Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

423
minermb wrote:++ ik verblijf bij een gastgezin, ben benieuwd hoe het gaat bevallen
Dat gastgezin valt mee, maar het voelt verplicht aan en dat maakt het veel minder leuk. Geen goede herinnering uiteindelijk eraan overgehouden. Zeker omdat ze niet wisten wanneer ik terug moest gaan...je weet wel...ik word dan kelderbekleding...


--- Zeer slechte dag gehad gisteren tussen mijn vader en mij. Niet goed voor de relatie... :bomb:
--- Again, stomme lattenbodem van mijn bed...
--- Bruut wakker gemaakt worden voor boodschappen te gaan doen. Daarna opgejaagd worden voor domme redenen, met ruzie tot gevolg... :bomb:
+++ The Strain was cool
+++ Vanavond Person Of Interest
+++ Trailer van Jurassic Park LEGO game :D
+++ Via een extra toegevoegde scène bij Type-0 wordt er geteased naar een vervolg :O
--- Fucking Hell! Ik haat Abode Flash plug ins etc want da crashed hier continu en maakt mijn laptop supertraag of laat hem vastlopen. Fucking scripts. :bomb:
+++/--- Nog 4 dagen (x2)
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Nog 4 dagen
--- Nog 60 dagen
+++ Nog 87 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Last edited by Captain Witwicky on 16 Mar 2015 16:35, edited 1 time in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

425
++ tweede 'doop' voor mij en mijn autooke, dit keer naar het werk van m'n mama gereden
++ mijn mama was semi surprised en semi content om mij te zien xD
++ alleen rijden is toch een stuk relaxter vind ik
++ en met natuurlijk wat Disney songs op de achtergrond om luidkeels met mee te zingen
-- gevolg is wel dat ik niks voor school gedaan heb xD
++ oh well, I feel good, ritje deed deugd en ik hou van m'n feestkar :D

Edit:

++ ohja, praktisch probleem met het groepswerk zou opgelost moeten zijn
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

434
--- Vader die alles controleert... :angry:
+++ Gisteren goeie afleveringen van Person Of Interest
+/- Met een beetje geluk komt vandaag mijn FF Type-0 guide uit, maar kennende de guides kan die makkelijk uitgesteld worden. Dat is niet erg. De game zelf komt pas vrijdag uit, dus voor mij mag de guide dan ook uitkomen. Moet ik maar 1x naar de Game Mania gaan.
+++/--- Nog 3 dagen (x3)
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Nog 59 dagen
+++ Nog 86 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

435
++++ Prachtig weertje!
++++ Weekje thuis van werk nu!
+/- Aant denken om een racefiets te kopen en te beginnen met fietsen. Héél veel dingen om aan te denken en rekening mee te houden. Tis niet gewoon van een fiets te kopen en wat te gaan rijden! :P Ik wil kwaliteitsvolle fiets, maar ook weer niet overmatig duur, wil alle onderdelen van de groep van hetzelfde merk, waar moet ik die bestellen, online of niet, tweedehands of niet, kledij, materiaal, toebehoren? Uuurggrrr, Roy waar ben je, heb je nodig!!! :lol:
Image