Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

317
W.O.L.F. wrote:
minermb wrote:+++ over 137 dagen ga ik naar amerika
Image
Welk deel precies?

+/- Vandaag de eerste taak afgeven, ik ga zo blij zijn als die klaar is
- Volgende taak al gekregen, reviewartikel van 28 wetenschappelijke artikels, slik :(
Ik ga met het vliegtuig naar Boston en dan gaan we via de oostkust (new England) ook nog naar Canada waar familie van mij woont
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

322
dividedx11 wrote:Ik ga ook in juli naar amerika :D Van california en los angeles enzo en we doen 4 of 5 staten : )
LA is mooi, maar niet te veel van verwachten
Het Rosenvelt Hotel op de Walk of Fame is wel de moeite en San Diego Zoo is ook echt cool, genoeg tijd voor uittrekken :)
Het is natuulijk afhankelijk van waar je van houd eh, erg veel geschiedenis zal je er bv niet vinden :p
En als het er 's ochtends bewolkt is wordt het die dag niet te warm :)

+++ Stiekem heel trots op mijn review :girl:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

323
++ goed geslapen, ook al heb ik om 5u de kat naar beneden moeten dragen xD Ik ben er al aan gewoon
++ best zin in de les vandaag
++ eindelijk mijn cursussen hebben, feels good!
-- de post die mijn case voor gps niet kon afleveren waardoor ik nog nekeer naar het postkantoor mag stappen o.o
++ papa is druk bezig mijn feestkar helemaal te laten blinken, woop woop, bling bling he Captn :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

327
Sanity penguin wrote:
Elexus wrote:++ papa is druk bezig mijn feestkar helemaal te laten blinken, woop woop, bling bling he Captn :D
Aha, jij hebt daar werkvolk voor?

+++ Dochter voor de eerste maal op het potje gegaan vanmorgen :ballon:
Hahahah, nee maar hij is best trots op wat voor een goed bakske het is (hij heeft hem voor de verkoop goed nagekeken enz) en nu wil hij het ding helemaal laten blinken. :D Heb al voorgesteld om hem te helpen hoor, maar hij zei dat hij dat alleen ook kan, dusja, laten doen zeker. :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

328
Colossus wrote:+++ Na wat twijfel toch maar een account aangemaakt......
Welcome back.
gamerke1992 wrote:+++ Direct een hogere functie gekregen voor mijn job en ik begin daar pas in augustus
Jawadde zeg!
Ligeiro wrote:--- Zoontje heeft vannacht 39.7 graden koorts gemaakt
--- mijn hoofd zit vol snot waardoor ik hoofdpijn heb en draaierig ben
+/- straks naar de dokter
Veel beterschap.
Elexus wrote:++ papa is druk bezig mijn feestkar helemaal te laten blinken, woop woop, bling bling he Captn
Als ik hier in Gent zo'n verschijning zie waar ik een zonnebril voor moet opzetten, weet ik wat het is. Elexus in haar bling bling wagen :D

--- Urgh...
Gisteren schreef ik:
Captain Witwicky wrote:--- WTF. Wat heeft mijn vader toch altijd tegen mij. Ik was mijn handen voor het eten. Begint em plots te roken in de keuken zodat ik niet kan eten, omdat hij weer kwaad is omdat ik water gebruik...Ja, zeg, met wat moet ik mijn handen misschien wassen? Zand? Glas? Mijn trui? F***
--- Komaan zeg, al die f***ing shit die ik elke keer moet slikken door mijn vader zijn driftbuien...Heel de dag is mijn vader al anti-Captain omdat ik durfde te slapen tot ongeveer half 12 deze ochtend (net te weten gekomen). Zo kunde voor alles kwaad lopen, éh. Word nen keer volwassen hé, verdomme!
--- Ik denk dat het nog erger zal worden vandaag...
Toen ik een minuut later mijn laptop had afgesloten begon het. Ruzie, ruzie, ruzie, voor dikke zever! Ik wist het dat mijn dag slecht ging zijn... ;(

En dan...
--- Niet al te best geslapen. Veel keer wakker geworden.
+++ Gisteren Person Of Interest :smug:
+++ Gisteren tranen gelachen met Ridiculousness :lol:
+++/--- Nog 10 dagen (x2)
--- Nog 0 dagen ===> Vandaag is het de release (normaal gezien toch) van DmC: DE ;( (Wel, volgens Game Mania is het nu op 11/3)
--- Nog 10 dagen
--- Nog 66 dagen
+++ Nog 93 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron