Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4186
dividedx11 wrote:
itsjustme wrote:- Mijn fietsketting die al voor de 3e keer is gebroken... Ga 'm denk ik moeten laten vervangen. Daar gaan mijn centjes :( En wilde zo graag een scooter..
- Mijn kat is op mijn hand/arm gaan liggen terwijl ik sliep. Waarschijnlijk schrok hij en zette zijn nagels ff flink in mij tijdens het wegsprinten. Dikke sneeën op mijn hand en mijn schouder bloedde ook een beetje. Voelde ook nagels in mijn gezicht maar die is nog heel. Wat een kut manier om wakker te worden :P
Een scooter kost toch véél meer dan een simpele ketting? :p

-- almost monday
Als de ketting vervangen moet worden moet niet alleen de ketting vervangen worden. De helft van de fiets moet dan zo een beetje vervangen worden en als ik goede kwaliteit onderdelen wil gok ik dat dat bijna €200 gaat kosten, gezien ik ook een best wel dure fiets heb. Een scooter kost natuurlijk geen 200 euro, maar had die 200 extra toch graag in een scooter gestopt ipv. een fietsketting..

+almost monday

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4188
Mr.Wolf wrote:--------------------- Blijkbaar moest ik vandaag kijken naar het keuzevak dat ik volgend jaar moet gaan doen. Niemand heeft mij hier iets over gezegd. Ik wist dus ook niet wat ik moest kiezen
----------- Uncharted 4 ligt hier te wachten, maar ik kan pas spelen na de examens
Een half uurtje kan toch geen kwaad :-" ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4190
Ligeiro wrote:--- vriendin hare citroën mankeert (weeral) iets
+++ gaan kijken voor een occasie
+++ zaterdag rijdt ze rond in een Aygo'tje :)
Hadden wij ook altijd met onze vorige citroën. Altijd wel een licht ofzo kapot. Wij kwamen daar elke maand wel in de garage. Toen overgestapt naar een kleine garage hier bij ons in de straat. Sinds wij nu ne Mazda hebben, is er nooit meer iets aan.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4191
Mr.Wolf wrote:
Ligeiro wrote:--- vriendin hare citroën mankeert (weeral) iets
+++ gaan kijken voor een occasie
+++ zaterdag rijdt ze rond in een Aygo'tje :)
Hadden wij ook altijd met onze vorige citroën. Altijd wel een licht ofzo kapot. Wij kwamen daar elke maand wel in de garage. Toen overgestapt naar een kleine garage hier bij ons in de straat. Sinds wij nu ne Mazda hebben, is er nooit meer iets aan.
Citroën is bagger ook, slechtste onder de Franse auto's.

-/+ de rest van de week 19km fietsen naar het werk om 4u 's morgens

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4192
Mr.Wolf wrote:--------------------- Blijkbaar moest ik vandaag kijken naar het keuzevak dat ik volgend jaar moet gaan doen. Niemand heeft mij hier iets over gezegd. Ik wist dus ook niet wat ik moest kiezen
----------- Uncharted 4 ligt hier te wachten, maar ik kan pas spelen na de examens
Age vragen hebt over een vak vraagt ma! Ik heb van klasgenoten en eigen ervaring wel wat kennis over de verschillende vakken. ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4193
The Wastelander wrote:
Mr.Wolf wrote:--------------------- Blijkbaar moest ik vandaag kijken naar het keuzevak dat ik volgend jaar moet gaan doen. Niemand heeft mij hier iets over gezegd. Ik wist dus ook niet wat ik moest kiezen
----------- Uncharted 4 ligt hier te wachten, maar ik kan pas spelen na de examens
Age vragen hebt over een vak vraagt ma! Ik heb van klasgenoten en eigen ervaring wel wat kennis over de verschillende vakken. ;)
Ik heb al gekozen voor iets van de oudere als persoon. De rest leek me allemaal iets met veel werkjes en taken enzo. Hier moet ik precies enkel in de klas zitten
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4194
+++ Uncharted 4 uitgespeeld! :love:
--- Uncharted 4 uitgespeeld... :cry:
+++ FFXV Collector's edition besteld :nerd:
--- Ging erg rommelig, ipv 11u werd het uiteindelijk 14u tegen dat het effectief werkte om het te bestellen
+++ Iemand op het thuisfront die het voor mij besteld heeft, ocharme, heb er beetje medelijden mee...
+++ Ontsteking darmen komt waarschijnlijk door gebruik van spidifen (valt onder brufen, ibuprofen, nurofen, ...). Dat kan zelfs maagbloedingen en serieuze darminfecties met wegnemen van, tot gevolg hebben. Maar omdat de pijn serieus minder is sinds ik het ruim een maand niet neem en het darmonderzoek ook enkel wat kleine ontstekingsvlekjes gaf op 1 plek en geen grote zweren etc is dat vermoedelijk de oorzaak. Dus geen Crohn of iets gelijkaardigs waar je sowieso je leven lang last van hebt.
--- Ik nam die pijnstillers net om de pijn in mijn buik tegen te gaan en eigenlijk waren het dus diezelfde pijnstillers die het erger maakten...
+/- Nu nog 3 maanden afwachten en als ik dan nog pijn heb moet ik wel opnieuw onderzoeken doen, maar heb ik wel goed oog in.
--- Nu behoorlijk last van lymfeklieren op achterhoofd, nek en schouders. Barstende hoofdpijn met zijn momenten en... de enige pijnstiller die werkt bij mij mag ik niet meer nemen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4195
Kolm wrote:+++ Uncharted 4 uitgespeeld! :love:
--- Uncharted 4 uitgespeeld... :cry:
+++ FFXV Collector's edition besteld :nerd:
--- Ging erg rommelig, ipv 11u werd het uiteindelijk 14u tegen dat het effectief werkte om het te bestellen
+++ Iemand op het thuisfront die het voor mij besteld heeft, ocharme, heb er beetje medelijden mee...
+++ Ontsteking darmen komt waarschijnlijk door gebruik van spidifen (valt onder brufen, ibuprofen, nurofen, ...). Dat kan zelfs maagbloedingen en serieuze darminfecties met wegnemen van, tot gevolg hebben. Maar omdat de pijn serieus minder is sinds ik het ruim een maand niet neem en het darmonderzoek ook enkel wat kleine ontstekingsvlekjes gaf op 1 plek en geen grote zweren etc is dat vermoedelijk de oorzaak. Dus geen Crohn of iets gelijkaardigs waar je sowieso je leven lang last van hebt.
--- Ik nam die pijnstillers net om de pijn in mijn buik tegen te gaan en eigenlijk waren het dus diezelfde pijnstillers die het erger maakten...
+/- Nu nog 3 maanden afwachten en als ik dan nog pijn heb moet ik wel opnieuw onderzoeken doen, maar heb ik wel goed oog in.
--- Nu behoorlijk last van lymfeklieren op achterhoofd, nek en schouders. Barstende hoofdpijn met zijn momenten en... de enige pijnstiller die werkt bij mij mag ik niet meer nemen.
Alle pijnstillers die onder nsaid's vallen (Bv aspirine) zijn inderdaad heel slecht voor maag en darmen. Dat maakt het beschermende slijmvlies kapot, waardoor je al die problemen krijgt. Altijd mee oppassen. Paracetamol is veel beter op dat vlak.

