Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3908
Mr.Wolf wrote:
itsjustme wrote:Leuk dat jullie allemaal meelezen :D

- De nachttrein was nog erger dan ik dacht, heb ook daar bijna niet geslapen en ben nu nog erger gesloopt.
- Vandaag saai en slap dagje..
+ wel weer heerlijk gegeten bij akihabara! Kan je wel smerig eten in Japan?
+ door mijn omgezette boeking toch redelijk luxe overnachting (vergeleken met de hostels) en ik ga nu heerlijk slapen op een futon.

+ last minuten besloten om morgen naar het pink Moss festival te gaan. Las wel dat het het beste is om begin mei te gaan aangezien dan alles in volle bloei is, dus ik hoop dat er morgen al iets te zien is
+ en anders iig hopen dat we mt Fuji zien. Naast dat valt er ook nog wel een middagje te vullen dus het word hoe dan ook geen verspilde dag.
- Wel weer 7 uur eruit morgen...
Hoe lang ben je eigenlijk daar?
Ben woensdag ochtend 2 weken terug aangekomen en ga as maandagochtend weer terug.

-portemonnee vanmorgen in de trein uit mijn zak gevallen en die ligt nu ergens op ver station. Ben dus alleen naar pink moss festival gegaan net (na een reis die al meer dan 2 uur duurde) en nu een reis van ong. 7 uur voor ik weer bij het hotel ben.
Maar ja, het is niet anders dus ik haal wel genoeg lekker eten en ga maar genieten van de reis en hopelijk zie ik nog wat mooie natuur onderweg :p

+ was toch al aardig wat in bloei bij pink moss festival. Was erg mooi. Wel jammer dat het al te bewolkt was om mt Fuji te zien doen we daar kwamen.
+ onderweg daarheen nog wel prachtig zicht gehad op mt Fuji.
- mijn vader is te emotioneel voor dit soort dingen. Ik merk de hele middag al dat hij zich kut voelt door dit gedoe, en hij was ook veel te gestrest toen ik het uit wilde leggen aan trein personeel. Ik kan niet omgaan met te emotionele personen :p
-
cron