Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4261
W.O.L.F. wrote:
Ligeiro wrote:--- ongelooflijk hoeveel mensen de deur opendoen voor de postbode terwijl ze zo vreselijk hard stinken! Alsof ze in geen dagen gewassen zijn
Dat heet 'den blok' ;)

+++ Vandaag bij met0t0 gaan studeren :) <3
Dus een vrouw van rond de 50 die eruit ziet en ruikt alsof ze zich in geen maanden gewassen heeft, daarbovenop nog eens woont in een stal waar een kat haar eigen jongen niet in terugvind, waar de geur van natte hond, sigaretten, etensresten en iets wat ruikt naar een kippenkwekerij u tegemoet komt, zo iemand zit in de blok? Hm? Good to know! (En btw, dit is lang geen alleenstaand geval op mijn ronde, jammer genoeg. Waar is de tijd dat knappe vrouwen halfnaakt de deur opendeden? Echt meegemaakt e!)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4262
Ligeiro wrote:
W.O.L.F. wrote:
Ligeiro wrote:--- ongelooflijk hoeveel mensen de deur opendoen voor de postbode terwijl ze zo vreselijk hard stinken! Alsof ze in geen dagen gewassen zijn
Dat heet 'den blok' ;)

+++ Vandaag bij met0t0 gaan studeren :) <3
Dus een vrouw van rond de 50 die eruit ziet en ruikt alsof ze zich in geen maanden gewassen heeft, daarbovenop nog eens woont in een stal waar een kat haar eigen jongen niet in terugvind, waar de geur van natte hond, sigaretten, etensresten en iets wat ruikt naar een kippenkwekerij u tegemoet komt, zo iemand zit in de blok? Hm? Good to know! (En btw, dit is lang geen alleenstaand geval op mijn ronde, jammer genoeg. Waar is de tijd dat knappe vrouwen halfnaakt de deur opendeden? Echt meegemaakt e!)
Oei, brazzers situaties meegemaakt? ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4263
Ligeiro wrote:
W.O.L.F. wrote:
Ligeiro wrote:--- ongelooflijk hoeveel mensen de deur opendoen voor de postbode terwijl ze zo vreselijk hard stinken! Alsof ze in geen dagen gewassen zijn
Dat heet 'den blok' ;)

+++ Vandaag bij met0t0 gaan studeren :) <3
Dus een vrouw van rond de 50 die eruit ziet en ruikt alsof ze zich in geen maanden gewassen heeft, daarbovenop nog eens woont in een stal waar een kat haar eigen jongen niet in terugvind, waar de geur van natte hond, sigaretten, etensresten en iets wat ruikt naar een kippenkwekerij u tegemoet komt, zo iemand zit in de blok? Hm? Good to know! (En btw, dit is lang geen alleenstaand geval op mijn ronde, jammer genoeg. Waar is de tijd dat knappe vrouwen halfnaakt de deur opendeden? Echt meegemaakt e!)
Enige mogelijkheid: kotmadammen :p

@Wolf lol
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4264
Mr.Wolf wrote:
Ligeiro wrote:
W.O.L.F. wrote:
Ligeiro wrote:--- ongelooflijk hoeveel mensen de deur opendoen voor de postbode terwijl ze zo vreselijk hard stinken! Alsof ze in geen dagen gewassen zijn
Dat heet 'den blok' ;)

+++ Vandaag bij met0t0 gaan studeren :) <3
Dus een vrouw van rond de 50 die eruit ziet en ruikt alsof ze zich in geen maanden gewassen heeft, daarbovenop nog eens woont in een stal waar een kat haar eigen jongen niet in terugvind, waar de geur van natte hond, sigaretten, etensresten en iets wat ruikt naar een kippenkwekerij u tegemoet komt, zo iemand zit in de blok? Hm? Good to know! (En btw, dit is lang geen alleenstaand geval op mijn ronde, jammer genoeg. Waar is de tijd dat knappe vrouwen halfnaakt de deur opendeden? Echt meegemaakt e!)
Oei, brazzers situaties meegemaakt? ;)
Ik wil niet weten waar gij u mee bezighoudt in uw vrije tijd..

