Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6046
Elexus wrote:------ ik maak hier nogal wat mee zenne. Gisteren gaan tanken met de fiesta (de eerste keer zelf). Alles ging supervlot met het tanken, geen gepruts (bij de Matiz was de dop erg irritant), ik super content. Wat gebeurt er, die madam voor ons valt plots stil. Ok ja, wss een slechte batterij door de koude. We helpen de madam haar auto naar de kant duwen en ik wil aanzetten en bam, heel mijn boel ligt plat en mijn auto begint hevig te sputteren. M'n ma van, ja het zal ook de batterij zijn zeker (wat kan het anders zijn dachten we) dus met hulp van andere mensen ook mijn fiesta aan de kant en de pechdienst gebeld. Wat bleek uiteindelijk? De vuller van het tankstation had de diesel bij de 95 gedaan en vice versa. Meer dan 50 man heeft daar die dag getankt. Ze mogen zich aan een enorme schadeclaim verwachten... Heel mijn auto moet uitgezogen en gereinigd worden en dan is er de hoop dat er geen verdere schade is. De mensen die benzine in hun dieselwagen hebben gegooid hebben zo goed als zeker grote schade omdat benzine veel ruwer is dan diesel. They had one job... Bende imbecielen. Blijkbaar waren er al meerdere mensen die stilgevallen waren daar maar ze lieten de pompen gewoon open, inplaats van die buiten gebruik te stellen...
- - - Dat is echt k*t! Sterkte en ik hoop dat het weer helemaal goed komt met de auto! :dizzy:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6047
Elexus wrote:------ ik maak hier nogal wat mee zenne. Gisteren gaan tanken met de fiesta (de eerste keer zelf). Alles ging supervlot met het tanken, geen gepruts (bij de Matiz was de dop erg irritant), ik super content. Wat gebeurt er, die madam voor ons valt plots stil. Ok ja, wss een slechte batterij door de koude. We helpen de madam haar auto naar de kant duwen en ik wil aanzetten en bam, heel mijn boel ligt plat en mijn auto begint hevig te sputteren. M'n ma van, ja het zal ook de batterij zijn zeker (wat kan het anders zijn dachten we) dus met hulp van andere mensen ook mijn fiesta aan de kant en de pechdienst gebeld. Wat bleek uiteindelijk? De vuller van het tankstation had de diesel bij de 95 gedaan en vice versa. Meer dan 50 man heeft daar die dag getankt. Ze mogen zich aan een enorme schadeclaim verwachten... Heel mijn auto moet uitgezogen en gereinigd worden en dan is er de hoop dat er geen verdere schade is. De mensen die benzine in hun dieselwagen hebben gegooid hebben zo goed als zeker grote schade omdat benzine veel ruwer is dan diesel. They had one job... Bende imbecielen. Blijkbaar waren er al meerdere mensen die stilgevallen waren daar maar ze lieten de pompen gewoon open, inplaats van die buiten gebruik te stellen...
Das echt kut, heb zelf al ooit zoiets meegemaakt en de auto was bij afgeschreven als ik verder had gereden. Tis te hopen dat je auto het red want anders kan de desbetreffende benzineboer een nieuwe auto dokken.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6048
Mr.Wolf wrote:+++ Deze avond verjaardagsfeestje
--------- Geen zin in de nieuwe trimester. Het vorige trimester was al te hectisch voor mij en dit wordt blijkbaar nog drukker ;( Ik geraak precies ook niet meer gemotiveerd om verder te doen. Zou veel liever IT willen gaan doen
Ik zou graag zeggen dat het niet hectisch is, maar semster 2 van fase 2 is best hectisch en heel aantal taken + les. En als uw project dan nog veel tijd vraagt wordt het ook niet echt rustiger :/ 't Is zelfs zo dat er 2 jaar geleden nog een actie was van 2e jaars tegen dieje 2e semester omwille van de werkdruk, dus der is al wel wat bijgeschaafd ondertussen, maar zeker niet onderschatten.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6049
The Wastelander wrote:
Mr.Wolf wrote:+++ Deze avond verjaardagsfeestje
--------- Geen zin in de nieuwe trimester. Het vorige trimester was al te hectisch voor mij en dit wordt blijkbaar nog drukker ;( Ik geraak precies ook niet meer gemotiveerd om verder te doen. Zou veel liever IT willen gaan doen
Ik zou graag zeggen dat het niet hectisch is, maar semster 2 van fase 2 is best hectisch en heel aantal taken + les. En als uw project dan nog veel tijd vraagt wordt het ook niet echt rustiger :/ 't Is zelfs zo dat er 2 jaar geleden nog een actie was van 2e jaars tegen dieje 2e semester omwille van de werkdruk, dus der is al wel wat bijgeschaafd ondertussen, maar zeker niet onderschatten.
Ik sta echt te twijfelen om nog verder te doen :/ Zeker omdat ik dan ook nog is met die stage moet verder doen...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6051
RoyVdW wrote:Niet bepaald dat was daarvoor ook al. Heb minder goesting tegenwoordig heb nog ander hobby's en er zijn belangrijkere dingen dan gamen zoals solliciteren bv. en moet er de tijd voor hebben ook. Heb dit jaar nog geen enkele trophy gehaald ;(
:O :P
Elexus wrote:Ik hoop ook echt dat het in orde komt, zit er serieus ongerust over, maar tja, niks meer aan te doen. :/

In other news:

----- eerste dag dat'k terug naar school moet en mijn bus rijdt een auto aan -_-
Het zit je echt mee in het verkeer de laatste tijd he... Jeetje!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6052
Elexus wrote:---- eerste dag dat'k terug naar school moet en mijn bus rijdt een auto aan -_-
Beter dan omgekeerd zeker? ;) Maar wel echt stom
Mr.Wolf wrote:Ik sta echt te twijfelen om nog verder te doen :/ Zeker omdat ik dan ook nog is met die stage moet verder doen...
Toch niet op dezelfde stageplaats zeker?

+++ Heerlijke ochtendfietstocht om fruit te halen :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6053
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:---- eerste dag dat'k terug naar school moet en mijn bus rijdt een auto aan -_-
Beter dan omgekeerd zeker? ;) Maar wel echt stom
Mr.Wolf wrote:Ik sta echt te twijfelen om nog verder te doen :/ Zeker omdat ik dan ook nog is met die stage moet verder doen...
Toch niet op dezelfde stageplaats zeker?

+++ Heerlijke ochtendfietstocht om fruit te halen :)
Ja nee, daar zet ik nooit nog van m'n leven een stap binnen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6057
fsterchele23 wrote:--- godverdomste imbecielen van de schouwing. men auto afgekeurd omdat rechtervoorlicht bikke teveel naar beneden schijnt wtf mutns dat zen :bomb: :bomb: :bomb:
+ bikke verder doen an just cause om die frustratie weg te knallen godver
+ tschiet goe op al in act 3 en 2 van de 3 regio's bevrijd
Hebben m'n ouders ook gehad, dan weer naar garage, hadden ze er maar ene goe gezet, mochten ze nog keer naar keuring en weer naar garage en dan nogmaals naar keuring...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron