Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7279
Mr.Wolf wrote:
Sora_Lizard wrote:???? Explain!
Ik zit nu in zo'n nieuwe klas waar ik de enigste jongen ben. Nu zijn ze precies constant bezig dat ik een relatie of iets dergelijks begin met iemand van die klas. En als ze dat dan aanhalen reageert die daar nogal speciaal op, precies alsof ze een geheim verklapt hebben tegen mij :p Ik weet dus niet of die hints gemeend zijn of niet. Ik vind da ene meisje btw echt niet knap en qua karakter is het ook echt niet mijn type. Maja we zullen zien wat het geeft en in welk avontuur ik dan weer terecht ga komen :p

@Stany7
Ik ken het probleem helemaal. Toen ik nog stage deed kwam ik wel terecht bij 4 vrouwen op ne bureau waar roddels dagelijks voorkwamen. En dan was het de bedoeling dat ik vrolijk moest meedoen anders werd ik helemaal buitengesloten wat op een gegeven dus ook het geval was. Er werd enkel nog gezegd wat ik fout deed en da was het. Waren 4 sociaal werksters die continu roddelden over de cliënten, andere medewerkers, mensen van de stad zelf,... Geen probleem met roddelen, maar niet elke dag en als dat de enigste vorm is van communicatie die er bestaat tussen collega's, is er iets serieus fout
En bekijk het met humor . . .
Image
Dit geldt voor ons allemaal wel denk ik. ^^
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7280
++ fifa fut divisie 1 behaald met 9de titel :p , na vrouwenvoetbal nu bezig met de journey en tis nog plezant
++ kijken naar pirates of the caribean dead men tell no tales
++ peter die kastje van mij gaat schilderen in zelfde kleur als andere meubels
-- stagair opt werk en tis allesbehalve een werker en een hele raarn
++ geen nieuwjaar vieren bij men ouders thuis, alik 1 feest dak vanonder muis
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7284
@Kolm, sterkte, hopelijk kan je snel aan een juiste behandeling beginnen.

+++ FACTS
+++ Ik heb héél misschien wat reclame gemaakt voor PressXtoRevive via een interview waar ik game vragen moest beantwoorden

--- In plaats van vooruit gaan, zie ik hier mijn levenssituatie maar telkens achteruit gaan...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2