Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6016
++ leuke namiddag gehad
++ cinemake gedaan underworld was cv niks wonderbaarlijk xd :p
++ ducati platinum
++ op naar de volgende game :p
- but what ... te veel keuze kzat eerst te denken aan last guardian kzit daar al redelijk ver in, maar meer zin in hitman lijk of toch yakuza zero hhmmm
-- morgen werken zoals altij ma tis lijk plots superweinig werk. kwam vandaag goed uit om vroeger weg te kunnen maar gaat nu wel saai worden als het zo blijft...
++ algemene tevredenheid :p
- zondag doopsel bleh geen goesting in feite ma tzen nog dingen waar ik veel minder goesting in heb xd
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6019
daviduvel wrote:
RoyVdW wrote:+/- Werk zoeken
+Positief gevoel bij
+Sollicitatie testen bij overheid
+Vriendin sinds kort
-Minder actief hier
-Weinig tot niet gamen
...
:D

En bij de overheid zoeken ze sinds enkele dagen 140 cipiers. Misschien is dat wel iets voor jou, met je diploma van beveiliging?
Klopt daar heb ik dus voor gesolliciteerd, mijn eerste testfase bij Selor zit erop nu resultaten afwachten. Kans is miniem er zijn duizend kandidaten echt gek druk daar in Brussel ben benieuwd.

@Paveman; Wat bedoel je daarmee met wat dat te maken heeft?

@Gamerke1992; Ja verliefd dat is net het probleem ik ben dat dus niet. Zij stond gek van mij. Ik ben niet gewoon om iemand bij mij te hebben moet er nog gewend aan geraken, maar vond ze leuk en ze heeft veel moeite gedaan kan geen nee zeggen dan, maar idd ik moet optijd weten te zeggen moest het niet macheren ik wil ze niet kwetsen natuurlijk ik denk te veel na soms :think: Maar komt in orde een babe als Lara Croft is het niet, maar ze komt wel in de buurt van Elena Fisher maar dan bruin haar naturel look :P

EDIT: Ja die R&C groovitron trophy is klote ik ben vanaf het begin beginnen spammen met die zodat ik niemand zou missen. Elke vijandsoort betekend ook elke baas en elk al dan niet geavanceerder type van die vijand. Op trophyguides heb je een vijanden lijst die je kan afvinken in chronologische volgorde. Denk dat er 48 verschillende waren, meer dan je zou denken en valt idd niet na te gaan.

