Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3571
fsterchele23 wrote:
Kolm wrote:+/- Druk druk druk... :dizzy:
--- Doktersperikelen maar hopelijk nu gevonden wat de oorzaak van de buikpijn is
+++ Far Cry Primal waar ik me elke avond toch even mee probeer bezig te houden en voorlopig lukt dat elke avond ook
--- De minpuntjes van de game kloppen wel: Veel herhaling in sidemissies en capturing van iets en het verhaal stelt niet veel voor :snore:
True van primal ma ik amuseer me er wel mee. Bijna plat erop

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Idd ik vind primal ook geslaagde game. Had er wa schrik van eerst om te kopen. Maar toch blij dat ik het gedaan heb. Wel speel ik er wa te weinig op van tegenwoordig. Gamecube en psx nemen mijn gametijd in beslag. Hehe
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3575
Sora_Lizard wrote:
gamerke1992 wrote:+++ vriendin jarig
+++ daarom morgen vrijaf genomen
+++ Gefeliciteerd! (Hoewel jullie dat niet doen dacht ik, iemand feliciteren met een ander. :))
+++ Veel plezier dan. :lol:
Alleen als die andere uw pasgeboren baby is of bruid ofzo, 'proficiat met uw dochter/zoon', 'proficiat met uw man/vrouw' :p

- Vandaag geen zonnetje voorlopig, heeft wel wat effect op mijn stemming
++ Vandaag opzoeken over nieuwe visjes, dat moet allemaal op elkaar afgestemd worden enzo eh, het worden kleintjes (max 3cm), maar ik weet nog niet welke best passen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3576
-- te vroeg moeten opstaan waardoor ik nu zo een blegh gevoel heb, niet 100% fit :p
-- vandaag werken aan een taak
+/- taak proberen afwerken en dan ben ik er vanaf
++ dagje thuis, lekker lui zijn
++ 2DS die me aangenaam verrast, echt een tof ding
++ Stardew Valley is een fantastische game
-- grote uitgaven moeten doen :(
++ 't is wel voor de goede zaak
++ woensdag mijn 2de kamer helemaal op orde gezet, alle films zijn weer eens gesorteerd en goed gezet :D
++ appelbier is lekker
++ Deadpool gaan kijken, leuke film
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3583
daviduvel wrote:++ Abdeslam eindelijk gevat
-- Hopelijk gebeuren er geen lompe dingen tijdens zijn proces zoals een procedurefout. Als hij terug vrijgelaten moet worden daarvoor, staat het land op zijn kop en is de geloofwaardigheid van België naar het buitenland toe ook helemaal om zeep.
Ik ben nu al benieuwd of de Donald Trump er nog dingen weet over te zeggen...
Image