Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3707
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:+++ nieuwe stap in mijn carrière, ik heb de overstap gemaakt naar een nieuwe job
+++ heel gelukkig om
Welke job doe je dan nu?
Ik was verpleegkundige in een operatiezaal, maar ik ben heb nu gekozen voor een andere technische afdeling buiten de setting van het operatiekwartier.
Mijne maat is nu ook voor verpleger aan het gaan, maar hij zou graag zo mee rijden met de ambulance
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3708
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:+++ nieuwe stap in mijn carrière, ik heb de overstap gemaakt naar een nieuwe job
+++ heel gelukkig om
Welke job doe je dan nu?
Ik was verpleegkundige in een operatiezaal, maar ik ben heb nu gekozen voor een andere technische afdeling buiten de setting van het operatiekwartier.
Mijne maat is nu ook voor verpleger aan het gaan, maar hij zou graag zo mee rijden met de ambulance
Dat is inderdaad ook altijd spannend. Alleen moet hij zorgen dat hij niet voor 'ambulancier' kiest, want die mogen zelfs nog niet eens zo iets simpel bloeddruk nemen, ondanks het verpleegkundig diploma. Maar als verpleegkundige heb je zooooo veel keuze van afdelingen, dat je altijd meerdere dingen graag doet ;)

+++ een hele week vakantie nu! :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3709
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:+++ nieuwe stap in mijn carrière, ik heb de overstap gemaakt naar een nieuwe job
+++ heel gelukkig om
Welke job doe je dan nu?
Ik was verpleegkundige in een operatiezaal, maar ik ben heb nu gekozen voor een andere technische afdeling buiten de setting van het operatiekwartier.
Mijne maat is nu ook voor verpleger aan het gaan, maar hij zou graag zo mee rijden met de ambulance
Dat is inderdaad ook altijd spannend. Alleen moet hij zorgen dat hij niet voor 'ambulancier' kiest, want die mogen zelfs nog niet eens zo iets simpel bloeddruk nemen, ondanks het verpleegkundig diploma. Maar als verpleegkundige heb je zooooo veel keuze van afdelingen, dat je altijd meerdere dingen graag doet ;)

+++ een hele week vakantie nu! :D
Ben onlangs geslaagd voor een cursus eerstehulpverlener die ik bij het Rode Kruis heb gevolgd. Vond die ongevallensimulaties wel leuk en de lessen ook. Nadeel is dat het vrijwillig is zonder vergoeding. Maar het geeft voldoening om mensen te helpen ja. Ben van plan om een vervolgcursus te volgen met de technieken zoals spalken, halskraag enzo en mss ambulancier ik ben graag onderweg op de baan. Wou ook graag vertegenwoordiger worden, maar heb geen zin om die bachelor te halen en ik kan niet iets verkopen waar ik niet achter sta.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3710
RoyVdW wrote: Ben onlangs geslaagd voor een cursus eerstehulpverlener die ik bij het Rode Kruis heb gevolgd. Vond die ongevallensimulaties wel leuk en de lessen ook. Nadeel is dat het vrijwillig is zonder vergoeding. Maar het geeft voldoening om mensen te helpen ja. Ben van plan om een vervolgcursus te volgen met de technieken zoals spalken, halskraag enzo en mss ambulancier ik ben graag onderweg op de baan. Wou ook graag vertegenwoordiger worden, maar heb geen zin om die bachelor te halen en ik kan niet iets verkopen waar ik niet achter sta.
Iedereen zou eigenlijk eerste hulp moeten kunnen toedienen vind ik. Daar zouden veel levens mee gered kunnen worden. Chapeau dat jij die cursus hebt gevolgd :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3712
Ik had ook getwijfeld om zo'n EHBO cursus te doen. Maar op die moment was er in de buurt geen. En nu is er eentje volgende twee maanden, maar het examen is op de moment dat ik op reis ben. Dus dat is niet meer te overwegen :P Ik zou het alleen doen voor mezelf. Ik heb niet de ambitie om vrijwilliger te worden voor het Rode Kruis en dergelijke. Ik vind het gewoon handig om te weten, moest er zich eens zo'n situatie voordoen.


++ Vandaag gaat Jani naar het leger, dat moet ik gewoon zien :P
+/- Ik zou moeten gaan joggen, maar heb totaal geen zin. Misschien maar mijn wandelschoenen aantrekken en een uurtje wandelen. Dan heb ik toch nog beweging gehad. En naar het schijnt is wandelen even gezond als joggen (of soms nog beter blijkbaar)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3713
daviduvel wrote:Ik had ook getwijfeld om zo'n EHBO cursus te doen. Maar op die moment was er in de buurt geen. En nu is er eentje volgende twee maanden, maar het examen is op de moment dat ik op reis ben. Dus dat is niet meer te overwegen :P Ik zou het alleen doen voor mezelf. Ik heb niet de ambitie om vrijwilliger te worden voor het Rode Kruis en dergelijke. Ik vind het gewoon handig om te weten, moest er zich eens zo'n situatie voordoen.


++ Vandaag gaat Jani naar het leger, dat moet ik gewoon zien :P
+/- Ik zou moeten gaan joggen, maar heb totaal geen zin. Misschien maar mijn wandelschoenen aantrekken en een uurtje wandelen. Dan heb ik toch nog beweging gehad. En naar het schijnt is wandelen even gezond als joggen (of soms nog beter blijkbaar)
Ah juist ja. Daar ging ik ook naar kijken. Jani is hilarisch. :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3716
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:+++ nieuwe stap in mijn carrière, ik heb de overstap gemaakt naar een nieuwe job
+++ heel gelukkig om
Welke job doe je dan nu?
Ik was verpleegkundige in een operatiezaal, maar ik ben heb nu gekozen voor een andere technische afdeling buiten de setting van het operatiekwartier.
Veel succes met je baan!

++++ over 2 uurtjes vlieg ik naar Tokio!!

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3717
itsjustme wrote:
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:+++ nieuwe stap in mijn carrière, ik heb de overstap gemaakt naar een nieuwe job
+++ heel gelukkig om
Welke job doe je dan nu?
Ik was verpleegkundige in een operatiezaal, maar ik ben heb nu gekozen voor een andere technische afdeling buiten de setting van het operatiekwartier.
Veel succes met je baan!

++++ over 2 uurtjes vlieg ik naar Tokio!!
Veel plezier daar :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3718
itsjustme wrote:
gamerke1992 wrote:Ik was verpleegkundige in een operatiezaal, maar ik ben heb nu gekozen voor een andere technische afdeling buiten de setting van het operatiekwartier.
Veel succes met je baan!

++++ over 2 uurtjes vlieg ik naar Tokio!!
have fun! :jip:
Last edited by Kolm on 05 Apr 2016 18:27, edited 2 times in total.
Reason: Fixed quote
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron