Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

513
--- Gisterenavond zo moe dat ik barstende hoofdpijn, een lastige maag had en compleet van de kaart was. Het is dat ik niet vroeger thuis was want anders lag ik nog voor 20u in mijn bed. Zelfs niet meer gegeten.
+++ Vandaag al een heel stuk beter!
+++ Nog 1 dagje doorbijten en dan 2 dagen geen winkel, heb het gevoel dat ik 7/7 aan het werk ben geweest de afgelopen weken.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

515
Kolm wrote:--- Gisterenavond zo moe dat ik barstende hoofdpijn, een lastige maag had en compleet van de kaart was. Het is dat ik niet vroeger thuis was want anders lag ik nog voor 20u in mijn bed. Zelfs niet meer gegeten.
Als ik zeer moe ben begint mijn maag ook raar te doen.
NTGSruler wrote:Heb ik een midlife-crisis in mijn dertiger jaren??
Bwah, en fiets kopen is nog niet een muscle car kopen. Dus tis misschien een kleine midlife crisis :D


...gisteren 2 berichten gekregen van Game Mania...Kapitein was een blije gamer totdat...
--- YOU'VE GOT TO BE F****** KIDDING ME !!! In mijn CE van Type-0 zit de Franstalige manga, zoals ik bij afhaling heb gehoord van Game Mania. Niet hun schuld natuurlijk. Gelukkig zitten ze in het proces om dat om te wisselen voor de Engelstalige. Straks even er voor bellen. Maar, verdorie Square Enix, hoe is het mogelijk! De achterkant van de game bevat zelfs Nederlands op de cover...
+ Tot nu toe weet mijn vader niet dat ik die CE heb gekocht....houden zo :P
--- Ik moet mijn mama helpen...kheb nu met mijn eigen ogen gezien hoe weinig geld we hebben als gezin en toch helpt ze mij nog met dure CE's te kopen...
--- Gisteren boodschappen moeten doen, ik moest veel stappen, mijn voetzolen waren dankbaar toen ik eindelijk in bed kon...
--- Ruzie tussen mijn ouders blijft duren...
--- Mijn vader die "moord" en"brand" schreeuwt (bij wijze van spreken) als er waterdruppels liggen op de gootsteen, maar zelf niets aantrekt van al zijn sigaret assen die hij overal laat slingeren...Tis net alsof een asbak is uitgegoten soms langs de rand en in de gootsteen...maar o wee o jee als ik daarover begin :bomb:
+++ Best goed geslapen
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Nog 6 dagen
--- Nog 55 dagen
+++ Nog 82 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

516
@ Catpn: Chill dude, d'r zijn ergere dingen in het leven dan een Franstalige manga. :D U daarin opjagen heeft echt weinig tot geen zin. xD

Ot:

++ eindelijk nog eens een game uitgespeeld
++ vanmiddag komt een vriend langs, beetje gamen, beetje film kijken enz enz
++ Brother Bear soundtrack luisteren
-- sta beetje achter met schoolwerk
++ oh well, I feel pretty good 8-)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

518
Elexus wrote:@ Catpn: Chill dude, d'r zijn ergere dingen in het leven dan een Franstalige manga. :D U daarin opjagen heeft echt weinig tot geen zin. xD
Ligeiro wrote:bij ons is de meest gangbare taal voor manga nog steeds frans. komt vooral omdat ze in frankrijk zeer populair zijn, en er geen moeite wordt gedaan / het teveel kost om ze in't nederlands te herdrukken

++ vandaag pakjes bezorgd. mijn collega had een kist vol games EN een kist vol met PS4 consoles voor game mania. ook al heb ik zelf een ps4, het kriebelde toch ff
Ah, maar misschien moet ik wel vermelden dat de editie normaal gezien wél een Engelstalige versie moet bevatten, de localisatie bij ons is engels altijd, m.a.w. het is een productie fout want niet iedereen heeft dat werd me gezegd, maar tmoet weer met mij gebeuren. Daarom maak ik er mij druk in. En ik heb geen zin btw om zeer moeilijk een manga te lezen als ik het op mijn gemak kan doen in het engels. Anders kon ik evengoed de Franstalige versie bestellen op de SE store. De andere spullen in mijn CE zijn wél engels.

En @Ligeiro, moet zeer verleidelijk zijn geweest :p

+++ Artwork FFXV en FF Type-0 Next
+ Misschien komt Gravity Rush op PS4, olé
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

519
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:...gisteren 2 berichten gekregen van Game Mania...Kapitein was een blije gamer totdat...
--- YOU'VE GOT TO BE F****** KIDDING ME !!! In mijn CE van Type-0 zit de Franstalige manga, zoals ik bij afhaling heb gehoord van Game Mania. Niet hun schuld natuurlijk. Gelukkig zitten ze in het proces om dat om te wisselen voor de Engelstalige. Straks even er voor bellen. Maar, verdorie Square Enix, hoe is het mogelijk! De achterkant van de game bevat zelfs Nederlands op de cover...
bij ons is de meest gangbare taal voor manga nog steeds frans. komt vooral omdat ze in frankrijk zeer populair zijn, en er geen moeite wordt gedaan / het teveel kost om ze in't nederlands te herdrukken

++ vandaag pakjes bezorgd. mijn collega had een kist vol games EN een kist vol met PS4 consoles voor game mania. ook al heb ik zelf een ps4, het kriebelde toch ff :p
Ligeiro: check uw PM eens! ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

524
Captain Witwicky wrote:--- YOU'VE GOT TO BE F****** KIDDING ME !!! In mijn CE van Type-0 zit de Franstalige manga, zoals ik bij afhaling heb gehoord van Game Mania. Niet hun schuld natuurlijk. Gelukkig zitten ze in het proces om dat om te wisselen voor de Engelstalige. Straks even er voor bellen. Maar, verdorie Square Enix, hoe is het mogelijk! De achterkant van de game bevat zelfs Nederlands op de cover...
Dat ligt niet aan SE, maar aan de leverancier BigBen. Als GM het niet voor je had geregeld kon je direct via BigBen kosteloos een nieuwe Engelstalige comic aanvragen. Geen groot drama dus. Wel erg slecht. Ik wou mijn CE eigenlijk gesloten laten tot ik een PS4 koop, maar nu moet ik m eigenlijk wel openmaken om het te controleren...
cron