Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3886
W.O.L.F. wrote:+++ Eerste dataverzameling voor masterproef ging goed :)
--- Drukke weken :(
+/- Ik blok het allemaal een beetje, voldoende tijd voor jezelf nemen is toch ook belangrijk eh, anders blijf je niet overeind :p
Klopt helemaal! Het is ook bewezen dat je veel productiever in de overige tijd bent als je zo nu en dan voor jezelf neemt! ;)
Ik hoorde dat ze nu ergens (volgens mij in Scandinavië) een proef hebben lopen met een (verplichte) maximale werkdag van 6 uur: het schijnt dat ze daarmee evenveel werk af krijgen als wat ze voorheen in 8 uur deden....
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3887
zenmaster wrote:
Ligeiro wrote:+++ dagje Planckendael vandaag :)
Half dagje dan :P Of zit je daar nu? Er zijn weer wat nieuwe dieren geboren de laatste weken, altijd tof om te zien. Have fun! ;)
toen ik dit postte, liep ik daar idd al een paar uur :p
'k heb alle baby's gezien, ze hebben er idd wel redelijk veel. soms wel ff wachten om deftig te kunnen zien, maar wel de moeite waard.
ik blijf Pairi Daiza wel een mooier, boeiender park vinden

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3888
paveman wrote:
W.O.L.F. wrote:+++ Eerste dataverzameling voor masterproef ging goed :)
--- Drukke weken :(
+/- Ik blok het allemaal een beetje, voldoende tijd voor jezelf nemen is toch ook belangrijk eh, anders blijf je niet overeind :p
Klopt helemaal! Het is ook bewezen dat je veel productiever in de overige tijd bent als je zo nu en dan voor jezelf neemt! ;)
Ik hoorde dat ze nu ergens (volgens mij in Scandinavië) een proef hebben lopen met een (verplichte) maximale werkdag van 6 uur: het schijnt dat ze daarmee evenveel werk af krijgen als wat ze voorheen in 8 uur deden....
En dan heb je België...
Die van een 38 urenweek een 42 urenweek wil maken...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3889
Ligeiro wrote:
zenmaster wrote:
Ligeiro wrote:+++ dagje Planckendael vandaag :)
Half dagje dan :P Of zit je daar nu? Er zijn weer wat nieuwe dieren geboren de laatste weken, altijd tof om te zien. Have fun! ;)
toen ik dit postte, liep ik daar idd al een paar uur :p
'k heb alle baby's gezien, ze hebben er idd wel redelijk veel. soms wel ff wachten om deftig te kunnen zien, maar wel de moeite waard.
ik blijf Pairi Daiza wel een mooier, boeiender park vinden
Ja Pairi Daiza is zalig. Ge zou daar zo minstens een volledige dag eens alleen moeten kunnen rondlopen. Alez, voor kleine kinderen is da niks, bijna al die muurkes en omheiningen zijn te hoog om iets te zien.
Ik ben tegen opsluiting enzo van dieren, zeker de zeldzamere die daar zitten, maar ge kunt moeilijk nee zeggen bij zo'n park, wanneer kunt ge ze anders ooit te zien krijgen. Om ooit een sneeuwluipaard in't wild te zien daar moet ik nog ni van beginnen dromen...

Die 30 uren week, is da al ni zo in Zweden? Dacht van wel.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3891
gamerke1992 wrote:
fsterchele23 wrote:
gamerke1992 wrote:+++ guitar hero live
--- ik kan er niks van
Image
Da komt wel :-)
Ik moet toegeven dat het steeds beter en beter gaat
Image


+++ mijn nieuwe job is echt fantastisch :D
+++ de uren ook
Image
Kzou aanraden zelf om direct met alle knoppen te spelen. Je raakt da snel gewoon zeker me die easy liedjes in gh live



Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3892
-Mijn posts die volgens mij wel vaker niet gepost worden.. :( geen zin om die verhaaltjes steeds opnieuw te typen
Edit: ow, nu staat ie dus ineens onder deze post... Dat was dus de post van gister wanneer ik naar Hiroshima ging

-gesloopt van gister en heb voor geen meter geslapen op de grond van de nachttrein.
-mijn vader die elke dag weer vervelend doet( de ene keer te gehaast, de andere keer zoekt hij de meest saaie plekken uit om heel lang te whatsappen.
+ terug in Tokyo over 10 minuutjes. Zo nog ff kijken hoe we deze dag gaan vullen.
Last edited by itsjustme on 21 Apr 2016 00:04, edited 1 time in total.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3893
Vandaag miyajima en Hiroshima bezocht

+MT misen is een behoorlijk pittige klim als je het op hoog tempo doet. Normaal staat daar 2 uur voor maar gezien het tijdgebrek heb ik er 1 uur over gedaan :p
+ wel echt een enorm mooie berg is dat
+- Hiroshima a bomb dome en peace museum zijn erg indrukwekkend en boeiend.

