Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

256
Elexus wrote:+++ alles is in orde gebracht voor de auto, morgen is ie officieel van mij!
++ gps ook besteld, zou morgen moeten toekomen
-- I'm absolutely broke now :p
-- toch een tijdje absoluut niks meer (proberen) kopen van stuff
++ tijd om te beginnen aan de berg backlog!
alej proficiat dan é, tes jen dan officieel gelukt om je eerste wagen aan de haak te slaan
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

258
Mr.Wolf wrote:??????????? Wat een avond/nacht/dag
Ik heb me altijd afzijdig gehouden bij zo mensen en zo zaken. Heeft me uiteindelijk goed gedaan. Zo zuipen voor niks is ... zielig.

+++ Eindelijk eens wat beter kunnen slapen
+++/--- Nog 13 dagen (x2)
--- Nog 3 dagen
--- Nog 13 dagen
--- Nog 69 dagen
+++ Nog 96 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

259
Captain Witwicky wrote:
Mr.Wolf wrote:??????????? Wat een avond/nacht/dag
Ik heb me altijd afzijdig gehouden bij zo mensen en zo zaken. Heeft me uiteindelijk goed gedaan. Zo zuipen voor niks is ... zielig.

+++ Eindelijk eens wat beter kunnen slapen
+++/--- Nog 13 dagen (x2)
--- Nog 3 dagen
--- Nog 13 dagen
--- Nog 69 dagen
+++ Nog 96 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Ik weet nu ondertussen dat ik nooit maar met die weg ga :P Die kijken vreemd naar mij als ik op een fuif met ne cola rondloop.

OT:
++++ Een dagje niks doen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

261
++++ Gisterenavond Italiaans gaan eten samen met mijn vriendin. Het was echt lekker.
++++ Daarna samen naar Belgium got talent gekeken. Super gezellige avond. Hadden we alletwee nood aan.
++++ Nu efkes eens paar daagjes thuis, geen werk.
---- Vriendin vandaag naar de begrafenis van haar nonkel. Tis aan de andere kant van het land, zal haar vandaag dus niet zien.
++++ Aan de andere kant bekijken we het positief, nog eens gameweekendje sinds lang :)
+/- Nog altijd aant twijfelen om die Samsung Mini S5 te kopen. Vind het altijd zo verloren geld om aan een GSM te geven. Aan de andere kant moet ik dringend eens op de Smartphone kar springen, kom serieus achter.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

262
Captain Witwicky wrote:
Mr.Wolf wrote: Ik weet nu ondertussen dat ik nooit maar met die weg ga :P Die kijken vreemd naar mij als ik op een fuif met ne cola rondloop.
Dat vond ik ook altijd raar. Ge koopt water of cola en ze bekijken u raar.
Ik let daar toch niet op ;) Ik doe daar gewoon wat ik wil. Meestal zie ik daar een van mijn beste maten en dan ga ik daar met mee en die bekijkt mij niet raar als ik een cola drink, want dat doet hij ook. Ik stond zelfs bij mensen die alleen water dronken :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

264
Mr.Wolf wrote:Ik let daar toch niet op ;) Ik doe daar gewoon wat ik wil. Meestal zie ik daar een van mijn beste maten en dan ga ik daar met mee en die bekijkt mij niet raar als ik een cola drink, want dat doet hij ook. Ik stond zelfs bij mensen die alleen water dronken :P
Bij mij waren er niet echt mensen die water of cola ooit bestelden... :p De meeste deden dat natuurlijk met mate, maar extreem weinig kans dat er eentje een cola of waterke vroeg.

--- Hmm... mijn vader houdt me zo in het oog vandaag voor geen reden... ik voorspel problemen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

268
--- Mijn broer helpen met een programma te installeren voor zijn studies. Tis niet dat ik het erg vind om op te helpen, maar DJEEZUS KREIST wat een miserie om dat programma volledig te laten werken. Tis echt verschrikkelijk. Ik versta er niks van en het is denk ik zo gemaakt om er ook niks van te verstaan. Wat een afgrijselijk programma. :? ;( :angry: :bomb:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2