Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3826
+++ Weer thuis en vooral...
+++ ... wat kunnen eten en drinken! :love:
+++ Ze hebben geen echt onrustwekkende dingen gevonden die bv wijzen op ziekte van Crohn of iets dergelijks, ook geen poliepen gevonden enkel die ene plek die ontstoken was.
--- Maar dat wilt niet zeggen dat die dingen nu uitgesloten zijn, blijft afwachten van de kweekjes en hoe het nu verder gaat
+/- Het zou dus kunnen liggen aan een vrij hoog gebruik van een ibuprofen pijnstiller, vooral de periode dat ik pijn had, maar ook dat is nog niet zeker
+++ Anyway: Food! :jip: (al moet ik nu niet onmiddellijk vettig of zwaar verteerbare dingen gaan eten...)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3828
Mr.Wolf wrote:
ShAmPi wrote:Spuitwater???

In Vlaanderen (bij ons toch) is Spa = bruis en Vittel = plat water :)
Ookal is het Spa Blauw da noemt vittel! :)
Ookal is het Vittel bruisend dat is SPA! ^^
Wij noemen plat water altijd gewoon water, welk merk het ook is en als het bruiswater is noemen we het water me gaas :P
Zo is het! :D Al zeg ik dat alleen maar als ik thuis ben. Ergens anders zeg ik gewoon bruiswater.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3832
Sora_Lizard wrote:
itsjustme wrote:. . .
Wel balen dat het allemaal zo een gedoe is. Sterkte ermee! Mag je nog wel pussy eten?

+gister nakano broadway en voor de zoveelste keer naar akihabara
+ vervolgens met de prachtige shinkansen (wat een beenruimte! Je kan gwn blijven zitten als iemand naar de wc moet) naar kyoto.
+ Het hostel hier is de helft goedkoper dan Tokyo, dus ik had er stront van verwacht maar valt best mee. Het is erg schoon allemaal en nog redelijk mooi hostel. We moeten wel de bedden zelf opmaken en de matrassen zijn zo dun dat ik een beetje op het hout lig :p
??? Ik betwijfel of dat je maag gaat vullen en daarbij komt dat ze er zelf wat moeilijk bij kan. :D

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3833
---Naar spoed gemoeten voor een lens die achter mijn ooglid was geraakt en kapot gescheurd ik kreeg het er niet meer uit eerste keer dat ik dat meemaak in al die jaren. Heb 2 jaar dagelijks zachte lenzen gedragen maar laatste jaren enkel tijdens sporten dus daglenzen ipv maand. Oog verdoofd en kleurstof erin, moet nu 2 dagen vloeistof indoen.
-2u wachten in wachtzaal maar dringende urgentie gaat voor begrijpelijk
+Krasgevoel bijna weg want de arts zij dat ik mijn oog had beschadigd door met mijn vinger te peuteren
-Week weer om
+/-Werken in't weekend
+Terug wat alcohol kunnen drinken na 101 dagen waterperiode, feestje met maten :party:
...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3835
+++ Playstation TV! Waardoor ik vanuit België op mijn PS4 in Nederland kan spelen zonder dat ik die helemaal moet verhuizen! Wel niet aan te raden voor erg actievolle games maar Bully gaat redelijk zolang je niet met de supersnelle kart rijdt (kan wel maar op tijd voetgangers ontwijken is lastig, gevolg: politie achter je aan) en Toren ging perfect.
+++ Werkt beter dan met Vita want daarmee heb ik hierboven zelfs geen verbinding, erg zwakke wifi-module die erin zit.
+++ Morgen eindelijk naar huis :jip:
--- Morgenochtend nog wel even druk en vroeg opstaan.
Image
cron