Ben wel echt gesloopt nu :p moest er vanmorgen 6 uur al uit om met de shinkansen naar Hiroshima te gaan. Net met de shinkansen naar okayama gereden en nu wachten op de nachttrein naar Tokyo. Hopelijk kan ik 1 c

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3894
itsjustme wrote:Vandaag miyajima en Hiroshima bezocht

+MT misen is een behoorlijk pittige klim als je het op hoog tempo doet. Normaal staat daar 2 uur voor maar gezien het tijdgebrek heb ik er 1 uur over gedaan :p
+ wel echt een enorm mooie berg is dat
+- Hiroshima a bomb dome en peace museum zijn erg indrukwekkend en boeiend.

Ben wel echt gesloopt nu :p moest er vanmorgen 6 uur al uit om met de shinkansen naar Hiroshima te gaan. Net met de shinkansen naar okayama gereden en nu wachten op de nachttrein naar Tokyo. Hopelijk kan ik 1 c
We misten je al. ;)

Of je post is in het geheugen van de site blijven staan omdat je submit niet is doorgekomen of is in je telefoon blijven "hangen". We lezen hier graag jouw belevenissen.
Nog veel plezier en wellicht morgenavond weer een verhaaltje. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3895
itsjustme wrote:-Mijn posts die volgens mij wel vaker niet gepost worden.. :( geen zin om die verhaaltjes steeds opnieuw te typen
Edit: ow, nu staat ie dus ineens onder deze post... Dat was dus de post van gister wanneer ik naar Hiroshima ging

-gesloopt van gister en heb voor geen meter geslapen op de grond van de nachttrein.
-mijn vader die elke dag weer vervelend doet( de ene keer te gehaast, de andere keer zoekt hij de meest saaie plekken uit om heel lang te whatsappen.
+ terug in Tokyo over 10 minuutjes. Zo nog ff kijken hoe we deze dag gaan vullen.

Lijkt me een fantastische ervaring die je nu meemaakt. Ik kan me voorstellen dat je moe bent, ik word al moe in je plaats van enkel te lezen wat je allemaal doet :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3898
Leuk dat jullie allemaal meelezen :D

- De nachttrein was nog erger dan ik dacht, heb ook daar bijna niet geslapen en ben nu nog erger gesloopt.
- Vandaag saai en slap dagje..
+ wel weer heerlijk gegeten bij akihabara! Kan je wel smerig eten in Japan?
+ door mijn omgezette boeking toch redelijk luxe overnachting (vergeleken met de hostels) en ik ga nu heerlijk slapen op een futon.

+ last minuten besloten om morgen naar het pink Moss festival te gaan. Las wel dat het het beste is om begin mei te gaan aangezien dan alles in volle bloei is, dus ik hoop dat er morgen al iets te zien is
+ en anders iig hopen dat we mt Fuji zien. Naast dat valt er ook nog wel een middagje te vullen dus het word hoe dan ook geen verspilde dag.
- Wel weer 7 uur eruit morgen...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3899
itsjustme wrote:Leuk dat jullie allemaal meelezen :D

- De nachttrein was nog erger dan ik dacht, heb ook daar bijna niet geslapen en ben nu nog erger gesloopt.
- Vandaag saai en slap dagje..
+ wel weer heerlijk gegeten bij akihabara! Kan je wel smerig eten in Japan?
+ door mijn omgezette boeking toch redelijk luxe overnachting (vergeleken met de hostels) en ik ga nu heerlijk slapen op een futon.

+ last minuten besloten om morgen naar het pink Moss festival te gaan. Las wel dat het het beste is om begin mei te gaan aangezien dan alles in volle bloei is, dus ik hoop dat er morgen al iets te zien is
+ en anders iig hopen dat we mt Fuji zien. Naast dat valt er ook nog wel een middagje te vullen dus het word hoe dan ook geen verspilde dag.
- Wel weer 7 uur eruit morgen...
Hoe lang ben je eigenlijk daar?
Image
cron