Re: Het afdwaaltopic

601
RoyVdW wrote:Algemene opmerking. Kan iedereen die mij beantwoord me quoten dan krijg ik er een melding van op mijn mobiel en kan ik zelf alles beter opvolgen want vergeet anders waar ik allemaal iets heb gezegd en dan kan het dagen duren voor ik het zie. Lange termijn werkt veel btr dan korte geheugen ;)
Ok, komt in orde :cool:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Het afdwaaltopic

605
Deze software wordt natuurlijk wereldwijd toegepast en tevens kunnen leden zich overal ter wereld bevinden. Dan hoeft het dus niet zo te zijn da iedereen tegelijkertijd van zomer- naar wintertijd gaat of misschien wel helemaal niet. Dan is het dus vrijwel niet mogelijk om dat centraal te doen en zal ieder voor zich afhankelijk van de omstandigheden het zelf maximaal 2 x per jaar moeten doen.

;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

608
Haha, toch altijd straf hoe mensen die films proberen te ontrafelen :p
En dan kunt ge volgende keer dat ge die films ziet het toch niet laten om te denken: "Zou het misschien zo, of eerder zo zitten? Ach, laat ik maar gewoon de film kijken" :p

Re: Het afdwaaltopic

609
Mijn 2000ste post is een feit en post nog altijd even graag. Dat is een goed teken dat deze community in orde is en we het kunnen volhouden. Zeveren, ervaringen of info uitwisselen maakt niet uit. Groeten van Cheeky boy.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

610
RoyVdW wrote:Mijn 2000ste post is een feit en post nog altijd even graag. Dat is een goed teken dat deze community in orde is en we het kunnen volhouden. Zeveren, ervaringen of info uitwisselen maakt niet uit. Groeten van Cheeky boy.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Dank je wel! Nog slechts 1500 posts te gaan en je hebt weer een medal erbij! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

614
RoyVdW wrote:Goed mensen, maar als ik naar jullie posts zie moet ik toch nog wat spammen :smug: Vind ook wel dat ik sneller medailles mag verdienen die postcounts liggen wel zeer hoog vind ik.
Spammen is niet dat wat we goedkeuren. Posts dienen wel een fatsoenlijke (deftige) inhoud te hebben. In toogpraat hebben we genoeg topics waar je al onzin kwijt kunt, moppen topic, drie woorden verhaal, woorden associatie, grappige plaatjes en noem maar op.

Bij de postcounts hebben we rekening gehouden met de toekomst. Het is niet de bedoeling dat over twee jaar iedereen voorover gebukt moet lopen vanwege het gewicht van de medals. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

615
Een jaar of twee geleden schreef ik het volgende, onnodig te zeggen dat ik hier nog steeds voor de volle 100% achter sta:
(Hier en daar zijn jaartallen en namen aangepast, zie voor het origineel hier:)

Een Forum member van het jaar 2017 is er mijns inziens niet. Leden met of zonder lid, het maakt niet uit. We zijn allemaal gelijk en we delen met zijn allen een belangrijke hobby. Gamen, en dan het liefst op een PlayStation.

Er is echter wel een Beste Community van het jaar 2017.
Laten we eens kort terugblikken op het afgelopen jaar en de tijd ervoor om te zien hoe deze beste community is ontstaan.

Ons lijfblad verzorgde een prima forum met een blog. Veel mensen die het magazine lazen werden ook lid van het forum. Helaas ging Pure ten onder en OPM ontstond uit de oude roots. Trots droegen we de naam van ons herrezen lijfblad. Het leek onze redding te zijn hoewel een blog node werd gemist. Gelukkig werd onze community manager tijdig gewaarschuwd toen de zaken een verkeerde wending namen. Het delen van deze vertrouwelijke informatie leidde tot wilde ideeën bij sommigen.
De community manager had inmiddels wel alle rechten op het forum verkregen en zo konden we in het geheim plannen smeden. De groep die het wel zag zitten om zelfstandig verder te gaan groeide, meer plannen werden gesmeed en ons geheime hok gonsde van bedrijvigheid. Meer mensen meldden zich aan totdat de overige members dachten dat we het zinkende schip al hadden verlaten. Oplettende lezertjes echter konden aan de postscounts zien dat we veel posts plaatsten, maar niemand zag ze! Op ons team van dertien mensen na. Dertien bleek een geluksgetal te zijn waarin alle disciplines vertegenwoordigd waren. Technici, schrijvers, ervaren moderators en enthousiaste leden die graag wilden meewerken en niet te vergeten: een financiële bijdrage wilden leveren.

Press X to Revive was geboren. Hoera!
Image
De bevalling was met name door de enthousiaste inzet van Sanity penguin en ShAmPi goed en vlot verlopen. Moeder en kind maakten het wel en langzaam kregen we ook meer en meer bezoek.
Het ene na de andere oud lid van Pure en OPM wist de weg naar PXtR te vinden. Velen blijven het forum trouw en ondanks enkele uitdagingen in het begin, het forum was niet vooruit te branden, hielden we de moed erin. Na de verhuizing naar een betere host zijn die problemen opgelost. We zijn nu bijna drie jaar oud en ongelukjes gebeuren steeds minder vaak. Wel worden we wat eigenzinniger en soms zelfs wat opstandig. En dat is goed zo!

Fantastisch is het om te zien dat we als kader toch ook andere mensen geestdriftig zien meewerken aan het verbeteren van de blog en het forum. Maxidomino, billie91 en paveman schrijven voor de blog en offeren daar vrije tijd voor op. Jongens dank jullie wel!

Het is me opgevallen dat tot dusverre als Forum Member van het jaar, vaak alleen op mensen met een bepaalde functie op het forum gestemd wordt.
Graag zou ik op iedereen willen stemmen, niet alleen op de kaderleden, maar juist ook op de mensen die ons regelmatig bezoeken en zo onmiskenbaar hun steen(tje) bijdragen aan het welslagen van het forum en de blog.
Daarom draag ik twee leden voor als Forum Member van het jaar. Twee mensen die de rest vertegenwoordigen want zonder jullie allen heeft het forum geen bestaansrecht.

Ik nomineer RoyVdW en Gamefreak als vertegenwoordigers van onze geweldige community!

Ik zou willen toevoegen dat een aantal mensen op het forum buiten de normale posts om redelijk veel energie en vrije tijd steken om het forum en de blog te laten draaien. Voor ons allemaal!
Ook zij zijn slechts gewone mensen, en dan denk ik met name aan hen die voor de blog schrijven en speciale dingen op het forum bijhouden zoals de Backlog, de BBQ en PS Plus, die we via de Awards een klopje op de schouder of een aai over de bol kunnen geven. Dat is namelijk de manier om mensen aan te moedigen en te stimuleren.

Dank jullie wel, allemaal! :jip: :jip: :jip:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron