Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4909
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:---------- hoe men omgaat met mijn meter in het ziekenhuis is echt ongehoord! :angry:
Oei, wat doen ze dan? :o
Haar heel ruw van het ene bed op het andere sleuren toen ze moest veranderen van afdeling omdat de ene afdeling het bed niet wou afstaan... Moet je nagaan dat mijn meter zich geen centimeter kon bewegen zonder erge pijn te hebben en het ging nu net wa beter...

Ook hadden ze 'plots' iets gezien bij een onderzoek waarbij ze er van overtuigd waren dat er een lek was bij de nieuwe nier. Opereren ze m'n meter weer uren aan een stuk (ondertussen al de derde keer kort na elkaar) en dan krijgen wij na uren afwachten een vaag antwoord van: ah nee ja we hebben toch geen lek gevonden. Alles is ok. Like wtf man. O.o
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4911
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:---------- hoe men omgaat met mijn meter in het ziekenhuis is echt ongehoord! :angry:
Oei, wat doen ze dan? :o
Haar heel ruw van het ene bed op het andere sleuren toen ze moest veranderen van afdeling omdat de ene afdeling het bed niet wou afstaan... Moet je nagaan dat mijn meter zich geen centimeter kon bewegen zonder erge pijn te hebben en het ging nu net wa beter...

Ook hadden ze 'plots' iets gezien bij een onderzoek waarbij ze er van overtuigd waren dat er een lek was bij de nieuwe nier. Opereren ze m'n meter weer uren aan een stuk (ondertussen al de derde keer kort na elkaar) en dan krijgen wij na uren afwachten een vaag antwoord van: ah nee ja we hebben toch geen lek gevonden. Alles is ok. Like wtf man. O.o
Wat een zever allemaal. Die zullen echt wel bedden op overschot hebben, waardoor je meter kon blijven liggen. 1 telefoontje en dat valt te regelen. Jammer dat ze dat niet deden. Ik zou nooit een patiënt met pijn in andere bedden proberen te zetten. Dan pak je toch gewoon een ander bed? Desnoods wissel je het uit met die andere dienst.

Ik ken de situatie niet van je meter. Maar zij zullen misschien het zekere voor het onzekere genomen hebben bij het eventuele lek? Al blijft het dan wel enorm belangrijk om iedereen goed te informeren. Dat is trouwens verplicht bij elke operatie (informed consent). Anders mogen ze niet starten.


+++ eindelijk een dagje weekend.
--- laptop toetsenbord werkt plots niet meer
+- nieuwe laptop kopen?
--- ik ga ook nog maar net een nieuwe auto kopen, dus stomme kost van die laptop
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4912
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:---------- hoe men omgaat met mijn meter in het ziekenhuis is echt ongehoord! :angry:
Oei, wat doen ze dan? :o
Haar heel ruw van het ene bed op het andere sleuren toen ze moest veranderen van afdeling omdat de ene afdeling het bed niet wou afstaan... Moet je nagaan dat mijn meter zich geen centimeter kon bewegen zonder erge pijn te hebben en het ging nu net wa beter...

Ook hadden ze 'plots' iets gezien bij een onderzoek waarbij ze er van overtuigd waren dat er een lek was bij de nieuwe nier. Opereren ze m'n meter weer uren aan een stuk (ondertussen al de derde keer kort na elkaar) en dan krijgen wij na uren afwachten een vaag antwoord van: ah nee ja we hebben toch geen lek gevonden. Alles is ok. Like wtf man. O.o
Wat een zever allemaal. Die zullen echt wel bedden op overschot hebben, waardoor je meter kon blijven liggen. 1 telefoontje en dat valt te regelen. Jammer dat ze dat niet deden. Ik zou nooit een patiënt met pijn in andere bedden proberen te zetten. Dan pak je toch gewoon een ander bed? Desnoods wissel je het uit met die andere dienst.

Ik ken de situatie niet van je meter. Maar zij zullen misschien het zekere voor het onzekere genomen hebben bij het eventuele lek? Al blijft het dan wel enorm belangrijk om iedereen goed te informeren. Dat is trouwens verplicht bij elke operatie (informed consent). Anders mogen ze niet starten.
Ik denk dat het een speciaal bed was omdat zij toen op de intensieve lag. Geen idee maar ze had alleszins erg veel pijn nadat ze overgedragen werd (het is door die pijn dat ze zijn beginnen onderzoeken en dat 'lek' gevonden hadden). Wij denken eerder dat ze niet willen toegeven dat ze haar eigenlijk te hard hebben aangepakt waardoor ze het plots op een lek staken. Het bleek geen lek te zijn uiteindelijk maar ze spraken wel van een letsel dat daar nu plots zat. Aangezien mijn meter amper bewoog, denken we dat het alleen maar van dat verplaatsen kan geweest zijn. :/

Natuurlijk heb ik liever dat ze het zekere voor het onzekere nemen maar uren moeten wachten op een antwoord en dan letterlijk te horen krijgen dat ze voor niks hebben geopereerd met weinig uitleg erbij, voelt toch niet goed aan. Zeker gelinkt aan dat bedgeval waarbij we dus denken dat het feitelijk hun eigen schuld is dat m'n meter voor niks is geopereerd alweer... Nuja, ik ben geen dokter maar van zo'n dingen kan ik wel wat boos worden als je ziet hoeveel iemand ervan afziet. :/
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4913
--- Langer willen slapen maar veel werk zit in de weg dus moet vroeger opstaan...
+++ Rurouni Kenshin Trilogy
+++ De regen
+++ Nieuwe trailer Yu-Gi-Oh!

+++ Nog 2 dagen voor Deus Ex MD CE + LE Guide
+++ Nog 51 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th
+++ Nog 68 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 100 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 107 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4919
--- Moet nog meer slapen...
--- Het weer...
--- Muggen...

+++ Nog 1 dagen voor Deus Ex MD CE + LE Guide
+++ Nog 50 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th
+++ Nog 67 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 99 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 106 dagen voor South Park TFBH CE
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron