Re: 'It's all about the drinks'-topic

721
The Wastelander wrote:Daarnet nog eens wat sterke bierkes gedronken! La Trappe Quadrupple en Waterloo Tripel, allebei lekker bier maar Waterloo blijft toch men favoriet! :bier:
De Waterloo Tripel vond ge beter dan de La Trappe Quadrupel? Schandalig! :p
Maar serieus: ook al zijn het verschillende stijlen, mijn voorkeur gaat toch uit naar de La Trappe Quadrupel :)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

722
met0t0 wrote:
The Wastelander wrote:Daarnet nog eens wat sterke bierkes gedronken! La Trappe Quadrupple en Waterloo Tripel, allebei lekker bier maar Waterloo blijft toch men favoriet! :bier:
De Waterloo Tripel vond ge beter dan de La Trappe Quadrupel? Schandalig!
Image

Maar serieus: ook al zijn het verschillende stijlen, mijn voorkeur gaat toch uit naar de La Trappe Quadrupel :)
Ik weet niet of dat sowieso is, maar ik heb van latrappe de oak aged gedronken en die was inderdaad zeer lekker.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

723
Vandaag naar het Gents bierfestival gegaan, dat was de moeite :bier:
Wel veel volk, maar toch een rustige sfeer met meer dan genoeg bieren van allerlei soorten. En dan met de tombola nog een 75 cl fles Guillotine gewonnen, dus dat was een mooie afsluiter :)

Volgend jaar ga ik zeker terug proberen gaan :)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

724
Een whisky op z'n tijd kan ik erg waarderen, aantal keren naar een event/proeverij geweest, fantastisch.
Mijn collectie is wat uitgedunt atm, maar binnenkort vakantie dus maar weer eens wat aanschaffen.
Dit is wat er het meest vloeit momenteel, vooral de Balvenie en de Millstone zijn super, nog even sparen voor een Millstone PX-cask, maar valt niet mee met het uitkomen van The Witcher 3 GOTY en Mafia 3 binnenkort
Image
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

725
CrispGlo wrote:Een whisky op z'n tijd kan ik erg waarderen, aantal keren naar een event/proeverij geweest, fantastisch.
Mijn collectie is wat uitgedunt atm, maar binnenkort vakantie dus maar weer eens wat aanschaffen.
Dit is wat er het meest vloeit momenteel, vooral de Balvenie en de Millstone zijn super, nog even sparen voor een Millstone PX-cask, maar valt niet mee met het uitkomen van The Witcher 3 GOTY en Mafia 3 binnenkort
Image
Van whisky ben ik niet echt een kenner. Ik heb nog maar net een fles gekocht in de colruyt voor irish Coffee te maken. Het was geen dure fles, iets van een 20 euro ofzo. Dus verfijnd zal het niet zijn.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

729
CrispGlo wrote:Een whisky op z'n tijd kan ik erg waarderen, aantal keren naar een event/proeverij geweest, fantastisch.
Mijn collectie is wat uitgedunt atm, maar binnenkort vakantie dus maar weer eens wat aanschaffen.
Dit is wat er het meest vloeit momenteel, vooral de Balvenie en de Millstone zijn super, nog even sparen voor een Millstone PX-cask, maar valt niet mee met het uitkomen van The Witcher 3 GOTY en Mafia 3 binnenkort
Image
Zelf ben ik niet echt een whisky drinker, wegens te jong, maar m'n vader is er ook best wel fan van. Vroeger verzamelde hij al z'n flessen maar eens je 100 flessen hebt staat je kast wel vol, dus die zijn nu allemaal weg... Maar hij koopt er nog steeds en heeft ook een redelijk dure smaak :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

730
Voor wie alcohol eens in de diepte wil leren kennen zonder zat te worden is dit een super reportage. Gemaakt door een dokter en het gaat heus niet enkel over hoe slecht alcohol is. Aanleiding van de reportage was het verlagen van het maximum aantal 'units' alcohol per week. Je leert wat zo'n unit betekent, maar krijgt ook een antwoord op de vraag waarom de ene sneller dronken is dan de andere en of rode wijn nu echt zo gezond is als ze zeggen:

Re: 'It's all about the drinks'-topic

732
Ik heb vorig weekend eens eindelijk zelf Irish coffee gemaakt. Lekker lekker lekker :p

En ik heb ook nog wel verschillende bieren geproefd, waaronder Leffe tripel en Leffe nectar. Ik merk dat ik laatste tijd meer voor kruidige bruine bieren ben. Daarom dat ik het bruine bier van Sint jacob en kasteelbier heb gekocht (nog niet gedronken).
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

733
gamerke1992 wrote:En ik heb ook nog wel verschillende bieren geproefd, waaronder Leffe tripel en Leffe nectar. Ik merk dat ik laatste tijd meer voor kruidige bruine bieren ben. Daarom dat ik het bruine bier van Sint jacob en kasteelbier heb gekocht (nog niet gedronken).
Kasteelbier is naar mijn smaak vooral heel zoet, niet bijzonder kruidig, maar daarom niet minder lekker :cool:

Gisteren bij het etentje voor W.O.L.F. haar verjaardag nog een Tripel Karmeliet en St. Bernardus Prior 8 gedronken, allebei van 't vat. 'k Had die al eerder gedronken, maar blijft lekker :)

Vanavond voort het eerst een 75 cl fles La Guillotine drinken, 'k ben benieuwd.

Re: 'It's all about the drinks'-topic

734
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:En ik heb ook nog wel verschillende bieren geproefd, waaronder Leffe tripel en Leffe nectar. Ik merk dat ik laatste tijd meer voor kruidige bruine bieren ben. Daarom dat ik het bruine bier van Sint jacob en kasteelbier heb gekocht (nog niet gedronken).
Kasteelbier is naar mijn smaak vooral heel zoet, niet bijzonder kruidig, maar daarom niet minder lekker :cool:

Gisteren bij het etentje voor W.O.L.F. haar verjaardag nog een Tripel Karmeliet en St. Bernardus Prior 8 gedronken, allebei van 't vat. 'k Had die al eerder gedronken, maar blijft lekker :)

Vanavond voort het eerst een 75 cl fles La Guillotine drinken, 'k ben benieuwd.
Ik vind dat die heel erg op de andere bieren van delirium lijkt ;)
Image
cron