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4265
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:-------------- Vandaag volgende examen. Gaat lastig worden. Alles in de cursus lijkt op elkaar
Ik heb besloten dat als ik iets niet weet op het volgende examen, ik gewoon 'such fun' opschrijf (voor wie Miranda kent) :p
Het was niet echt nodig om such fun op te schrijven. Ik heb overal wat gezeverd. En is Miranda die serie over die nogal grappige grote (britse?) vrouw?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4269
Elexus wrote:
dividedx11 wrote:
Elexus wrote:++ vacation
++ bit aangeschoten
++ goeie porto
++ chillaxte avond woooo
++ vacation
Nu al gedaan met de examens En kmoet nog beginnen, toch wel een beetje jaloers
Yeah maar direct beginnen werken so don't be jelly.
ela voor werken eerst nog dying light spelen e!!! :p :D

++ contente vrienden
++ me nen maat op cafe geweest niet te lang want
- kben nog bikke ziekskes
++ ma tmeeste is er al vanaf anders zouk nu nie zo laat zitten posten
++ morgen coop game dus whoop :D
-- mijn ouders
++ bijna cinematime :)
++ bully en dead island remaster
-- mijn leven die blijft vastzitten in een stationneke en hoe hard ik ook probeer, lukt et me niet om verder te graken en is zo beetje uitzichtloos urgh. zolang er afleiding is van gamen of vrienden ben ik wel nog redelijk blij hoe et is maar eens de 'afleiding' weg is, val ik weer in een putteke lijk nu dus. me no like any longer.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4270
Mr.Wolf wrote:
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:-------------- Vandaag volgende examen. Gaat lastig worden. Alles in de cursus lijkt op elkaar
Ik heb besloten dat als ik iets niet weet op het volgende examen, ik gewoon 'such fun' opschrijf (voor wie Miranda kent) :p
Het was niet echt nodig om such fun op te schrijven. Ik heb overal wat gezeverd. En is Miranda die serie over die nogal grappige grote (britse?) vrouw?


inderdaad
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4272
Mr.Wolf wrote:
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:-------------- Vandaag volgende examen. Gaat lastig worden. Alles in de cursus lijkt op elkaar
Ik heb besloten dat als ik iets niet weet op het volgende examen, ik gewoon 'such fun' opschrijf (voor wie Miranda kent) :p
Het was niet echt nodig om such fun op te schrijven. Ik heb overal wat gezeverd. En is Miranda die serie over die nogal grappige grote (britse?) vrouw?
Jep (even iedereen zijn studeermoment om zeep helpen):




+++ Gezellig gamen bij met0t0, euh, ik bedoel studeren uiteraard :nerd:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4273
--- Vanuit het niets moet mijn vader altijd beginnen...
+++ Pakje die maandag toekomt

+++ Nog 10 dagen en mijn superweek begint: E3 - happy birthday - Graspop
+++ Nog 20 dagen voor Guilty Gear Xrd Revelator
+++ Nog 80 dagen voor Deus Ex MD CE
+++ Nog 118 dagen voor FFXV CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...

CORRECTIE:
+++ Pakje is daarjuist toegekomen! Deus Ex Human Revolution CE (niet Mankind Divided, dat is voor in augustus ;) )
+/--- Pakje is nieuw, ongeopend, maar de binnenkant heeft wel schade opgelopen :dizzy: ;(
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4274
--- Mijn GTA V account die niet meer werkt en volgens mij niet eens meer bestaat...
---- GTA V offline kan niet offline gespeeld worden op PC, wtf rockstar?!
-- Rockstar die totaal niet behulpzaam is en allemaal tegenstrijdige dingen zegt. Een van die domme voorbeelden (in het kort): "Login op je account om je wachtwoord terug te krijgen". Echt wtf?!

+Morgen met oud klasgenoot afgesproken om te boogschieten, lijkt me wel eens leuk om te doen.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4275
+++ De in-game extra's van Uncharted 4
+++ Mad Max game wordt maar beter en beter
--- Waar moet ik al mijn CE's plaatsen :O

+++ Nog 9 dagen en mijn superweek begint: E3 - happy birthday - Graspop
+++ Nog 19 dagen voor Guilty Gear Xrd Revelator
+++ Nog 79 dagen voor Deus Ex MD CE
+++ Nog 117 dagen voor FFXV CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2