Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3751
Kolm wrote:*kuch* Afdwaal *kuch* ;)

--- CT-scan vandaag gehad, wat een kutding... Eerst 3 bekers water drinken met contrastvloeistof, dan nog constrast in mijn bloed spuiten en tenslotte nog een hele zak langs de uitgang erin :dizzy: Hopelijk moet ik dat niet te vaak meer doen in mijn leven.
+++ Gelukkig was er een toilet in het omkleedkamertje want dat heb ik heeeeeel hard nodig gehad... Had het gevoel dat mijn hele lichaam leeg liep (was ook zo eigenlijk) en ik weet nu ook waarom er 2 omkleedkamertjes zijn per scanner: Het duurt even voor je er weer uit bent.
--- Nu dus diarree
--- Weet vandaag uiteindelijk nog niks, zal hopelijk voor morgen zijn
+++ (of ---) Waar andere vrouwen vaak schoenen of kledij kopen heb ik me maar eens uitgeleefd in de games! :saint:
Amai, ik moet er al niet aan denken: iets in uw bloed spuiten (naalden :O ) + nog is iets er langs vanachter in. En groot gelijk da ge uw eigen maar is laat uitleven in de games!!
Ligeiro wrote:Sommigen weten waarschijnlijk nog dat ik 3 weken geleden heb gezegd dat ik op facebook ben aangevallen ivm mijn mening die ik hier had gegeven over de aanslagen in Brussel. Welnu:
-/+ de 2 personen die daar iets mee te maken hadden, hebben mij gisteren uit hun vriendenlijst gebonjourd, zonder enig woordje uitleg. Ik heb sinds dat voorval noch hier, noch op facebook iets tegen of over hen gezegd. Zeer kinderachtig if you ask me
++ who needs em anyway
-\+ door zo'n gedrag begin ik dit forum wel meer en meer beu te raken
Wat?? Zo'n gedrag gaat er idd wel over en is kinderachtig!!
itsjustme wrote:++ super mooi weer gehad gister bij aankomst
- - we landde half 9 en waren 3 uur pas bij het hostel. Wat een rijen...
++ hostel ziet er net zo mooi uit als de foto's. Best wel mooi voor een hostel. Gelukkig blijven we hier de eerste hele week.
-- aan de andere kant is het veel te heet om goed te kunnen slapen, en het raam mag niet eens open.. Dat word elke ochtend opstaan met koppijn als we hier geen oplossing voor vinden.
-- kan er om een of andere reden nog niet echt van genieten dat ik nu eindelijk in Japan ben. Heb niet echt bepaald heel veel zin in dingen. Erg raar aangezien ik er heel erg naar uitkeek, en heb opzich lang geslapen vannacht. Maar heb door deze gedachte toch wel ff een uurtje wakker gelegen in de nacht. Hopelijk veranderd dit gevoel.
-- vandaag de hele dag regen..
+ vandaag naar akihabara en proberen er het beste van te maken. Hopelijk voel ik me na vandaag weer wat positiever.
Ik tik die Akihabara in en ik kom al direct ne sega winkel tegen. Ma goed, ik zat ook daarmee toen ik vorig jaar naar Italië ging, maar uiteindelijk was het wel een prachtreis geworden

OT:
++ Elke avond 1 of 2 afleveringen kijken van Arrow
------------------------- Ik voel me nu echt al een hele week constant triest. Dan probeer ik maar wat muziek te luisteren of naar series te kijken, maar daarna voel ik me al terug even slecht
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3757
++ dank je sora, je zal wel gelijk hebben gehad. Vandaag naar akihabara geweest en het echt enorm naar mijn zin gehad. K kijk erg uit naar de rest van de vakantie!
+- wilde vandaag eigenlijk nog naar ueno maar er was zoveel te zien en te doen dat we er echt geen tijd voor hadden. Eerste elektronica winkel die we zagen al een paar uur binnen geweest :p
+ eindelijk takoyaki gegeten en verrassend lekker!
- Het is laat, ben kapot maar wil eigenlijk toch een soort dagboekje bijhouden.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3759
+/- Weet al iets meer: Zou klein stukje darm ontstoken zijn en morgen nieuwe afspraak in ziekenhuis
--- Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken... heb er toch niet zo'n goed gevoel bij
+++ De leegloop van gisteren na die CT-scan is gelukkig wel voorbij
--- PS4 remote play werkt enkel op Win 8.1 en Win 10, niet op Win 7 64-bit, zou anders wel wat afleiding kunnen gebruiken...
--- Gedoe
Image
cron