+- leuke, maar enorm drukke dag gehad op het werk
+++ morgen dagje thuis
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4196
gamerke1992 wrote: Alle pijnstillers die onder nsaid's vallen (Bv aspirine) zijn inderdaad heel slecht voor maag en darmen. Dat maakt het beschermende slijmvlies kapot, waardoor je al die problemen krijgt. Altijd mee oppassen. Paracetamol is veel beter op dat vlak.

+- leuke, maar enorm drukke dag gehad op het werk
+++ morgen dagje thuis
Blijkbaar, alleen jammer dat paracetamol voor geen meter werkt. Zelfs dafalgan van 1 gram heeft bijna nooit effect op barstende hoofdpijn. Dokter zei om het eens te proberen met die dat coffeïne bevat (niet zelfde als codeïne maar dat hoef ik jou niet te vertellen ;) ) Ondertussen ook al gedaan (niet dafalgan) en de 500 versie die lijkt niet echt te werken maar wel beter dan het andere. Bij felle hoofdpijn zonder pijn in lymfeklieren/schouder/nek werd het wel iets minder maar niet weg, in het andere geval bleef het gewoon hetzelfde. Dus ja...
Aspirine nam ik sowieso al niet omdat het te bloedverdunnend is en nurofen werkte niet. Ik nam spidifen 400.

--- Moest nog uurtje thuiswerken maar weer niet op de tijd aan het letten, moest ook al een klein uur in bed liggen om goed te zijn.
--- Vermoeidheid is rot.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4197
Kolm wrote:
gamerke1992 wrote: Alle pijnstillers die onder nsaid's vallen (Bv aspirine) zijn inderdaad heel slecht voor maag en darmen. Dat maakt het beschermende slijmvlies kapot, waardoor je al die problemen krijgt. Altijd mee oppassen. Paracetamol is veel beter op dat vlak.

+- leuke, maar enorm drukke dag gehad op het werk
+++ morgen dagje thuis
Blijkbaar, alleen jammer dat paracetamol voor geen meter werkt. Zelfs dafalgan van 1 gram heeft bijna nooit effect op barstende hoofdpijn. Dokter zei om het eens te proberen met die dat coffeïne bevat (niet zelfde als codeïne maar dat hoef ik jou niet te vertellen ;) ) Ondertussen ook al gedaan (niet dafalgan) en de 500 versie die lijkt niet echt te werken maar wel beter dan het andere. Bij felle hoofdpijn zonder pijn in lymfeklieren/schouder/nek werd het wel iets minder maar niet weg, in het andere geval bleef het gewoon hetzelfde. Dus ja...
Aspirine nam ik sowieso al niet omdat het te bloedverdunnend is en nurofen werkte niet. Ik nam spidifen 400.

--- Moest nog uurtje thuiswerken maar weer niet op de tijd aan het letten, moest ook al een klein uur in bed liggen om goed te zijn.
--- Vermoeidheid is rot.
Goh dan zou ik toch eens informeren naar andere pijnstillers als je heel veel last hebt. Maar al ik het zo lees is er maar 1 trap hoger, maar dan zit je in de categorie opioiden en dat is iets dat je maar voor korte tijd mag nemen. Het menselijk lichaam is iets heel speciaal, maar spijtig dat er zo veel problemen mee kunnen zijn.

+++ net game of thrones gekeken, wat een aflevering weer
+++ nu wat metal gear solid phantom pain spelen :)
+++ daarna heel misschien nog een aflevering van the flash. Nog 2 te gaan en seizoen 2 zit er al weer op
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4200
Dit was er vandaag dus gebeurt:
Het begon met dat ik dacht dat ik vandaag theorie examen voor rijles had
--- Was op weg naar school en ik herinnerde me dat ik mijn paspoort vergeten was en moest toen weer terug naar huis
--- Daardoor miste ik het tweede uur.
+++ gelukkig begreep de conciërge het en plaatste me op absent met reden
--- Ging dus even later naar het CBR, maar daar bleek dat ik pas morgen theorie heb :silly:
Image