@NTGS; THX
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6020
RoyVdW wrote:@Gamerke1992; Ja verliefd dat is net het probleem ik ben dat dus niet. Zij stond gek van mij. Ik ben niet gewoon om iemand bij mij te hebben moet er nog gewend aan geraken, maar vond ze leuk en ze heeft veel moeite gedaan kan geen nee zeggen dan, maar idd ik moet optijd weten te zeggen moest het niet macheren ik wil ze niet kwetsen natuurlijk ik denk te veel na soms :think: Maar komt in orde een babe als Lara Croft is het niet, maar ze komt wel in de buurt van Elena Fisher maar dan bruin haar naturel look :P
Laat ons hopen dat ze dit nooit te lezen krijgt :lol:
Alleszins; proficiat ermee! ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6021
Sanity penguin wrote:
RoyVdW wrote:@Gamerke1992; Ja verliefd dat is net het probleem ik ben dat dus niet. Zij stond gek van mij. Ik ben niet gewoon om iemand bij mij te hebben moet er nog gewend aan geraken, maar vond ze leuk en ze heeft veel moeite gedaan kan geen nee zeggen dan, maar idd ik moet optijd weten te zeggen moest het niet macheren ik wil ze niet kwetsen natuurlijk ik denk te veel na soms :think: Maar komt in orde een babe als Lara Croft is het niet, maar ze komt wel in de buurt van Elena Fisher maar dan bruin haar naturel look :P
Laat ons hopen dat ze dit nooit te lezen krijgt :lol:
Alleszins; proficiat ermee! ;)
Zij weet dat al ik heb dat al eerlijk gezegd. Zo ben ik aan mij weet je wat je hebt, maar ik geef het een dikke kans dus is ze blij :kiss:
Mijn maten zaten er ook achter pak die pak die, maar een vrouw is geen voorwerp. In feite hebben ze gelijk ik heb niks te verliezen zal wel zien.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6022
-- thesis ;(
++ 't gaat nog redelijk vlot vandaag
++ straks wat gamen
++ mijn ouders die even enthousiast zijn met mijn auto als ik, 't is echt grappig :p
-- morgen komt de kuisvrouw, redelijk ambetant want ge weet niet waar lopen omdat ge niet in de weg wilt staan
-- mijn gamerek trilt constant waardoor het ook een heel ambetant geluid maakt, ik werd er vannacht een paar keer wakker door
++ slecht weer buiten maar da's super als ge niet buiten moet :)
++ The 100 season 4
-- mijn vaste pc moet echt DRINGEND eens vervangen worden, maar het is al een dure maand genoeg :/
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6027
-- verder met thesis :snore:
-- de 'vakantie' loopt al zachtjesaan op z'n eind. Allez praktisch gezien is't al over maar toch wil ik nog wat langer thuis zitten op mijn gemak :cry:
++ aan de andere kant best wel zin in m'n nieuwe vakken, gerechtelijke geneeskunde is daar 1 van: opgeblazen lijken en bullet wounds enz. :p
-- straks komt dus de kuisvrouw
-- geen AUX port gevonden in m'n auto wat zoveel wilt zeggen als geen mp3 erop kunnen aansluiten... Suckt een beetje want ik kom van een USB radio in m'n andere wagen en daar was het gewoon USB met muziek inpluggen en feesten maar. Nu moet ik terug gaan naar het prehistorisch CD's branden. :p
++ we gaan goed vooruit op Ark. We hebben momenteel 3 Parasaurs, 2 Triceratops en 1 Dilo + de mensen op de server hebben ons nog niet gevonden dus nog geen raiders over de vloer gehad!
++ hopelijk komt de nieuwe firmware update snel naar de PS4 zodat ik gebruik kan maken van de externe HDD optie
-- twijfel of ik The Sims 4 zou kopen want staat in sale. Maar de DLC praktijken bij dat spel zijn echt niet normaal dus laat ik het maar zo denk ik. Thx EA.

--------------------------------------------------

@ Mr. Wolf: Wat is terror tanken?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6028
Elexus wrote:-- verder met thesis :snore:
-- de 'vakantie' loopt al zachtjesaan op z'n eind. Allez praktisch gezien is't al over maar toch wil ik nog wat langer thuis zitten op mijn gemak :cry:
++ aan de andere kant best wel zin in m'n nieuwe vakken, gerechtelijke geneeskunde is daar 1 van: opgeblazen lijken en bullet wounds enz. :p
-- straks komt dus de kuisvrouw
-- geen AUX port gevonden in m'n auto wat zoveel wilt zeggen als geen mp3 erop kunnen aansluiten... Suckt een beetje want ik kom van een USB radio in m'n andere wagen en daar was het gewoon USB met muziek inpluggen en feesten maar. Nu moet ik terug gaan naar het prehistorisch CD's branden. :p
++ we gaan goed vooruit op Ark. We hebben momenteel 3 Parasaurs, 2 Triceratops en 1 Dilo + de mensen op de server hebben ons nog niet gevonden dus nog geen raiders over de vloer gehad!
++ hopelijk komt de nieuwe firmware update snel naar de PS4 zodat ik gebruik kan maken van de externe HDD optie
-- twijfel of ik The Sims 4 zou kopen want staat in sale. Maar de DLC praktijken bij dat spel zijn echt niet normaal dus laat ik het maar zo denk ik. Thx EA.

--------------------------------------------------

@ Mr. Wolf: Wat is terror tanken?
Iets met veel drinken, maar ik hou het wel altijd heel proper. Anders is er ook geen plezier meer aan :saint:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6029
paveman wrote:
RoyVdW wrote:+/- Werk zoeken
+Positief gevoel bij
+Sollicitatie testen bij overheid
+Vriendin sinds kort
-Minder actief hier
-Weinig tot niet gamen
...

@Paveman; Wat bedoel je daarmee met wat dat te maken heeft?
Vriendin -> minder actief hier -> weinig tot niet gamen
Zal vast ergens met elkaar te maken hebben, toch? ;)
Niet bepaald dat was daarvoor ook al. Heb minder goesting tegenwoordig heb nog ander hobby's en er zijn belangrijkere dingen dan gamen zoals solliciteren bv. en moet er de tijd voor hebben ook. Heb dit jaar nog geen enkele trophy gehaald ;(
Image
cron