Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

436
NTGSruler wrote:++++ Prachtig weertje!
++++ Weekje thuis van werk nu!
+/- Aant denken om een racefiets te kopen en te beginnen met fietsen. Héél veel dingen om aan te denken en rekening mee te houden. Tis niet gewoon van een fiets te kopen en wat te gaan rijden! :P Ik wil kwaliteitsvolle fiets, maar ook weer niet overmatig duur, wil alle onderdelen van de groep van hetzelfde merk, waar moet ik die bestellen, online of niet, tweedehands of niet, kledij, materiaal, toebehoren? Uuurggrrr, Roy waar ben je, heb je nodig!!! :lol:
Als je vragen hebt, mag je mij ook altijd een pm sturen. Ik zou een 105 groep aanraden. Veel hangt natuurlijk af van je budget, online is het goedkoper maar dan krijg je natuurlijk geen hulp voor je ideale zitpositie en dergelijke zoals bij een deftige fietswinkel.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

440
--- Mensen die bang zijn van spinnen maar ze toch vangen.
--- Mensen die bang zijn van spinnen en ze niet pletten.
--- Mensen die plots bang zijn van spinnen om ze buiten te zetten nadat ze ze hebben gevangen.
--- Mensen die plots die arme beestjes niet willen laten sterven maar eigenlijk gewoon elke andere keer ze pletten.
+/- Geen Type-0 guide voor vandaag. Is goed, kan ik het later plannen om te gaan halen.
--- Random zaken waar ik me aan erger...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

442
M-power wrote:
Als je vragen hebt, mag je mij ook altijd een pm sturen. Ik zou een 105 groep aanraden. Veel hangt natuurlijk af van je budget, online is het goedkoper maar dan krijg je natuurlijk geen hulp voor je ideale zitpositie en dergelijke zoals bij een deftige fietswinkel.
Thx! Heb ondertussen mijn gedacht gezet op een fiets. Deze draagt mijn voorkeur weg: http://www.wilier.com/en/products/int/road/gtr en dan de witte versie, de 8051R, is volledige groep Shimano 105 groep. Volledig Carbon Frame, maat zou 54 cm moeten zijn. Heb al tevens een goede fietswinkel gevonden dicht in de buurt.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

444
Stany7 wrote:+++ Wat fijn om te zien hoe de PURE/OPM members blijven samenklitten :jip:
+++ Danganronpa 1 & 2 :-)
+++ Jen kan ieder moment gaan bevallen :love:
--- Drukke tijden komen
+++ Maar ze gaan ook terug voorbij :-)
+++ Milo blijft superduperawesome :love: :love:
Dat is lang geleden, welkom terug! :cool:
Oei, nog een kind, de komende tijd zullen we u dan ook niet meer zien :p

--- Moe
+++ Rustige lesweek
+++ Dit weekend met W.O.L.F. naar Dinant
cron