Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

406
Maxidomino wrote:
NTGSruler wrote:------ Pffff donderdag ineens weer acute buikgriep gehad. Ofwel iets verkeerds gegeten. Was al van 2u s' nachts op voor het werk, had s' namiddags gedaan. Toen ik naar huis reed, werd ik ineens onwel. Heb onmiddellijk moeten stoppen, aan de kant en overgeven. Zo nog eens 3x moeten stoppen toen ik naar huis reed. Het was dan ook midden in de spits, ik dacht dat ik nooit thuis ging geraken. Meteen mijn bed ingekropen, liggen bibberen van de kou (had pyjama aan, badjas, sokken en dan onder donsdeken, nog steeds koud) om dan uiteindelijk na 3 dafalgans en een buscopan in slaap te vallen. Het was echt de slechtste rit ooit dat ik heb meegemaakt van het werk naar huis of omgekeerd. Levensgevaarlijk ook.

++++ Gelukkig is het nu alweer veel beter. Heb dan ook bijna niets anders gedaan dan slapen en rusten.
Zware griep die je daar te pakken hebt. Veel rusten en slapen is inderdaad de boodschap. Veel beterschap!

- Mijn broer en moeder voortdurend horen roepen en zagen, gewoon over een stomme jas.
- Franse vertalingen die nog afmoeten tegen maandag
+ Eindelijk wat slaap kunnen inhalen
++++++ nieuw redactielid van PressXtoRevive. Feest!
Welkom :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

410
+ De nieuwe katjes die we nu een paar maanden hebben gaan eindelijk naar buiten.
-+ Mijn konijn en kat vinden elkaar een beetje leuk... Dit kan nooit goed aflopen aangezien het konijn een lotharinger is, en je weet vast wel wat konijnen doen om te bepalen wie de baas is...
Ook probeert zij hem steeds weg te duwen met haar kop, en mijn kat ziet dat natuurlijk als wat anders en geeft haar koppies Zo lopen ze de hele tijd een beetje te rollebollen in de tuin. Mijn andere kat die we al jaren hebben is doodsbang wanneer het konijn knorrend als een varken om hem af komt stormen, dit had ik ook wel bij de kleintjes verwacht. Rare beesten..

- Stages worden steeds saaier, ze mogen niets meer doen na 17 uur. Zitten we daar maar een beetje te kaarten tot we gaan slapen

-- Hoe zit het nou? We blijven maar verhuizen van forum naar forum?

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

414
-- totaal geen zin in het werk van vandaag
-- het zal toch moeten :(
-- soms het gevoel hebben dat ik teveel hooi op m'n vork neem
++ hopelijk straks nog wat CounterSpy spelen, die game heeft me echt in z'n greep
-- redelijk laat opgestaan, I don't like
++ al een douchke gepakt, ik was meteen wakker
-- morgen PO info sessie
-- probleem met groepswerk proberen oplossen dan maar
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

418
+ Best ok geslapen
--- Stomme lattenbodem van mijn bed...
+++ F1
+++ Strakjes The Strain
--- :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: Ik mag hier nergens naartoe lopen in mijn eigen huis want mijn vader ziet alles of volgt alles wat ik doe. Voor wat het ook is dat ik doe, of het nu goed of slecht is wat ik ga doen in zijn ogen, hij achtervolgt me. Zo kan ik niet goed functioneren hoor. En dan noemt die mij ziek...
+++/--- Nog 5 dagen (x2)
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Nog 5 dagen
--- Nog 61 dagen
+++ Nog 88 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

420
minermb wrote:-- was vandaag naar een verjaardag geweest, maar het was nogal saai
+++ morgen met school naar Parijs voor 5 dagen
++ ik verblijf bij een gastgezin, ben benieuwd hoe het gaat bevallen
--- moet morgen wel om 5 uur opstaan :(
Veel plezier in Parijs. Ik vond dat het een hele mooie stad.

+++ deze avond nog eens ps4 :)
+++ tongerlo biertje heeft gesmaakt :p
Image