niet leuk dat ge zo laat zijt!" ('t was 12u15).
zeikwijf! zo'n mensen staan altijd buiten als't is goed weer is, maar als wij door stortregen of vriesweer moeten, of door rukwinden van 100 km/u moeten fietsen, dan ziet ge da volk allemaal niet zuh!
cron