Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6168
fsterchele23 wrote:+++ eerste dag in men
appartement, eindelijk rust en vrede laatste dagen ferm lastig bij men ouders
- geen internet
+ morgen wel xd
++ belangrijkste is geinstalleerd men ps4
We weten al waar de volgende bbq kan doorgaan eh ;)
Veel plezier! :)

--- Stevig verkouden :(
+/- Taken vallen nog redelijk mee, het probleem is vooral overzicht houden :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6170
W.O.L.F. wrote:
fsterchele23 wrote:+++ eerste dag in men
appartement, eindelijk rust en vrede laatste dagen ferm lastig bij men ouders
- geen internet
+ morgen wel xd
++ belangrijkste is geinstalleerd men ps4
We weten al waar de volgende bbq kan doorgaan eh ;)
Veel plezier! :)

--- Stevig verkouden :(
+/- Taken vallen nog redelijk mee, het probleem is vooral overzicht houden :(
Uhm Ik heb geen tuin of terras ofzo en nogal klein voor al die forumleden
En dank u allen xd :-P

++ Internet net aangesloten


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6172
Vandaag vroeg iemand me hoe ik Niels had leren kennen, en toen legde ik uit dat ik hem op het OPM-forum had ontmoet, en toen... bedacht ik me dat ik dringend nog eens hallo moet zeggen hier! Dus: hallo! :lol: Hoe is het met jullie? Ik heb net de vorige pagina's nog eens gelezen, zo te horen is er niet veel aan jullie veranderd. :cool:

Om maar niet meteen de regels te breken met off-topic stuff... Plusjes en minnetjes!

+++ Wat werk betreft: Ik ben halverwege mijn doctoraat nu, en ik zit gelukkig nog goed op schema.
--- Het is soms redelijk intens - ben op dit moment ook een beetje geveld door vermoeidheid. De afgelopen weken waren soms een beetje té extreem.
--- Dat betekent ook dat die verdediging eigenlijk al een beetje in zicht komt. xD *Sweatdrop*
+++ Qua gaming ben ik vooral bezig met Final Fantasy (o.a. altijd XIV Online) en Pokémon, en verder ook wat indie pareltjes zoals Undertale, Life is Strange,... Ik heb niet echt gigantisch veel tijd meer, maar ik laat de hobby niet vallen. :) Dit jaar wordt sowieso fantastisch met Persona 5, Ni No Kuni 2 en Kingdom Hearts III! Ik kan niet wachten!
+++ Ik probeer zeer regelmatig ook nog leuke game-related events bij te wonen, zoals de Final Fantasy Fan Fest in Frankfurt, Kupocon in Londen, Distant Worlds-concerten in Europa... Het kost wel wat, maar die leuke vooruitzichten houden me wel heel gemotiveerd op mijn werk. ^^
+++ Ik ben wel nog heel vaak creatief bezig, ik werk nu aan mijn derde kinderboek en heb een aantal opdrachten voor particulieren. Ook ben ik sinds kort begonnen met cosplay - ik werk erg gedetailleerd, en mijn vorige outfit heeft me ongeveer 80 uur gekost om te maken (inclusief wapen).
??? Ruilt er iemand Sun en Moon Pokémon-kaarten? :q:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6176
fsterchele23 wrote:
W.O.L.F. wrote:
fsterchele23 wrote:+++ eerste dag in men
appartement, eindelijk rust en vrede laatste dagen ferm lastig bij men ouders
- geen internet
+ morgen wel x d
++ belangrijkste is geinstalleerd men ps4
We weten al waar de volgende bbq kan doorgaan eh ; )
Veel plezier! : )
Uhm Ik heb geen tuin of terras ofzo en nogal klein voor al die forumleden
En dank u allen xd :- P
Echt serieus was ik ook niet eh ;)

Leen, long time no see :)
Hopelijk zien we je wat vaker hier!
Grootste verandering is denk ik de baby-boom :p

+++ Gaan gamen bij met0t0 <3

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6177
Welcome back Leen. :cool:

Ot:

++ net twee uur gaan sporten
-- mijn spaghetti-armkes zijn echt te zielig voor woorden, zelfs het lichtste gewicht kan ik amper 5 keer opheffen, amai, hopelijk betert dat snel :silly:
++ mijn uithoudingsvermogen is er wel al op vooruit aan het gaan
-- nog beginnen aan thesis
++ vanmorgen op't gemak wat lessen herhaald, interessante vakken
++ denk niet dat er dit keer een BTW-achtig monster inzit so that's good :p
++ vrijdag
++ straks/vanavond gamen
++ Hitman begonnen gisteren en het ging nog verrassend goed!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6179
paveman wrote:Leuk dat je hier weer bent Leen. Ik zou zeggen: deel vooral wat van je (vast) mooie cosplay kostuums.
Of maak er een mooie cartoon van ;).
Hier is mijn White Mage! Allemaal hand-made from scratch. Inclusief de kleren, al heb ik hulp nodig gehad van de mama en de bomma voor de patronen. :lol:
Image
Image
+++ Morgen naar Made in Asia als White Mage! (Ik ga wel een mooiere pruik dragen - een pastelroze met krullen. De blonde was een noodoplossing omdat mijn Chinese bestelling niet zo goed wilde meewerken.)
+++ Vanavond Disney-avond en pizza en wijn met een vriendin! En ik sluit mijn vriend lekker op in de bureau. XD